خرید روتختی آنلاین از یک فروشگاه اینترنتی کار لذت بخشی است. دسترسی به انواع مدل ها و محصولات کالای خواب در کسری از ثانیه حالا ممکن است. روتختی ترک سالهاست در بین ایرانیان جا باز کرده و به عنوان با کیفیت ترین مدل های روتختی شناخته                 می شود، نحوه تشخیص روتختی با کیفیت و برندهای معروف کمک زیادی به خرید ما می کند.

بهترین روتختی های جهان | معرفی برترین برندها
بهترین روتختی های جهان | معرفی برترین برندها

افرادی که با جدیدترین مدل های روتختی و دکوراسیون حس خوبی می گیرند؛ تنها با یک جستجوی ساده می توانند محصولات مورد نظر خود را پیدا کنند، مشورت بگیرند و انتخاب کنند. یک تجربه خرید عالی و لذت بخش …

در این مطلب پرطرفدارترین و بهترین فروشگاه های اینترنتی روتختی در دنیا و محصولات آنها را بررسی میکنیم و وجوه تمایز و برتری آنها را مورد بررسی قرار می دهیم.

بهترین روتختی های دنیا چه خصوصیاتی دارند؟

خرید روتختی از بهترین فروشگاه های اینترنتی روتختی در جهان لازم است بدانیم چرا این برندها معروف و محبوب هستند و چطور باید یک فروشگاه خوب را انتخاب کنیم،

کیفیت محصولات:

بی شک کیفیت محصول روتختی در هر فروشگاهی عامل رشد و محبوبیت آن است. با کیفیت ترین محصولات کالای خواب و رختخواب همیشه بهترین پارچه ها را برای محصولات خود انتخاب می کنند، بهترین دوخت را بکار می برند و ادبیات طراحی خاص خود را دارند.

بیشتر بدانید ( این عبارت را گوگل کنید): بهترین پارچه برای روتختی | مهمترین نکات خرید

طراحی محصولات:

یک بخش مهم و لذت بخش در مورد هریک از زیر شاخه های دکوراسیون داخلی، طراحی محصولات است. خرید روتختی با طراحی و رنگ و ادبیات مناسب بهترین هدیه ایست که به سلامت فیزیکی و روانی خود می دهید. خرید روتختی با طراحی اختصاصی از یک فروشگاه اینترنتی معتبر علاوه بر حس خاص بودن حال و هوای شما را به کل تغییر خواهد داد.

خدمات فروش:

همه ما از فروشگاهی خرید می کنیم که با فروشندگان آن احساس راحتی میکنیم، با آنها مشورت میکنیم و پاسخ حرفه ای در یافت می کنیم. فضای خرید آنلاین یک فضای خرید سرد است، معمولا همه ما تجربه خرید از یک فروشگاه اینگونه را داشته ایم و ممکن است این حس خوب را دریافت نکرده باشیم، اما فروشگاهی که پاسخگوی نیاز مشتریان است قطعا محبوب آنها خواهد شد.

قیمت محصولات:

شاید این آیتم برای بعضی افراد اولین اولویت باشد، اما دقت کنید خرید ارزان به چه بهایی تمام می شود. آیا برند های بزرگ و شناخته شده در هر شاخه و صنفی برندهای ارزان فروش هستند؟!!!

کیفیت در محصولات و خدمات اولویت اول همه فروشگاه های موفق در هرجای دنیاست و قیمت منصفانه می تواند بهترین سوخت رشد و پیشرفت آنها باشد. در مورد خرید روتختی ارزان همیشه باید مراقب بود، گاهی همین خرید ارزان بعدا چندین برابر برای ما هزینه خواهد داشت. مثال همیشگی: شما یک پیتزای ارزانقیمت را نمی خرید چون …. ادامه جمله با شما.

