کاهش استرس و اضطراب و افزایش هوشیاری و کارایی

تحقیقات نشان می دهد ماساژ می تواند سطح استرس فیزیکی و ذهنی شما را تا حد زیادی کاهش دهد. این فرآیند با کاهش تپش قلب، ضربان و همینطور کاهش سطح ترشح کورتیزول صورت می گیرد. ضمنا میزان ترشح سراتونین و دوپامیم افزایش می یابد. این دو هرمون به بدن شما کمک می کنند تا خستگی های مزمن و استرس های ناگهانی را بسیار آسان تر رفع نماید. تحقیقات دانشگاه میامی نشان می دهد 15 دقیقه استفاده از صندلی ماساژور قابلیت فعالیت های مغز افراد بالغ را افزایش می دهد.

فواید استفاده از صندلی ماساژ
فواید استفاده از صندلی ماساژ

با استفاده از صندلی ماساژور در طول روز مود بهتری را تجربه می کنید

همانطور که گفتیم یکی از فواید استفاده از صندلی ماساژ ترشح هورمون اندروفین است. هرمونی که مسئولیت حال خوش و شادی شما را بر عهده دارد. ضمنا این هورمون احساسات و حال ذهنی شما را بالانس می کند. این موضوع یکی از اصلی ترین دلایلی است که اثبات می کند صندلی ماساژور برای سلامتی جسم و جان شما اهمیت دارد.

خواب بهتری خواهید داشت

تمامی عناوینی که در این فهرست از مهمترین فواید استفاده از صندلی ماساژ آمده است ریشه در تحقیقات علمی دارد. استفاده از صندلی ماساژور و اساسا تجربه ماساژ موجب ترشح هورمون هایی در بدن می گردد. هورمون ملاتنین مغر را برای خوابیدن آماده می کند. ماساژ و استفاده از صندلی ماساژور می تواند منجر به ترشح این هورمون گردد. پس در صورتی که خواب آرام و منظمی ندارید ماساژ یک گزینه کاربردی است.

تخت ماساژ ارزان قیمت

افزایش سلامتی دستگاه قلبی و عروقی

تاثیر ماساژ در جهت کاهش استرس و همچنین کاهش لحظه ای فشار خون می تواند در سلامتی سیستم حیاتی قلب و عروق شما بسیار مناسب باشد. در تحقیقات دیگری ثابت شده است که ماساژ می تواند موجب کاهش درد و استرس بیماران قلبی، پس از انجام عمل جراحی گردد. این تحقیق نشان می دهد ماساژ حتی می تواند تنش های عضلانی ناشی از جراحی را نیز کاهش دهد. صندلی ماساژور برای سلامتی این افراد بسیار کاربردی است.

کاهش درد های مزمن به ویژه در ناحیه کمر

بر اساس گزارش انجمن کایروپراکتیک آمریکا کمر درد همچنان اولین علت از کار افتادگی در افراد سراسر جهان است. طبق همین تحقیقات از هر 10 نفر حداقل 1 نفر به کمر درد مبتلا است که متاسفانه بی توجه ی به این موضوع در بلند مدت موجود مزمن شدن این درد می گردد. قطعا کاهش دردهای مزمن کمر یکی از فواید استفاده از صندلی ماساژ است. 10 جلسه ماساژ 15 دقیقه ای و در طول 12 هفته می تواند تا 75 درصد این دردها را کاهش دهد.

منبع : وبلاگ دلوکس کالا

(deluxekala.com)