پخش سومین قسمت سریال هفت با آخرین قسمت زخم کاری 2 همزمان شده است که در این هفته به همراه قسمت قسمت دوم فصل دوم نیسان آبی، قسمت 3 دفتر یادداشت و اپیزود 1 سریال داوینچیز در وبسایت کول دانلود منتشر خواهند شد. خبر قابل توجه دیگر این که به زودی سریال های سووشون و جوکر 2 هم به کنداکتور پخش این سایت افزوده خواهند شد!

  • قسمت 2 نیسان آبی 2

 به گزارش وبسایت کول دانلود ، فصل دوم نیسان آبی پس از کش و قوس های نسبتا طولانی و یک دوره تعویض کارگردان و.. سرانجام پخش شد. بعضا دیده شده است که فصل های بعدی یک سریال موفق با افت روبرو می شود. اتفاقی که به طور مثال برای سریال زخم کاری متاسفانه افتاد و فصل دوم این سریال به هیچ وجه نتوانست مخاطبین را راضی کند. البته در این بین سریال هایی مانند شهرزاد هم بوده اند که توانستند به هر ترتیب باز هم جذابیت و گیراییشان در جذب مخاطب را دست کم حفظ کنند. ولی به نظر می رسد که این اتفاق برای نیسان آبی 2 رخ نداده است و بینندگان در هنگام تماشای فصل دوم نیسان آبی همانند فصل نخست با سکانس های کمیک و خنده دار بکر و جالب روبرو می شوند. در هر حال  امیدواریم که نسان آبی 2 اثری ارزنده و جاندار باشد چرا که امسال دیگر کاربران تحمل دیدن آثار ضعیف را ندارند. و تقریبا به جرات می توان گفت که امسال پس از پوست شیر و رهایم کن که تازه هر دو مربوط به پارسال می باشند دیگر هیچ سریال جذابی را شاهد نبوده ایم.

اگر کاربران به خاطر داشته باشند که قطعا هم همین طور است، فصل اول سریال نیسان آبی یک اثر شاد، مفرح و کمدی بود که از مهرماه 1400 در شبکه نمایش خانگی پخش شد و بسیار نیز مورد توجه قرار گرفت. خلق موقعیت های کمیک و بسیار خنده دار در جریانات زندگی محقرانه ولی شاد رضا خرسند و دوستانش، لحظات شادی آوری را به نمایش خانگی آورده بود و توانست در پخش موفق ظاهر شود.تهیه کننده نیسان آبی 2 احسان ظلی پور و نویسنده اثر سعید دولتخانی می باشد. همچنین کارگردان این اثر برخلاف فصل نخست که با منوچهر هادی بود این بار بر عهده مسعود اطیابی می باشد!

  • شما می توانید از طریق لینکی که در زیر درج شده است جهت دانلود قسمت 2 و همچنین سایر قسمت های سریال نیسان آبی 2 اقدام کنید:
لینک قانونی: دانلود فصل دوم نیسان آبی
لینک قانونی: دانلود فصل دوم نیسان آبی

بازیگران نیسان آبی 2

آرش ظلی پور , ایمان صفا , بهناز جعفری , بیژن بنفشه خواه , جواد پولادی , حسین یاری , سیروس همتی , صفر کشکولی , علیرضا خمسه , غلامرضا نیکخواه , گیتی قاسمی , مه لقا باقری , مهران غفوریان , یکتا ناصر , یوسف صیادی

خلاصه داستان فصل دوم نیسان آبی

۳ سال گذشت! ممدچاخان بالاخره عروسی کرد. جمشید، رضا خرسند، رضا سوسن، زری، پری، علم‌تاج و سرهنگ، خلاصه کل شکرآباد جمع شده بودند تا شامِ عروسی ممد را بخورند ولی نه تنها شام به کسی نرسید تازه اتفاقی افتاد که همه گرسنگی از یادشان رفت…

زمان پخش نیسان آبی 2 کی است؟

نیسان آبی 2 ساعت 08:00 چهارشنبه هر هفته در وبسایت کول دانلود پخش می شود.

