لید خبر: دانلود سریال جزیره سیروس مقدم، دانلود سریال یاغی محمد کارت جدید ترین سریال های نمایش خانگی به زودی در شبکه نمایش خانگی

دانلود سریال جزیره سیروس مقدم و سریال یاغی محمد کارت جدید ترین سریال های نمایش خانگی
دانلود سریال جزیره سیروس مقدم و سریال یاغی محمد کارت جدید ترین سریال های نمایش خانگی

سریال جزیره

سیروس مقدم کارگردان مشهور و محبوب کشور پس از تجربه‌ی سریال‌های همه‌گیر همچون پایتخت، این بار با سریال جدید جزیره پا به شبکه نمایش خانگی خواهد گذاشت. سریال جزیره دومین تجربه‌ی سیروس مقدم است و با همکاری و تهیه کنندگی منوچهر محمدی از افراد با سابقه‌ی سینما ‌و تلویزیون هم اکنون به مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگر رسیده است.

بازیگران سریال جزیره

محمدرضا فروتن، امیر مقاره، حسام منظور

برای دریافت تاریخ و زمان پخش سریال قبله عالم به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال جزیره

پس از انتخاب بازیگران، فیلم‌برداری و تولید برای عموم علاقمندان امکان‌پذیر خواهد بود. اگر چه تاکنون خبری از سبک داستان و …. به دست کسی نرسیده است اما با پیشینه‌‌ی اثرهای تولیدی سیروس مقدم انتظار می‌رود اثری محبوب و خیره کننده در راه باشد.

سریال یاغی

اگر قصد دانلود سریال یاغی را دارید، خوب است بدانید
اگر قصد دانلود سریال یاغی را دارید، خوب است بدانید

اگر قصد دانلود سریال یاغی را دارید، خوب است بدانید که این سریال به زودی توسط نمایش خانگی به کاربران عرضه خواهد شد و با اقتباس از رمانی زیبا از آقای مهدی افروزمنش ساخته شده است‌. نقش آفرینی بازیگران محبوبی همچون طناز طباطبایی، پژمان جمشیدی و پارسا پیروزفر زیر نظر کارگردانی کارگردان حرفه‌ای و کاربلدی چون محمد کارت موجب شده تا توجه افراد زیادی نسبت به دانلود سریال یاغی و تماشای آن جلب شود. وظیفه تهیه کنندگی این سریال به عهده سید مازیار هاشمی بوده و چهار چوب آن به نویسندگی و قلم پدرام پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت شکل گرفته است. ژانر این سریال ایرانی جنایی و درام با شاکله‌ی کلی معمایی است. تاکنون تنها کلیتی که از سریال یاغی در اختیار علاقمندان قرار گرفته است و آن‌ هم به علت اقتباس داستان از رمان جذاب سالتو مانی افروزمنش قابل حدس است. اطلاعاتی درباره جزئیات این سریال جذاب در دست نبوده و برای کسب اطلاعات در اسرع وقت و بلافاصله پس از انتشار، لازم است در فواصل زمانی مشخص به سایت‌های معتبر دانلود سریال مراجعه کنید.

سریال زخم کاری اثر محمد حسین مهدویان
سریال زخم کاری اثر محمد حسین مهدویان

سریال زخم کاری

سریال زخم کاری اثر محمد حسین مهدویان، کارگردانی است که پیش از این با ساخت دوگانه‌ی ماجرای نیمروزی یک و دو در میان هنر دوستان بیش از پیش شناخته شد. مهدویان با ساخت سریال زخم کاری، اولین تجربه‌ی خود را در ارائه‌ی فیلمی در پلتفرم‌های آنلاین یا به عبارتی شبکه نمایش خانگی به ثبت رسانده است. اگر چه اطلاعاتی از داستان این سریال هنوز در دسترس کسی قرار نگرفته است اما با تجربه‌ی تماشای اثرهای قبلی مهدویان و نقش آفرینی بازیگران شاخصی چون رعنا آزادی ور، سارا بهرام، محسن تنابنده و امیر جعفری، کاربران می‌بایست منتظر باشند تا با دانلود سریال زخم کاری، شاهد داستانی جنجالی و پر بازیگر باشند.

البته در زمزمه‌هایی بیان می‌شود که به تازگی هادی حجازی فر به عنوان بازیگر جایگزین محسن تنابنده، در فیلم فوق ایفای نقش خواهد نمود. تهیه کننده این اثر محمدرضا تخت کشیان است. چنانچه پس از عرضه، قصد دانلود سریال زخم کاری را دارید لازم است بدانید، عوامل این سریال در نشست‌های خبری خود درباره‌ی داستان سریالی که فیلم‌برداری آن را در سکوت کامل خبری آغاز کرده‌اند، تعریفی تحت عنوان سلطه گری و ماجراجویانه بودن دارند.

اگر قصد دارید مرجعی مطمئن و به روز برای دانلود سریال‌های مورد علاقه خود داشته باشید، وب سایت اینترنتی غرب ملودی پیشنهاد ما به شما است. رسانه‌ی غرب ملودی به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین مراجع عرضه فیلم و سریال‌های داخلی و خارجی همواره بر آن است تا با تابعیت بر قوانین جمهوری اسلامی ایران امکان دانلود انواع فیلم‌ها در ژانرهای مختلف، جهت فراهم آوردن راحتی کاربران، فراهم کند. با مراجعه به وب سایت اینترنتی رسانه غرب ملودی می‌توانید در اسرع وقت و به عنوان اولین تماشاگران، سریال‌های جدید را تماشا کنید. جهت دانلود سریال و فیلم‌های مختلف از طریق غرب ملودی به نشانی اینترنتی https://gharbmelody.ir مراجعه کنید.