کرمان موتور سال‌ها است که در زمینه واردات و مونتاژ خودروهای چینی فعالیت دارد و در کنار ایران خودرو و سایپا به عنوان بزرگ‌ترین کمپانی‌های خودروسازی در کشور شناخته می‌شود. از سال 1401 به بعد ماشین‌های تولیدی این خودروسازی از طریق سامانه یکپارچه خودرو به فروش می‌رسند.

سایت فروش کرمان موتور

طرح‌های فروش نقدی پیش فروش و فروش اقساطی این شرکت در سایت آن اعلام می‌شود و متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه یکپارچه برای آن‌ها ثبت‌نام نمایند.

طرح فروش نقدی کرمان موتور؛ اسفند 1402

سایت فروش ماشین کرمان موتور برای اسفند ماه شرایط فروش نقدی 3 خودرو تولیدی خود را اعلام کرده است. بازه ثبت‌نامی برای این خودروها از روز دوشنبه، ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ آغاز شده و تا روز چهارشنبه، ۹ اسفند ادامه دارد. ثبت‌نام نیز از طریق سامانه یکپارچه صورت می‌گیرد. ضمن این‌که خودروها در رنگ‌های سفید و مشکی قابل سفارش هستند:

مدل خودرو موعد تحویل قیمت (تومان)
جک J4 90 روز کاری ۷۷۹.۶۰۰.۰۰۰
جک S3 90 روز کاری ۹۱۸.۵۰۰.۰۰۰
کی ام سی X5 90 روز کاری ۱.۳۴۰.۵۰۰.۰۰۰

سایت فروش ماشین دست دوم کرمان موتور

اگر می‌خواهید خودروهای دست دوم کرمان موتور را خرید و فروش نمایید، یک پیشنهاد ویژه برایتان داریم. سایت خودرو45 به عنوان یکی از سایت های فروش ماشین دست دوم، امکان معامله‌ای ساده، مطمئن و سریع را برای شما فراهم می‌کند.

اگر خریدار باشید می‌توانید به سایت خودرو45 مراجعه کنید و با انتخاب برند کرمان موتور، ماشین‌های تولیدی این کارخانه را ببینید. قیمت‌ها به شکل منصفانه و توسط کارشناسان ما تعیین شدند و با اطمینان خاطر از شرایط بدنه و فنی اتومبیل می‌توانید خرید خود را انجام دهید.

به عنوان فروشنده هم می‌توانید با ثبت درخواست فروش، وقت بازدید حضوری از ماشین را تنظیم کنید و از طریق خودرو45 ماشین دست دوم کرمان موتور خود را برای فروش بگذارید تا در سریع‌ترین زمان برای آن مشتری پیدا شود.

تغییرات قیمت ماشین‌های کرمان موتور

تغییرات قیمت ماشین‌های کرمان موتور

 

به تازگی مجوز افزایش قیمت‌ها توسط سازمان حمایت صادر شده و می‌شد انتظار داشت که قیمت خودروها به تدریج بالا رود. برای اثبات این موضوع بعد انتخاب سایت فروش آنلاین خودرو می‌توانید به آن سایت مراجعه نمایید و ماشین‌ها را بررسی کنید. مطمئنا متوجه افزایش قیمت‌ها (از بهمن ماه) خواهید شد.

در همین راستا کرمان خودرو قیمت کارخانه ماشین‌های خود را در اسفند 1402 به شرح زیر اعلام کرده است:

مدل ماشین قیمت قدیم (تومان) قیمت جدید (تومان)
جک J4 765,890,000 ۷۷۹.۶۰۰.۰۰۰
کی ام سی X5 1,329,100,000 ۱.۳۴۰.۵۰۰.۰۰۰
کی‌ام‌سی T8 1,650,000,000 1,665,000,000
جک S3 ۹۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ۹۱۸.۵۰۰.۰۰۰