در قسمت 1 فصل 2 نیسان آبی چه گذشت؟

قسمت اول فصل دوم نیسان آبی با تغییر و تحولات سریع و گسترده آغاز می شود. نخستین پلان مربوط به عروسی ممدچاخان است که خود از بهترین سکانس های این اپیزود است. ممد چاخان (ایمان مصفا) که قبلا خاطرخواه کاملیا بود ولی در نهایت با دختر دیگری به نام اشرف طلوعی (مه لقا باقری) ازدواج می کند. وی دختر خشن و عصبی و البته پولداری ست که از خانواده بسیار متمولی می باشد. همگان در مراسم عروسی این دو حاضر شده ولی چون جمشید قاسم پور (حسین یاری) در مراسم حاضر نیست با اعتراض گسترده ممد چاخان روبرو می شود. در نهایت سلطان نیز در این جشن و ضیافت حضور پیدا می کند. وی که در روز گذشته نیسان معروفش را معامله کرده بسیار غمگین است و به جای آن رضا خرسند (مهران غفوریان) به عنوان تاکسی در خط سرویس شکرآباد به خنازیل مشغول به کار شده است. دی جی این مراسم که بیژن بنفشه خواه است با حالت خاصی در حال گرم کردن مجلس است.

رابطه جمشید و همسرش زری (یکتا ناصر) به دلیل اتفاقات گذشته جمشید و آتوسا اسماعیلی (سحر قریشی) رو به تیرگی رفته است تا جایی که اتاق و محل زندگیشان را عوض کرده اند. از آن سو رضا خرسند نیز با همسرش پری (بهناز جعفری) به مشکل خورده و درگیر طلاق و طلاق کشی است تا جایی که وی نیز رو به پشت بام خوابی آورده است. در همین حال است که سروکله خریدار و در واقع مالک جدید نیسان آبی نیز به مراسم پیدا می شود، جمشید با اجازه از او سواری از نیسان می گیرد ولی در بین راه وسوسه می شود که مسافت بیشتری را با این ماشین برود و حتی برنگردد. هرچند که این ها فقط فکر و خیال هایی بود که در آن شب خاص از ذهن قاسم گذشته است ولی ماشین را فردی با بی هوش کردن او می دزدد و به این ترتیب با شکایت صاحب جدید نیسان آبی روبرو می شود.

ولی ماجرا به همین جا ختم نمی شود. مهمان ها و حاضرین در مراسم که به دلیل تاخیرهای مکرر در صرف شام بسیار خشمگین شده اند در صدد برهم زدن جشن برمی آیند. حتی صحبت های ممد چاخان در راستای جمع و جور کردن جو و تنش بی ثمر می ماند و در نهایت رضا خرسند پشت میکروفون می آید و برای حضار سخنرانی می کند. در نهایت تلاش های او در جهت کنترل اوضاع بی نتیجه می ماند و او وعده عجیب 200 تخم مرغ و 200 گوجه فرنگی برای تهیه املت را می دهد که باعث عصبانی شدن هرچه بیشتر میهمان ها می شود. اوضاع به همین منوال سپری می شود تا جایی که عروسی ممدچاخان و اشرف بهم می خورد و حضار بدون صرف شام و با دلخوری مراسم را ترک می کنند. در همین حال است که مشخص می شود شام این جشن دقیقا در عقب نیسان آبی بوده است که جمشید بدون اطلاع با آن مراسم را ترک کرده بود!

