هتل کیانا مشهد یک هتل تقریبا نوساز است که در سال 91 به جمع بهترین‌ها در هتل مشهد پیوسته و در حال حاضر با 6 طبقه پذیرای مسافران است. علاوه بر این اگر به دنبال هتل نزدیک حرم مشهد باشید، هتل کیانا یکی از بهترین گزینه‌ها است. به راحتی حتی قدم زنان در فاصله زمانی کوتاهی به حرم دسترسی پیدا خواهید کرد. در ادامه با ما همراه شوید تا با امکانات موجود در این هتل آشنا شده و اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید.

واحدهای هتل کیانا مشهد؛ از اتاق‌های دونفره تا آپارتمان

هتل کیانا مشهد 110 واحد اقامتی متنوع دارد. این یعنی شما چه به تنهایی مهمان هتل شوید و چه با خانواده خود، از اقامت لذت خواهید برد. قدم اول برای آشنایی با هتل را با نگاهی به واحدهای هتل برمی‌داریم:

رزرو هتل کیانا مشهد
رزرو هتل کیانا مشهد

اتاق‌های دوتخته دبل و توئین هتل کیانا

این نوع اتاق‌ها بر حسب انتخاب شما می‌توانند دارای دو تخت یک نفره یا یک تخت دونفره باشند. ظرفیت آن‌ها هم دو نفر تعریف شده، اما اگر تنها هستید هم می‌توانید یکی از این اتاق‌ها را رزرو کنید. اتاق‌های دوتخته، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون، یخچال، میز آرایش، تلفن و میز و صندلی داشته و نمای زیبایی هم به شهر دارند. ضمن اینکه نورپردازی و رنگ‌های گرم، فضای آرامی را در اتاق خلق کرده‌اند. این نکته را هم باید بدانید که بعضی از این اتاق‌ها فولبرد هستند؛ یعنی صبحانه، ناهار و شام در اختیار شما قرار می‌دهند.

رزرو اتاق دو تخته هتل کیانا مشهد
رزرو اتاق دو تخته هتل کیانا مشهد

اتاق‌های سه تخته

اتاق‌های سه تخته هتل کیانا در دو نوع تعریف شده‌اند. یکی اتاق‌هایی که سه تخت سینگل را در خود جای داده و دیگری آن‌هایی که یک تخت دونفره به اضافه یک تخت تک نفره دارند. امکانات این اتاق‌ها نیز درست مانند سایر واحدها بوده و تلویزیون، یخچال، میز آرایش، تلفن، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام در آن‌ها تعبیه شده است. در هنگام رزرو به فولبرد بودن یا نبودن این اتاق‌ها هم دقت کنید.

اتاق‌های کانکت

همانطور که می‌دانید اتاق‌های کانکت بهترین گزینه برای اقامت‌های خانوادگی هستند. واحدهای کانکت هتل کیانا نیز از به هم پیوستن دو اتاق توئین و دبل به هم شکل گرفته‌اند. به این صورت که در یکی از اتاق‌ها تخت دونفره و در دیگری دو تخت تک نفره قرار داده شده است. البته اتاق‌ها به وسیله یک در از هم جدا شده و می‌توانند از همان طریق هم با یکدیگر در تماس باشند. در این فضا نیز شما به امکاناتی مانند تلویزیون، میز آرایش، تلفن، سرویس بهداشتی فرنگی و … دسترسی خواهید داشت.

سوئیت رویال

هتل کیانا سوئیت رویال یا VIP خود را برای زوج‌های جوان در نظر گرفته است. در این واحدها که گزینه‌ای ایده آل برای گذراندن ماه عسل به شمار می‌روند، فضای خواب و نشیمن از یکدیگر جدا شده اند. یک تخت دونفره با پنجره‌ای رو به شهر در گوشه‌ای از اتاق جای گرفته و سایر امکانات از قبیل میز و صندلی، میز آرایش، تلویزیون، یخچال، حمام مجهز و سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق پراکنده شده‌اند.

آپارتمان‌ها در هتل کیانا

آپارتمان هتل کیانا بدون شک یک انتخاب مقرون به صرفه است که مسافران گروهی موقع رزرو هتل مشهد به آن توجه می‌کنند. در واحدهای آپارتمانی هتل کیانا همه چیز مانند خانه خودتان است. دو اتاق خواب، فضای نشیمن، فضای کوچکی به عنوان آشپزخانه، دو حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی بخش‌های شکل دهنده این واحدها هستند. مانند سایر واحدها در آپارتمان‌ها هم تلویزیون، یخچال، سیستم تهویه هوا و امکاناتی از این دست وجود دارد. به علاوه شما می‌توانید انتخاب کنید که واحدتان فولبرد باشد یا اینکه تنها از وعده صبحانه بهره‌مند شوید.

