یک سفر  با چندین حس متفاوت را می توان با اتوبوس تجربه کرد. راحتی در سفر، لذت بردن از مسیر، در دسترس بودن، سفری ارزان قیمت، سفر به نقاط دوردست و صرفه جویی در وقت گوشه ای از مزیت های سفر با اتوبوس است. اگر می خواهید برای یک سفر کوتاه هم که شده خستگی را از خود و خانواده تان دور کنید از سفر های جاده ای استفاده نمایید. اگر می خواهید با نیمی از هزینه سفر های ریلی و گوشه ای از هزینه سفرهای هوایی مسافرت کنید و از مسافرت خود نهایت لذت ببرید، سفر بر روی جاده ها را تجربه نمایید. لذت یک حس وصف نشدنی  در سفر را می توانید با تهیه بلیط اتوبوس به خود و خانواده هدیه کنید.

چه لذتی دارد وقتی در مسیرهای پیش رو از طبیعت های بکر و لذت بخش ایران دیدن کنید؟ تنالیته رنگ ها را در جنگل ها و کویرها حس نمایید. فیلم ببینید و موسیقی مورد علاقه خود را گوش دهید. برای سفر با اتوبوس باید کمی ظرافت را چاشنی کار کرد تا سفر با این وسیله چندین برابر لذت بخش تر شود.

شاید برای برخی از افراد مزیت اقتصادی از اولویت زیادی برخوردار باشد. گران سفر کردن و هزینه های زیادی ضامن لذت بردن از سفر نیست. ما می توانیم کیفیت و لذت سفر را با اندک هزینه ای باهم به دست آوریم. میزان هزینه ای که برای تهیه بلیط دیگر وسایل نقلیه صرف می نماییم را می توان به گشت و گذار و بازدید از بناهای تاریخی اختصاص داد. برای این کار فقط کافیست یک خرید مطمئن انجام دهیم و بلیط ارزان اتوبوس را به خریدهای دیگر ترجیح دهیم. از دیگر مزایای سفر با اتوبوس می توان به گزینه های زیر اشاره کرد.

بلیط ارزان اتوبوس را به خریدهای دیگر ترجیح دهیم
بلیط ارزان اتوبوس را به خریدهای دیگر ترجیح دهیم

قابل استفاده برای تمامی سنین

سفر با اتوبوس برای تمامی سنین میسر می باشد. این وسیله نقلیه به قدری راحت است که نوزادان، خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و افراد مسن می توانند به راحتی و با امکانات مناسب با آن به سفرهای خود بپردازند.

بدون تاخیر

در سفرهای هوایی ممکن است تاخیر در زمان پروازها رخ دهد. یا مسافرانی که قطار را برای وسیله نقلیه انتخاب می کنند، چند دقیقه ای را به بطالت برای حرکت قطار سپری کنند. این رویداد در اتوبوس ها به قدری کم و ناچیز است که دیده نمی شود.

محافظ طبیعت

سفر با وسیله شخصی می تواند آلودگی بالایی را به همراه داشته باشد یا باعث ایجاد ترافیک شود. اگر هر فرد وسیله شخصی خود را برای مسافرت های پیش رو استفاده نماید، ترافیک های عجیبی رخ خواهد داد. از نمونه بارز این وقایع می توان به ترافیک های عجیبی که در تعطیلات مختلف در مسیر شمال رخ می دهد، اشاره کرد. هواپیماها نیز در سفرهای خود مقدار قابل توجهی گاز دی اکسید کربن را در هر پرواز وارد جو کره زمین می کنند. با خرید بلیط اتوبوس میتوانیم کمک بسیار زیادی به کره زمین و محیط زیست نماییم.

با خرید بلیط اتوبوس میتوانیم کمک بسیار زیادی به کره زمین و محیط زیست نماییم.
با خرید بلیط اتوبوس میتوانیم کمک بسیار زیادی به کره زمین و محیط زیست نماییم.

حس نوستالژیک

سفر با اتوبوس بسیاری از ما را یاد ایام خوش مدرسه می اندازد. زمان هایی که توسط مدرسه به اردوهای دور و نزدیک می رفتیم. همین حس ها و علاقه ها باعث شده تا فضای اتوبوس صمیمی تر از فضای دیگر وسایل نقلیه باشد. کسانی که به تنهایی سفر می کنند، به راحتی در طول مسیر یک هم صحبت یا یک هم مسیر پیدا خواهند کرد. تمام این مزایا را می توان به راحتی و با خرید بلیط اتوبوس تجربه کرد.

سفر به سرزمین شمس و الشموس

این حس نوستالژیک در برخی از مسیرها برای انسان ها یادآور خاطرات دوران کودکی می شود. برخی از سفرها با گذشت زمان هیچ وقت از یاد انسان از بین نمی رود. بلکه با شنیدن اسم آن شهر خاطرات سفر در ذهن تداعی خواهد شد. یکی از این شهرهای خاطره انگیز مشهد است. لذت دیدن و زیارت بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا(ع) را کمتر ایرانی از یاد و خاطره خود حذف می نماید. در گذشته به دلیل تعدد پایین هواپیما و قطار، بیشتر افراد با اتوبوس سفرهای خود را انجام می دادند. سفر به مشهد نیز با اتوبوس بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر بود. همین امر باعث شد تا خانواده ها بلیط اتوبوس مشهد را به بلیط سایر وسایل نقلیه ترجیح دهند.

بلیط اتوبوس مشهد را امروزه می توانید به وسیله اینترنت تهیه کنید. یکی از این سایت های ارائه کننده سایت تیک بان است. این سایت که از سال 1393 فعالیت های گردشگری خود را آغاز کرده است، زیر مجموعه شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هفت اورنگ بوده و دارنده دارای گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا IATA)) گواهینامه انجمن تورگردانان ایران و نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک می باشد. همچنین این سایت با جمع آوری جوانانی متخصص توانسته تیم پشتیبانی مجربی را تشکیل دهد که در 24 ساعت شبانه روز خدمات آنلاین را به متقاضیان ارائه کنند. بلیط اتوبوس خود را با تیک بان تیک بزنید.