معروف ترین برند های روتختی دنیا
معروف ترین برند های روتختی دنیا

معروف ترین برند های روتختی دنیا:

Brooklinen

بروکلینن یک برند نسبتاً جدید است – این برند تنها در سال 2014 تاسیس شد – اما به سرعت به یکی از مقاصد برتر برای خرید تختخواب تبدیل شد. آنها طیف گسترده ای از گزینه های ملافه کلاسیک و امروزی را ارائه می دهند، و برخی از اقلام پرفروش شامل ملحفه های ساتن لوکس و پرکاله کلاسیک هستند که در مجموعه های ترکیبی متعددی در دسترس هستند. همچنین روتختی، لحاف، بالش، رویه تشک، پتو و موارد دیگر را می‌فروشد و هر آنچه را که برای ایجاد یک اتاق خواب زیبا و دلپذیر نیاز دارید را فراهم می‌کند.

Buffy

ملافه های بافی از مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده است که خنک نگه می دارند و آن را به مکانی عالی برای خرید کسانی که پایداری را در اولویت قرار می دهند و همچنین افراد گرم خواب تبدیل می کند. این برند ملحفه، ملحفه، پتو، بالش و محافظ تشک می فروشد و دارای مجموعه اکالیپتوس و کتانی پایدار است.

Parachute

پاراشوت به‌عنوان یک شرکت ملافه مستقیم برای مصرف‌کننده شروع به کار کرد، اما در سبک‌های خاکی‌تر تخصص دارد؛ به رنگ‌های سبز، قهوه‌ای و نارنجی سوخته و بسیاری از بافت‌های دنج فکر کنید. ملحفه‌های کتان یکی از پرفروش‌ترین محصولات آن هستند، اما این برند گزینه‌های پرکال، ساتن و پنبه‌های برس‌خورده را نیز ارائه می‌کند.

Ettitude

محصولات این فروشگاه از پارچه بامبو ساخته شده اند که برای تولید آن به آب کمتری نسبت به پنبه نیاز دارد. این برند ملحفه‌ها، روتختی‌ها، روبالشی‌ها، روبالشی‌ها و محافظ‌های تشک را ارائه می‌دهد که همگی با این پارچه‌های پایدار ساخته شده‌اند. محصولات این کمپانی در جنس های ساتین و ساتن سیلک موجود هستند . پارچه ساتن قابل تنفس و ضد حساسیت است، در حالی که مواد ساتن سیلک رطوبت گیر است و زغال چوب بامبو ضد میکروبی دارد. این باعث می‌شود ست ملحفه‌های ساتن سیلک برای افرادی که گرم می‌خوابند و عرق می‌کنند، و همچنین افرادی که لباس‌هایشان را هر چند وقت یکبار که می‌خواهند نمی‌شویند، ایده‌آل است.

Pottery Barn

این نام عملاً مترادف با دکوراسیون خانه های مزرعه است و خرده فروش های سطح بالا هر نوع ملافه ای را که می توان تصور کرد، از ملحفه و شمع گرفته تا لحاف، تشک و غیره را موجود دارد. علاوه بر رنگ‌ها و الگوهای بی‌انتها، این فروشگاه اغلب گزینه‌های فصلی جدیدی دارد – ایده‌آل برای هر کسی که دوست دارد فضای خود را تازه نگه دارد و همچنین طیف گسترده‌ای از قاب‌های تخت و باکس و تخت‌خواب را ارائه می‌دهد.

Bed Bath & Beyond

اکثر مردم با این فروشگاه آشنایی دارند، یک خرده‌فروش عمده کالاهای خانگی که به‌خاطر مجموعه عظیم محصولات و کوپن‌های نمادین ۲۰ درصدی تخفیف شناخته شده است، آشنایی دارند. امروزه، این برند دارای بیش از 1500 فروشگاه در سراسر ایالات متحده است، همراه با لوازم خانگی، مبلمان و دکور، Bed, Bath & Beyond گزینش قابل توجهی از ملافه ها را با هر قیمتی ارائه می دهد. این خرده‌فروش علاوه بر برندهایی مانند UGG و Eddie Bauer، چندین برند داخلی نیز دارد، از جمله Nestwell، Bee & Willow، و Wild Sage.