در هتل کیانا مشهد چگونه از شما پذیرایی می‌شود؟

کم نیستند مسافرانی که دوست دارند ناهار و شام خود را هم در هتل میل کنند. این مسافران باید هنگام رزرو هتل در مشهد از وجود رستوران در آن اطمینان حاصل کنند. از از این رو هتل‌ها تلاش زیادی را برای یک پذیرایی مطلوب در رستوران‌های خود به کار گرفته اند. هتل کیانا هم با دو رستوران و یک کافی شاپ به استقبال مهمانانش رفته است:

رستوران ارغوان

رستوران ارغوان فضایی کاملا لوکس، چیدمانی آراسته با نورپردازی آرامش بخش دارد. این رستوران در طبقه همکف هتل است و غذاهای ایرانی و بین المللی خود را با بهترین کیفیت در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. شما می‌توانید انواع غذاها، پیش غذاها و سالادها را به صورت بوفه در این رستوران میل کنید.

رستوران هتل کیانا مشهد
رستوران هتل کیانا مشهد

رستوران ارکیده

رستوران ارکیده چیدمان و فضایی متفاوت از ارغوان دارد و امکان سفارش غذا به صورت آلاکارت را به شما می‌دهد. اگر می خواهید بهترین غذاهای ایرانی یا حتی فرنگی را در فضایی آرام و دنج میل کنید، ارکیده در نیم طبقه هتل میزبان شما است.

کافی شاپ و لمکده

کافی شاپ هتل کیانا یک فضای دنج، آرام و راحت برای قرارهای دوستانه و صمیمی شماست. می‌توانید روی مبل‌های راحت کافی شاپ لم دهید و یک فنجان قهوه یا چای سفارش دهید. علاوه بر سایر نوشیدنی‌ها، دسرها و کیک‌ها؛ صرف عصرانه در آلاچیق‌های کوچک و دوست داشتنی محوطه بیرونی کافه نیز پر از آرامش و حس خوب است.

آیا هتل کیانا مشهد امکانات تفریحی هم دارد؟

شاید دلتان بخواهد بعد از یک سفر طولانی تنی به آب بزنید و رفع خستگی کنید. در این صورت مجموعه آبی هتل کیانا می‌تواند به کمک شما بیاید. در محیط آرام و تمیز این مجموعه، خدماتی مانند سونای خشک، سونای بخار، جکوزی و حمام ترکی به شما ارائه می‌شود. به علاوه سالن ماساژ و انجام ماساژهای متنوع انرژی روزانه‌تان را تأمین خواهد کرد.

تور گردشگردی با هتل کیانا

شاید یکی از مهم‌ترین خدمات هتل را بتوان تورهای گردشگری آن دانست. در حقیقت هتل کیانا با سرویس‌های ویژه در تمام ساعت‌های شبانه روز شما را به گشت و گذار در دیدنی‌های مشهد دعوت می‌کند. فرقی هم نمی‌کند چه بازدید از موزه‌هایی مثل موزه آستان قدس یا موزه نادری برایتان جالب باشد، چه در پی گشتن در ییلاق‌های طرقبه و شاندیز باشید و چه قصد دیدار از آرامگاه بزرگانی چون خیام، عطار و کمال الملک را داشته باشید.

فروشگاه سوغات در لابی هتل

ممکن است شما هم در زمره آن‌هایی باشید که ترجیح می‌دهند وقت زیادی را صرف خرید سوغات نکنند. در این صورت فروشگاه سوغات هتل به کار شما می آید. بهترین نبات و زعفران‌ها را می‌توانید در این فروشگاه که در لابی هتل است، پیدا کنید. پارکینگ، ترانسفر استقبال و خشکشویی نیز از دیگر خدمات هتل کیانا هستند.

فاصله هتل کیانا مشهد تا مکان‌های مهم چقدر است؟

یکی از فاکتورهای مهم هنگام انتخاب هتل در مشهد، فاصله آن تا جاذبه‌های دیدنی مقصد است. در مورد هتل کیانا که در خیابان امام رضا 2 واقع شده باید به فاصله 6 دقیقه‌ای آن تا حرم امام رضا با خودرو اشاره کرد. اما اگر به اندازه کافی حوصله پیاده روی را دارید، می توانید قدم زنان در 13 دقیقه به حرم برسید. خوشبختانه فاصله هتل تا بازار رضا حتی از این هم کمتر است و تنها 8 دقیقه پیاده روی کافیست تا در این بازار محبوب مشهد باشید.

ممکن است با وسایل نقلیه عمومی به مشهد آمده باشید و مسافت هتل تا مراکز حمل و نقل برایتان مهم باشد. در این صورت هم جای نگرانی نیست. دورترین مرکز حمل و نقل، فرودگاه مشهد است که فقط 19 دقیقه از شما دور است. برای رفتن به ایستگاه راه آهن و ترمینال مشهد هم بین 10 تا 12 دقیقه زمان نیاز دارید.

رزرو هتل کیانا مشهد در جااینجاس

حالا که اطلاعات لازم را برای رزرو هتل به دست آوردید، می‌توانید به سایت جااینجاس www.jainjas.com رجوع کرده تا اطلاعات بیشتری از هتل را بررسی کنید. می‌توانید عکس‌های بیشتری از هتل ببینید، نیم نگاهی هم به امکانات آن بیندازید و حتی فاصله هتل تا مکان‌های مورد نظر خود را روی نقشه بررسی کنید. پیش از قطعی کردن انتخاب خود، اطلاعات تکمیلی و قوانین هتل را هم بخوانید. از خواندن تجربه مسافران پیشین هتل کیانا مشهد هم غافل نشوید. قطعا کمک بزرگی در تصمیم‌گیری شما خواهد داشت.