بهم خوردن مراسم اشرف تبعات زیادی دارد. وی در نخستین اقدام به زری زنگ می زند و او را به باد استهزا و اهانت می گیرد و شوهر وی را مسبب این آبروریزی می داند. بین این دو پشت تلفن مشاجره نسبتا سختی درمی گیرد و رابطه شان با کدورت همراه می شود. اشرف که عاشق اسب و اسب سواری است، یک باشگاه اسب سواری نیز دارد و در یکی از روزهایی که برای سرکشی به باشگاه خود رفته است زری را نیز با خود می برد تا عمل واکسیناسیون را برای اسب هایش و به ویژه اسب محبوبش که گویا ناپلیون نام دارد انجام دهد. زری که از فصل قبل به یاد داریم در واقع نهایتا یک تزریقاتچی است و به دروغ خود را دکتر می خواند و حتی دانشجوی دکتری هم نیست در این جا مرتکب اشتباه فاحشی می شود و با زدن واکسن اشتباه یا ناسازگار به اسب محبوب و سوگولی اشرف باعث مرگ او می شود. اتفاقی که باعث خشم بیش از پیش اشرف می شود!

قسمت اول فصل دوم نیسان آبی با سکانس پیدا شدن نیسان آبی مفقود شده به وسیله پلیس پیدا می شود. ماشین معروف و محبوب جمشید در بیابان های حومه و اطراف شهر سرانجام یافت می شود. ولی این همه ماجرا نیست. چرا که بر روی صندلی ماشین یک جسد نیز یافت شده است که همین برای اتفاقات و مصیبت های آتی جمشید و رضا بسنده می کند. حال باید دید که در قسمت دوم فصل دوم نیسان آبی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت 2 نیسان آبی 2 می کنیم.

  • قسمت 3 سریال دفتر یادداشت

سریال دفتر یادداشت The Notebook محصول 1402 به تهیه کنندگی: حسین اکبری ، نویسندگی: مسعود خاکباز و کارگردانی: کیارش اسدی زاده از جدیدترین سریال های نمایش خانگی است که قرار است تا به زودی و تا چند روز دیگر در سایت کول دانلود پخش شود.

این سریال از یک حیث دیگر نیز مهم است و آن هم این که در واقع نخستین حضور رضا عطاران در یک پروژه نمایش خانگی است، چیزی که به دلیل علاقه وافر مخاطبین یا حداقل علاقمندان به کارهای کمدی، برای بینندگان بسیار جالب و جذاب است. وی که تا به حال در شبکه نمایش خانگی تجربه بازی نداشته است ولی در سینما حضور کاملا موفق داشته و به نوعی تضمین فروش همه فیلم های سینمایی بوده است. انتظار می رود که این سریال از جمله مهم ترین سریال های امسال باشد. سایت کول دانلود اولین و معتبرترین سایتی ست که این سریال را زودتر از همه در دسترس شما کاربران عزیز می گذارد.

  • شما می توانید با کلیک بر روی این لینک که در ادامه آمده است نسبت به دانلود و یا تماشای قسمت 3 و سایر قسمت های سریال کمدی و طنز دفتر یادداشت اقدام کنید:

 دریافت لینک: دانلود سریال دفتر یادداشت

لینک قانونی: دانلود فصل دوم نیسان آبی
لینک قانونی: دانلود فصل دوم نیسان آبی

چه بازیگرانی در دفتر یادداشت حضور دارند؟

آزیتا حاجیان , اردشیر رستمی , الهام پاوه نژاد , بیژن بنفشه خواه , پاشا رستمی , حسن معجونی , حسین سلیمانی , داریوش کاردان , رضا عطاران , ریما رامین فر , زهرا داوودنژاد , سوگل خلیق , سیامک انصاری , شمسی فضل الهی , فریبا متخصص , کاظم سیاحی , مریم سعادت , مینا ساداتی , نعیمه نظام‌ دوست

موضوع و خط داستانی سریال دفتر یادداشت درباره چه چیزی ست؟

ایرج و حمید، رفقای قدیمی از دوران کودکی سرشان برای پیگیری پرونده های جنایی درد می کند، پای آن ها ناخواسته به پرونده قتل‌‍ های زنجیره ای باز می شود… پرونده ای که با ورود آن ها آبستن حوادث خطرناک تری می شود، اما ماجرا پیچیده تر از این حرف هاست، در این بین ایرج به دلیل مشکل مغزی منحصر به فردش مرتبا همه چیز و همه کس را از خاطر می برد.