هنگام خرید روتختی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر در خرید روتختی تازه کار هستید لازم است نکاتی را بدانید که حتما هنگام خرید باید مورد توجه قرار دهید تا مجبور به خرید دوباره نشوید:

جنس پارچه روتختی:

مهمترین نکته ای که هنگام خرید روتختی باید به آن توجه داشته باشید جنس پارچه آنست؛ روتختی های کتان، پنبه ، ساتن نخ و لینن بهترین پارچه ها برای خرید هستند. در این بین روتختی ساده به علت تنفس بالا، دوام عالی و تمام ارگانیک بودن بهترین گزینه است.

سایز  سرویس روتختی:

با توجه به سایز تشک یا تختخواب خود محصول مناسب را انتخاب میکنید:

  • روتختی نوجوان سایز تشک: 80 در 180 سانتیمتر
  • روتختی یکنفره سایز تشک: 90 در 200 سانتیمتر
  • روتختی یک و نیم نفره سایز تشک: 120 در 200 یا 140 در 200 سانتیمتر
  • روتختی دونفره کویین سایز تشک: 160 در 200 سانتیمتر
  • روتختی دونفره کینگ سایز تشک: 180 در 200 سانتیمتر

نوع روتختی:

با توجه به بودجه ای که برای خرید در نظر دارید، میزان شستشو و ظاهر محصول هریک از این روگزینه را می توانید انتخاب کنید.

  • سرویس لحاف روتختی: الیاف به محصول لحاف متصل است و قابل جداشدن نیست، روی آن دوخت شده و قیمت ارزانتری دارد.
  • سرویس کاور لحاف روتختی: لحاف حالت کیسه ای دارد و یک لحاف دیگر اصطلاحا لحاف لایت داخل آن قرار می گیرد. مجموعه لحاف لایت + کاور لحاف گرانقیمت تر است اما چون هزینه خشک شویی از هزینه های شما کسر می شود در دراز مدت در هزینه های شما صرفه جویی خوبی انجام خواهد شد.

گوگل کنید: هرآنچه زمان خرید روتختی باید بدانید

 چه ملحفه ای برای شما مناسب است؟

در اروپا رایج‌تر است که از سرویس لحاف چشم پوشی کنید و به جای آن از لحاف قابل جابجایی و قابل شستشو استفاده کنید (سروس کاور لحاف روتختی). این روش در سایر کشورها از جمله ایران هم در حال تبدیل شدن به یک رویکرد محبوب است که در فروشگاه روتختی سپارشی هم در مورد همه محصولات قابل سفارش است.

یک سرویس کاور لحاف استاندارد شامل: ملحفه، کاور لحاف و چهار یا دو روبالشی (بسته به اندازه تخت) است. اگر ترجیح می‌دهید با بالش‌های بیشتری بخوابید، حتماً روبالشی اضافی یا شمدهای مناسب سفارش دهید.

وقتی نوبت به انتخاب روانداز می رسد، بیشتر به ترجیح درجه حرارت شما بستگی دارد. یک لحاف لایت کتان بهترین گزینه است و با پتوهای اضافی می توان آن را حتی گرمتر کرد. روتختی یا لحاف گزینه خوبی برای افراد گرم خواب است.

یک لحاف سبک وزن با روکشی قابل تنفس که از کتان ساخته شده است، لحاف لایت تابستانه کتان در این مورد گزینه خوبی است.