شرایط پیش فروش خودرو کرمان موتور

  • کلیه خودروها دارای گارانتی شرکتی هستند.
  • هزینه‌های شماره‌گذاری و بیمه شخص ثالث برعهده خریدار است و به قیمت خودرو اضافه می‌شود.
  • پس از واریز وجه، مشتری باید ظرف ۴۸ ساعت، مدارک لازم را به نمایندگی تحویل دهد.
  • شماره‌گذاری خودرو (نصب پلاک) برعهده خریدار است و در صورت عدم شماره‌گذاری ماشین توسط پلیس راهور به دلایل مرتبط به مشتری، مسئولیتی متوجه شرکت و نمایندگی نخواهد بود.
  • خریدار باید تمامی مشخصات، آدرس تلفن تماس و شرایط پرداخت مذکور در این قرارداد را بررسی و کنترل و تایید کرده و در صورت بروز هرگونه ایراد، مسئولیت آن به عهده خریدار است.
  • تحویل اسناد خودرو شامل سند، کارت گارانتی، بیمه‌نامه، پلاک انتظامی و… در محل نمایندگی خواهد بود. سایر اسناد خودرو که شامل سند مالکیت، کارت خودرو و کارت سوخت، توسط دستگاه‌های اجرایی از طریق پست ارسال خواهد شد.

شرایط فروش اقساطی کرمان موتور

شرایط فروش اقساطی کرمان موتور

 

  • واگذاری خودروهای اقساطی به هر شکلی ممنون است و تا زمانی که پول خودرو کامل پرداخت نشود، سند خودرو در رهن شرکت می‌ماند.
  • مهلت زمان تحویل خودروها ۳ تا ۶ ماه بعد از ثبت نام فروش اینترنتی کرمان موتور خواهد بود.
  • در روش فروش اقساطی، مشتریانی می‌توانند ثبت‌نام کرمان موتور را انجام دهند که چک برگشتی نداشته باشند.
  • در روش فروش اقساطی، مشتری این اجازه را به شرکت می‌دهد تا در صورت برگشت خوردن چک قسط‌ها، خودرو را توقیف کند.
  • خریدار و فروشنده توافق می‌کنند تا پایان اقساط و تسویه حساب بدهی‌های خریدار نزد فروشنده، خریدار به هیچ عنوان و تحت هیچ موضوعی حق فسخ این قرارداد را ندارد.
  • زمان پرداخت اقساط هر سه ماه یک بار (۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه) بوده و مبلغ قسط‌ها در زمان صدور دعوت‌نامه محاسبه می‌شود.
  • برای واریز مبالغ بالای ۵۰ میلیون تومان، پس از گرفتن شماره قرارداد از سایت فروش اینترنتی کرمان موتور، مشتریان باید حداکثر تا ۷۲ ساعت بعد مبلغ پیش‌پرداخت را واریز کنند، در غیر این صورت قرارداد باطل شده و وجه به مشتری بازگردانده می‌شود.

تفاوت کم میان قیمت کارخانه و قیمت بازار محصولات کرمان موتور

برعکس ایران خودرو و سایپا که اختلاف قیمتی ماشین‌های تولیدی آن‌ها در بازار و کارخانه بسیار زیاد است، تفاوت قیمتی محصولات کرمان موتور نسبتا کم است. به همین خاطر ارزش خرید محصولات کرمان موتور در بازار آزاد زیاد است و خیلی از کسانی که نمی‌توانند چند ماه تا تحویل خودرو منتظر بمانند، ترجیح می‌دهند خودرو مدنظر را از بازار تهیه کنند.

در بازار می‌توانید خودروهای صفر کیلومتر و کارکرده کرمان موتور را تهیه نمایید. پلتفرم‌های زیادی نیز مخصوص خرید و فروش ماشین در فضای اینترنت وجود دارند. اما بهترین سایت برای فروش ماشین، مخصوصا محصولات کرمان موتور، سایت خودرو45 است که در آن می‌توانید معامله ماشین را به شیوه‌ای مطمئن انجام دهید و به بهترین قیمت‌ها دسترسی داشته باشید.