درباره دفتر یادداشت چه می دانیم؟

رضا عطاران سال 1401 با فیلم انفرادی به غیبت چند ساله‌ اش بر روی پرده سینماها پایان داده و توانست با این کمدی عنوان پرفروش‌ ترین فیلم سال 1401 را از آن خودش کند. او در حال حاضر چهار فیلم آماده اکران دارد و این روزها مشغول بازی در یک سریال شبکه خانگی به نام “دفتر یادداشت” است. آثاری که پیش بینی می‌ شود با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شود.

بنابراین شاید بتوان مهم ترین و سوپرایز کننده ترین سریال پاییزی امسال را دفتر یادداشت دانست. سریالی که بسیاری از مخاطبین منتظر تماشای آن هستند. مخصوصا با پوستر جنجالی که چندی پیش از این سریال منتشر شد تا جایی که ساترا نیز به آن تاخت و آن را غیرقانونی دانست. داستان از این قرار بود که رضا عطاران به مانند مریلین مونرو بر روی صندلی نشسته تا سیگار بکشد و در همین حال چندین و چند خانم دور تا دور او را گرفته تا برای سیگاری که وی در دهان دارد، با فندک، آتشی روشن کنند. به هر حال همیشه حضور رضا عطاران برای بینندگان آثار سینمایی جذابیت و کشش خاصی داشته و این بار در قالب یک سریال می تواند تداعی خاطرات قدیمی مانند سریال های موفق خانه به دوش، متهم گریخت، بزنگاه و… باشد.

زمان و تاریخ پخش دفتر یادداشت کی است؟

شما می توانید ساعت 12:00 آدینه هر هفته در سایت کول دانلود نسبت به تماشا و یا دانلود سریال دفتر یادداشت اقدام کنید.

–    قسمت 3 سریال هفت

سریال هفت –  Seven Serial به تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی: کیارش اسدی زاده از محصولات ۱۳۹۹ است که زمان زیادی را صرف کرد تا به پخش رسید. ولی همه این انتظارها می ارزید. چرا که سریال هفت استارت بسیار خوب و دلچسبی را داشت. سریال هفت حداقل در قسمت نخست نشان داد که اثری بسیار خوش ساخت و سرزنده است که حرف های بسیاری برای گفتن دارد. اگر این سریال بتواند همین روند را در ادامه نیز حفظ کند قطعا از موفق ترین آثار امسال خواهد بود.

  • شما می توانید از طریق این لینک نسبت به دانلود و یا تماشای قسمت 3 و همچنین دیگر قسمت های سریال هیجان انگیز و خوش ساخت هفت اقدام کنید:

 لینک: دانلود سریال هفت

لینک قانونی: دانلود فصل دوم نیسان آبی
لینک قانونی: دانلود فصل دوم نیسان آبی

چه بازیگرانی در هفت حضور دارند؟

امیر جعفری , بابک حمیدیان , حدیث میر امینی , رضا کیانیان , علی مصفا , مهدی هاشمی , مینا ساداتی , نازنین بیاتی , نیکی کریمی , هانیه توسلی , مهدی هاشمی, پانته آ بهرام,مه لقا باقری

موضوع و خط داستانی سریال هفت درباره چه چیزی ست؟

داستان این سریال در مورد هفت دانشجو می باشد که برای پول درآوردن وارد راه خلاف می شوند. شخصیت اصلی داستان نازنین بیاتی در سریال آنیل نام دارد. این سریال که قرار بود در آغاز ۷ اپیزود باشد، در نهایت در ۲۰ قسمت تولد شده است. ما رفیق بازیم ، پای حق وای میستیم، بزنن می زنیم، بکشن، می کشیم، ما هفتا تا تهش می ریم ولی نمی بخشیم، تهش هرچی که باشه بازم هستیم، بازم هفتیم!

