کافه ها طی سالها ، محل رفت و آمد ، اقشار مختلف بوده اند. هر وقت نیاز به استراحت در جایی آرام و دلنشین باشه ، کافه انتخاب مناسبی است . من امروز به کافه کاپل رفتم . دقیقا جایی که بشه چند دقیقه از گرما فرار کرد و جایی خنک ، استراحت کنم .

کافه کاپل - آرامش با طعم مدیریت زنانه

ورودی کافه کاپل سبکی سنتی داره با کولونی به شکل درهای قدیم . فضای داخل تمیز و عمدتا چوبی و مرتبه . البته از قبل چنین انتظاری داشتم چون مدیریت کافه کاپل ، یک خانم هست و حدسم این بود کافه باید مرتب باشه .

کافه کاپل 8 سال سابقه داره و با توجه به نزدیک  بودن به دانشگاه آزاد کرج ، بیشتر پاتوق قشر جوانه که بین کلاسها میتونن اینجا بیان  . کافه کاپل از یازده صبح تا یازده ونیم شب بازه و حدود 30 نفر ظرفیت داره .

روی هر میز گلدون قشنگی قرار داره و داخل کافه خبری از سروصدای بیرون نیست .

منوی پذیرایی :                          

کافه کاپل - آرامش با طعم مدیریت زنانه

منوی کافه کاپل متنوع است : پاستا، بستنی ، کیک ، نوشیدنی های سرد و گرم مناسب فصل ، آبمیوه های طبیعی ، شکلات و تارت و…

منوی صبحانه هم قراره اضافه بشه که خیلی برای افرادی که به هر دلیل نتونستن ، به صبحانه خونه برسن خوشاینده .

از من با چای و بعد موهیتو پذیرایی شد . روی چای برگ گل ریخته بودن که به چای هم طعم داده بود و خوشم اومد . تا یادم نرفته اضافه کنم در کافه کاپل ، هر چی سفارش بدید یه اشانتیون هم همراهش هست از نوشیدنی تا شکلات و ژله و.. بستگی به شانستون داره .

کافه کاپل - آرامش با طعم مدیریت زنانه

قیمت های کافه کاپل اونطور که می بینم در رده متوسط قرار داره . پس اگه با دوستی به اینجا اومدید نگران هزینه نباشید و از خودتون پذیرایی کنید .

 

 

کافه کاپل - آرامش با طعم مدیریت زنانه