هر چند وقت یکبار ملحفه و روتختی ها را عوض کنیم؟

برنامه ریزی کنید که ملحفه ها، روتختی ها و بالش ها را هر دو تا سه سال یکبار تعویض کنید، بسته به کیفیت و تعداد دفعات چرخش آنها روی تخت شما. لحاف می تواند بسیار بیشتر دوام بیاورد. یک لحاف با کیفیت بالا در صورت مراقبت مناسب و تمیز کردن حرفه ای می تواند تا 25 سال دوام بیاورد. اساساً، هنگامی که علائم منظمی از ساییدگی و پارگی، مانند زرد شدن یا هر گونه لبه‌های کمی فرسوده را مشاهده کردید، زمان تجدید است. همیشه از دستورالعمل‌های مراقبتی سازنده پیروی کنید تا طول عمر ملحفه‌های خود را افزایش دهید. شستن و خشک کردن ملحفه‌ها در چرخه‌های اشتباه می‌تواند باعث جمع شدن، تاب برداشتن یا از دست دادن درخشندگی آنها شود.

گوگل کنید: نحوه شستشوی روتختی پشم شیشه

بهترین جنس برای ملحفه و روتختی چیست؟

کتان محبوب ترین گزینه برای ملحفه ها است، با بافت های مختلف. محبوب‌ترین انواع بافت‌های کتان برای ملحفه‌ها ترد، ساتن ابریشمی یا پنبه ژرسی نرم است. ملحفه‌های کتانی از کتان ساخته شده‌اند و حسی سبک و مطبوع دارند که برای افراد گرم‌خواب عالی است.  ملحفه های های فلانل نیز از پنبه با روکش (فازی) در یک یا هر دو طرف ساخته شده اند تا احساس راحتی بیشتری داشته باشند. محبوبیت ملحفه های ابریشم مصنوعی رو به افزایش است و با سلولز مشتق شده از گیاهانی مانند اکالیپتوس یا بامبو ساخته می شوند. ملحفه های میکروفایبر  یا براش معمولاً از الیاف مصنوعی مانند پلی استر ساخته می شوند یا اغلب می توانند ترکیبی از پلی استر و پنبه باشند.

چه فصلی برای خرید روتختی مناسب است؟

اصولا مخاطبان روتختی برای مصارف مختلفی آن را تهیه می کنند:

  • خرید روتختی عروس: فصل خاصی را شامل نمی شود اما خیرد یک سرویس روتختی تمام کتان سوپریم یا روتختی بوهو بهترین انتخاب برای این دسته است
  • خرید روتختی برای فصل سرد: تولید کنندگان و فروشندگان روتختی نیمه دوم سال پرکارتر هستند و مدل های جدید را معرفی میکنند، بنابر این از اواسط آبان تا دی ماه بهترین زمانبرای این دسته است.
  • خرید روتختی برای ست کردن با دکوراسیون: با پایان فصل سرد همه روتختی ها معرفی شده اند و تنوع خوبی از روتختی های جدید در دسترس است، برای اینکه به شلوغی شب عید نخورید اواسط فروردین تا خرداد ماه بهترین زمان برای این دسته از مشتریان است.
از کجا روتختی بخریم؟
از کجا روتختی بخریم؟

از کجا روتختی بخریم؟

بی شک خرید روتختی از یک فروشگاه اینترنتی معتبر چالش بزرگی است. قیمت روتختی ، جنس و نوع روتختی، رنگ روتختی، سایز مناسب  روتختی و طرح روتختی لازم است به دقت انتخاب بررسی و انتخاب شوند تا شما در پایان یک خرید اینترنتی لذت بخش را تجربه کنید. در فروشگاه روتختی سپارشی  یک آلبوم منحصر به فرد از محصولات در دسته بندی های مختلف را در اختیار شما است که کیفیت محصولات و خدمات اولویت همه سرویس هاست:

روتختی با طراحی اختصاصی

روتختی ساده تمام کتان

روتختی هتلی

انواع لحاف لایت

سرویس ملحفه تمام کتان

انواع بالش

انواع محافظ تشک

انواع رانر خز

برای اطلاعات بیشتر در مورد سلامت خواب و معرفی جدیدترین و کاربردی ترین محصولات کالای خواب به فروشگاه روتختی سپارشی مراجعه کنید.