زمان و تاریخ پخش سریال هفت کی است؟

سریال هفت ساعت 08:00 سه شنبه هر هفته در سایت کول دانلود پخش می شود.

در قسمت های گذشته سریال هفت چه گذشت؟

افتتاحیه سریال هفت بسیار دلنواز و باشکوه انجام می گیرد. سکانسی که با حمل و جابجایی چندین زندانی به دادسرا دنبال می شود. بازیگران سرشناسی چون نازنین بیانی، مینا ساداتی و…

مشخص نیست که این فلش بکی به گذشته ست و یا این که سکانسی درباره آینده کارکترهای سریال است. این موضوع به ویژه هنگامی بیشتر عیان می شود که در سکانس بعد که مربوط به استارت سریال پس از تیتراژ است و همه این کارکترها در کمپی طبیعتگردی مشغول تفریح و خوش گذرانی هستند. در نهایت همین دورهمی باعث آشنایی و روابط بین افراد می شود.

در قسمت دوم سریال هفت دیدیم که سرانجام جلسه دادگاه علنی گروه هفت برگزار می شود. مه لقا باقری در نقش وکیل آنی (نازنین بیاتی) و فرزاد حسنی در نقش دادستان در این محکمه حضور دارند. دادگاه با دعوی دادخواست و کیفرخواست سنگین دادستان که حتی درخواست اشد مجازات یعنی اعدام را دارد، آغاز می شود. اقدامی شوکه کننده که در قدم نخست کمی تند و به دور از باور است. وی مدعی ست که افراد گروه هفت متهم به افساد فی الارض، بمبگذاری، کار گذاشتن مواد منفجره در اماکن، خرابکاری و تخریب منازل و پخش مواد سمی و کشنده!! همه و همه جرایمی ست که به گروه هفت منتسب شده است.

نخستین کسی که در دادگاه در مقام دفاع از خود برمی آید، آنگینه مارکاریان(نازنین بیاتی) می باشد. او در آغاز درباره نحوه آشنایی خود با هم تیمی هایش و زمان، مکان تشکیل گروه هفت و همچنین چگونگی ایده تشکیل این گروه پرداخت. آنی همه آن چه در اپیزود پیشین دیدیم را درباره گروه بیان کرد. این که افراد در یک کمپ دانشجویی با هم آشنا شده و سپس اردلان به عنوان رهبر گروه، اقدام به برپایی این گروه کرد. ولی می دانیم که رهبری و لیدری وی دیری نپایید و او دو سال پیش در همان مهمانی معروف کشته شد.

در ادامه به آشپزخانه و در واقع کارگاه شهروز (علی مصفا) می رویم که در آن جا مواد خوراکی سمی و روانگردان را تولید می کند و با آن ها این همه فجایع کوچک و بزرگ را رقم زده است. وی که به شدت فردی کینه توز و عصبی است حتی به پرسنل و افراد تحت امر خودش نیز رحم نمی کند. او با کارکنانش بسیار بدرفتاری انجام می دهد و آن ها را به باد استهزا، تحقیر و حتی کتک می گیرد.

بخش های میانی این اپیزود صرف نحوه آشنایی گروه شهروز با گروه هفت و در واقع دام گذاشتن آن ها به بهانه مراسم تولد برای نگین، می شود. شهروز و نگین با نقشه از قبل تعیین شده به گروه نزدیک شده و اعتماد ان ها را جلب می کنند. همه این ها باعث می شود که گروه هفت در این تله بیفتد و به آن مهمانی معروف که همگان می دانیم همه چیز از آن جا آغاز می شود، بروند.

