الماس 4 ستاره با بهره‌گیری از استانداردهای هتلداری و معماری زیبا توانسته به یکی از محبوب‌ترین هتل‌های شهر تبدیل شود. قرارگیری در نزدیکی حرم هم طرفداران این هتل را بیشتر کرده است. این هتل مشهد تمام تلاش خود را می‌کند تا بهترین سطح از امکانات را به مسافران ارائه دهد. این موضوع در رستوران هتل نیز قابل مشاهده است. در ادامه به معرفی امکانات و منوی غذایی رستوران در هتل الماس مشهد خواهیم پرداخت.

رستوران هتل الماس مشهد
رستوران هتل الماس مشهد

چگونه به رستوران هتل الماس مشهد برویم؟

این رستوران در خیابان امام رضا، بین امام رضا 4 و 6 قرار گرفته است. اگر با خودروی شخصی خود می‌خواهید به رستوران برسید، باید خود را به خیابان امام رضا 4 برسانید. اگر می‌خواهید از مترو استفاده کنید باید در ایستگاه مترو بسیج پیاده شده و مسیر باقیمانده تا رستوران را با بی آر تی طی کنید. اگر هم می‌خواهید از اتوبوس استفاده کنید، می‌توانید ایستگاه اتوبوس حرم را انتخاب کنید. BRT 800، BRT 800.2،BRT 830, 831، خط 62 میدان بیت المقدس- پایانه آزادی، خط 63 میدان بیت المقدس- کوی شهید هاشمی نژاد و خط 210 میدان بیت المقدس- پایانه گردشگری در ایستگاه حرم توقف دارند.

آیا عموم افراد می‌توانند از رستوران الماس استفاده کنند؟

رستوران الماس در مشهد آماده پذیرایی از همه افراد، چه مسافر و چه غیر مسافر است. همه افراد می‌توانند برای وعده ناهار و شام به این رستوران مراجعه کنند. اما وعده صبحانه تنها برای مسافران هتل ارائه می‌شود. این رستوران در طبقی منفی یک هتل قرار گرفته و 280 نفر ظرفیت دارد.

منوی رستوران الماس چیست؟

رستوران هتل الماس مشهد با سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام از میهمانان پذیرایی می‌کند. در بوفه سلف سرویس انواع غذاهای ایرانی و فرنگی  و نوشیدنی‌های جذاب سرو می‌شود. در ادامه لیست غذاهای ایرانی را معرفی خواهیم کرد.

  • کباب لقمه مخصوص
  • کباب لقمه نگین دار
  • جوجه کباب بدون استخوان و با استخوان
  • کباب بختیاری
  • باقالی پلو با ماهیچه
  • کباب سلطانی
  • فیله کباب مخصوص
  • غذا مخصوص سرآشپز
  • برگ ممتاز رستوران ولیعصر
  • کباب برگ گوسفندی
  • کباب شیشلیک شاندیز
  • چلو گردن و…
رستوران در هتل الماس مشهد
رستوران در هتل الماس مشهد

فیله استیک، ژرمن استیک، استیک مرغ، شینسل مرغ سوخاری، شاه میگو، ماهی قزل آلا، ماهی سالمون گریل، لم چاپس، چیکن پارمزان، پاستا، پیتزا، برگر، سوپ، سالاد و سبزیجات و… نیز در این رستوران سرو می‌گردد.

محدوده قیمت رستوران الماس چه قدر است؟

با توجه به تنوع غذاها در منوی رستوران، قیمت‌ها متفاوت هستند. اما با توجه به استفاده از بهترین کیفیت مواد اولیه و طبخ حرفه‌ای غذاها، ممکن است قیمت‌ها کمی گران‌تر باشد. اما قطعا تجربه یک وعده غذایی هیجان‌انگیز را برای شما فراهم خواهد کرد.

سایر رستوران‌های هتل الماس مشهد چه امکاناتی دارند؟

علاوه بر رستوران اصلی در طبقه منفی یک، می‌توانید سری به طبقه هشتم بزنید و غذای خود را با چشم‌انداز حرم امام رضا (ع) نوش جان کنید. علاوه بر این کافی شاپ الیزه در لابی هتل قرار گرفته و در 24 ساعت شبانه‌روز پذیرای شما است. بهترین مکان برای گذراندن اوقات فراغت شما و قرارهای دوستانه وکاری در کنار نوشیدنی‌های خوش طعم. به غیر از الیزه کافی شاپ الماس هم در طبقه پنجم آماده پذیرایی از شما است. الماس با طراحی کاملا ایرانی به همراه موسیقی ایرانی یک تجربه بی‌نظیر برای شما خواهد ساخت. در طبقه پنجم، تراسی را خواهید دید که در واقع چایخانه هتل الماس است. در چایخانه می‌توانید انواع چای، دمنوش و عرقیجات را سفارش دهید.

رستوران‌های هتل الماس مشهد
رستوران‌های هتل الماس مشهد

رستوران هتل الماس مشهد نزدیک کدام جاهای دیدنی است؟

اگر به دنبال برنامه‌ریزی برای قبل یا بعد از رستوران باشید، می‌توانید از جاهای دیدنی نزدیک رستوران دیدن کنید. همان طور که گفته شد، هتل در نزدیکی حرم قرار گرفته و با حدود یک ربع پیاده‌روی می‌توانید به زیارت امام رضا (ع) بروید. علاوه بر این اگر اهل خرید و گشت و گذار باشید، به راحتی می‌توانید به بازار رضا برسید. این بازار قدیمی و معروف حدود 4 دقیقه بیشتر با هتل فاصله ندارد و گزینه خوبی برای تهیه سوغاتی‌های شما است. حدود یک ربع پیاده یا 7 دقیقه با خودرو هم که مسافت طی کنید به بازار 17 شهریور دسترسی پیدا خواهید کرد.

هم‌چنین اگر قصد رزرو هتل الماس در شهر مشهد را داشته باشید، می‌توانید به سایت‌های رزرو اینترنتی هتل مانند جااینجاس مراجعه کنید تا به اطلاعات کامل آن همچون آدرس، دوری و نزدیکی از نقاط مهم گردشگری، لیست امکانات، اتاق‌ها، قیمت، قوانین و تجربه مسافرین قبلی دسترسی پیدا کرده و سپس اتاق مورد نظر خود را با آگاهی کامل به صورت آنلاین رزرو نمایید.