چند راه ساده برای خوشگذرانی نوروزی در شهرهای دیدنی ایران

چند راه ساده برای خوشگذرانی نوروزی در شهرهای دیدنی ایران
چند راه ساده برای خوشگذرانی نوروزی در شهرهای دیدنی ایران

حال و هوای نوروزی و تعطیلات پر و پیمان بهاری به ایرانی‌ها فرصت خوبی می‌دهد که با هزینه‌ای مناسب مسافر باشند و در کنار خانواده از تعطیلات لذت ببرند. برای این‌کار البته باید برنامه‌‌‌ریزی مناسبی وجود داشته باشد تا مشکلی برای اقامت و یا حتی پروازهایتان به وجود نیاید و با خیال راحت به گشت و گذار بپردازید. نگران این مساله نباشید و به وب‌سایت مقتدر سیر سر بزنید و با بهترین پیشنهادهای مسافرتی آنها همراه شوید:

خوشگذرانی و خرید نوروزی با تور کیش

تور کیش قهرمان مسافرت‌های نوروزی است! هوای خوب و عالی، امکانات گردشگری مناسب و شرایط تفریحی و خوشگذرانی بی‌نظیر برای شما پکیجی را می‌سازد که خاطره‌ی بهترین سفرتان را در آن ثبت می‌کنید.

در همان ابتدا بدون معطلی به سراغ ورزش‌های آبی و تنوع کارهای هیجان انگیز بروید و حسابی خوش بگذرانید. اسکی رو آب، پرواز بر روی آب، سقوط آزاد و حتی غواصی در زیر آإ آنقدر هیجان‌انگیز است که یک‌روز سفرتان را درگیر آن شوید. می‌توانید برای هر یک از این تفریح‌ها خانوادگی برنامه‌ریزی کنید و شروع پر نشاطی را در کیش داشته باشید.

حالا اگر به کمی آرامش نیاز دارید میهمان باغ پرندگان زیبا و دیدنی جزیره‌ی کیش شوید و با تنوع این حیوانات از نزدیک آشنا شوید و در پایان هم ساعتی را در آکواریوم کیش بمانید و در آخر به تماشای رقص دلفین‌ها در پارک دلفین‌های کیش بنشینید.

این را در نظر داشته باشید که در کنار این تفریح‌ها خرید هم از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری جزیره است و شما می‌توانید ساعت‌ها در مال‌های بزرگ جزیره بچرخید و خریدهای خوبی داشته باشید. به خصوص در این روزها که با توجه به قانون مناطق آزاد و نبود تعرفه‌ی گمرکی قیمت اجناس خارجی در این جزیره ارزان‌تر از شهرهای دیگر است.

تعطیلات عید یکی از شلوغ‌ترین و پرطرفدارترین زمان‌های سفر به کیش است، بنابراین برای اینکه مشکلی در اقامتتان نداشته باشید از هم‌اکنون در وب‌سایت مقتدر سیر بهترین برنامه را با توجه به خط‌ پروازی و البته هتل‌های پیشنهادی جزیره انتخاب کنید و همین الان تور کیش نوروز 98 را بخرید.

سفری دل‌انگیز به آرام‌ترین شهر ایران با تور مشهد
سفری دل‌انگیز به آرام‌ترین شهر ایران با تور مشهد

سفری دل‌انگیز به آرام‌ترین شهر ایران با تور مشهد

تور مشهد ، سفری دل‌انگیز به آرام‌ترین شهر ایران است. فضای روحانی و معنوی مشهد، زیبایی و امکانات گردشی و تفریحی آنقدر چشم‌گیر است که هر ساله به عنوان پرطرفدارترین مقصد گردشگری ایران انتخاب می‌شود و هر فصلی از سال به آنجا بروید حجم زیادی از گردشگران ایرانی و خارجی را به چشم می‌بینید.

مثل همه‌ی مسافران در همان ابتدا به دیدار امام رضا (ع) بروید و در آستان مقدس او آٰام شوید. به راز و نیاز بپردازید و بعد از آن از معماری زیبا و شگفت‌انگیز این حرم لذت ببرید. اگر علاقمند به تاریخ هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم به دیدن موزه رضوی هم بروید و با تاریخ شیعه آشنا شوید.

اگر هم‌زمان با سال تحویل به مشهد می‌رسید برنامه‌های دعای دسته‌جمعی در زمان سال تحویل را از دست ندهید و خودتان را در آن ساعت‌ها به حرم برسانید که مراسم روحانی آن روز بسیار خاطره‌انگیز است و دلتان را آرام می‌کند.

اما بعداز سلام به امام هشتم (ع) حالا برای گردش و تفریح ویژه برنامه‌ریزی کنید.پارک‌های متنوع و موزه‌های تماشایی در مشهد برای دیدن جذاب هستند. حتما در برنامه‌های خود رفتن به پارک مینیاتور را بگنجانید و یا حتما برنامه‌ریزی کنید و یک‌روز به ییلاق‌های اطراف مشهد بروید و از کباب‌های شاندیز و خوشمزه‌ی مشهدی بچشید.

لذت در این شهر تمام نشدنی است شما مقبره‌ی فردوسی، شاعر بزرگ ایرانی و شرکت در برنامه‌های فردوسی‌خوانی را هم باید تجربه کنید تا با فارسی کهن و تاریخ ادبیات ایران به خوبی آشنا شوید. مقبره‌ی نادرشاه هم از شاهکارهای معماری است که تماشای آن جذاب است.

پارک آبی و شهربازی‌های متنوع و پیشرفته‌ی مشهد هم این سالها به یکی از جاذبه‌های گردشگری آن تبدیل شده و خانواده‌ها مشتاقانه برای خوشگذرانی در آنها برنامه‌ریزی می‌کنند. برای اینکه به خوبی بتوانید در تعطیلات نوروز از این حجم خوش گذرانی بهترین استفاده را ببرید هم‌اکنون در بو‌سایت مقتدر سیر بهترین تور مشهد نوروز  98 را بخرید.

عاشقی در مناظر بکر طبیعت جنوب با تور قشم

تور قشم نوروز  98 برنامه‌ای خوب و متفاوت برای علاقمندان به طبیعت جنوب است که در آن‌روزها همنشینی با طبیعیت بی‌نظیر و دست‌نیافتنی جنوب شگفت‌زده‌شان می‌کند. هوا در بهار بی‌نظیر است و آفتاب دل‌انگیز این فصل حال شما را برای ساعت‌ها گشت و کذار در مناظر طبیعی جزیره خوش می‌کند.

بدون هیچ نگرانی با کم‌ترین پوشش می‌توانیددر صخره‌های مرجانی دره ستاره‌های گم شوید و ساعت‌ها در میان این شگفتی طبیعت رویاپردازی کنید و بهترین عکس‌هایتان را ثبت کنید و یا به همراه راهنماهای محلی به تماشای قدیمی‌ترین درخت انجیر بروید ودر کنار در خت انجیر معابد از داستان‌های عاشقانه بشنوید و یادگاری‌های مهربانانه‌ای که برای رسیدن به مراد آنجا گذاشته‌اند را ببینید.

مسافرت خانوادگی‌تان را یک‌روز صبح برای تماشای رقص دل‌انگیز دلفین‌های خلیج‌فارس در نزدیکی جزیره‌ی هنگام و ناز کنار بگذارید و از این پدیده‌ی بی‌نظیر دریایی لذت ببرید. اگر علاقمند به هیجان سرعت هستید می‌توایند به جزیره‌ي ناز بروید و در مسابقات سافاری آن شرکت کنید و در ماسه‌های طلایی ساحل حسابی جنون سرعت خودتان را آژامایش کنید!

قشم را بدون خوردن غذاهای محلی ترک نکنید، راهنماهای آژانس مقتدر سیر می‌توانند بهترین و مشهورترین رستوران‌های محلی را به شما معرفی کنند تا هیچ‌وقا مزه‌ی خوب این سفر از یادتان نرود.

درست است که امکانات گردشگری قشم مانند کیش نیست، اما در سالهای اخیر با افتتاج چند هتل چهار و پنج ستاره شرایط تغییر کرده و شما می‌توانید اقامتگاه خوبی در این سفر داشته باشید.

خب! حتما می‌دانید که خرید در قشم هم از دیگر جاذبه‌های گردشگری آن است و تماشا بازار محلی و زیای قشم هم خالی از لطف نیست. آن را حتما در برنامه‌های خوب بگذراید و بهترین خریدهایتان را در آنجا انجام دهید و از صنایع دستی بی‌نظیر جنوب با خود به یادگار بیاورید. فرصت را از دست ندهید و همین الان مناسب‌ترین برنامه تور قشم را انتخاب کنید و آن را بخرید.

منبع : ویرلن