در مهمانی که برگزار می شود، مشخص می شود که مواد خوراکی روانگردانی که تولید می کند در واقع شکلات هایی هستند که حاوی مواد سمی و عصبی هستند که باعث برهم خوردن تعادل روانی و شخصیتی فرد می شوند. در آن جا وی این شکلات ها را به عنوان نخستین فرد به زور و اجبار به خورد آنگینه می دهد. نتیجه حالت شبیه مستی و بی حالی و گیجی وی می شود که با افتضاح و آبروریزی های فراوان همراه است.

پس از این هاست که حقایق دیگری از شب ماجرا مشخص می شود. این که رابطه یا پیشنهاد دوستی از سمت شهروز به باران مطرح می شود و متعاقب آن، اردلان نیز از ماجرا باخبر می شود که با عصبانیت شدید وی همراه می شود. شاید می توان این گونه استنباط کرد که شهروز نیز به همین دلیل کینه اردلان را به دل می گیرد یا شاید او را سد راهی برای مقاصدش برای نزدیک شدن به باران می داند و بهدهمین دلیل نیز نقشه قتل اردلان را می کشد.

حال باید دید که در قسمت سوم سریال هفت چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت 3 سریال هفت می کنیم. پیشنهاد می کنیم که این سریال جذاب را به هیچ وجه از دست ندهید!

  • قسمت 1 سریال افعی تهران

سریال افعی تهران – Viper Of Tehran Serial از محصولات جدید شبکه نمایش خانگی ست که در همین اواخر مراحل تولید و فیلمبرداری را پشت سرگذاشته و حتی هنوز هم در حال ساخت است. افعی تهران به تهیه کنندگی جواد فرحانی، نویسندگی پیمان معادی و کارگردانی سامان مقدم ساخته شده است. این سریال همینک آخرین مراحل اخذ مجوزهای قانونی خود را در حال طی کردن است و قرار است که به زودی زود از طریق سایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شود.

  • شما می توانید با کلیک بر روی این لینک که در ادامه آمده است نسبت به دانلود و یا تماشای سریال افعی تهران اقدام کنید:

 دانلود سریال افعی تهران

لینک قانونی: دانلود فصل دوم نیسان آبی
لینک قانونی: دانلود فصل دوم نیسان آبی

چه بازیگرانی در افعی تهران حضور دارند؟

پیمان معادی, پژمان جمشیدی, سحر دولتشاهی, امین حیایی, مهران مدیری, نوید محمدزاده, ویشکا آسایش (به جز سه مورد نخست، سایر بازیگران هنوز به گونه رسمی تایید نشده اند و بر طبق اخبار غیررسمی می باشند)

 موضوع و خط داستانی سریال افعی تهران درباره چه چیزی ست؟

هنوز خلاصه داستانی از این اثر در دست نیست. به محض انتشار از سوی سازندگان، به اطلاع شما خواهیم رسانید!

درباره افعی تهران چه می دانیم؟

این سریال در ژانر کمدی سیاه و با نویسندگی پیمان معادی و پویا مهدوی زاده، از جمله سریال های پرستاره و جنجالی امسال می باشد که قرار است به زودی پخش شود! نکته جالب توجه فیلمنامه این اثر است که به قلم پیمان معادی نوشته شده است. آثاری که به نویسندگی معادی تولید شده اند همیشه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. همچنین حضور پرشمار و ترافیک ستارگان و بازیگران درجه یک این سریال نیز برگ برنده دیگر آن است و البته از کارگردانی افعی تهران هم که با سامان مقدم است نمی توان به سادگی گذر کرد. مقدم پیش تر فیلم های سینمایی کمدی محبوب و بسیار پرطرفدار نهنگ عنبر 1 و 2 را ساخته بوده است.

زمان و تاریخ پخش افعی تهران کی است؟

انتظار می رود که سریال افعی تهران از نیمه دوم آذر ماه 1402 و پس از پایان فصل دوم پدرخوانده جایگزین این سریال شود. در بدترین حالت این سریال در دی ماه جایگزین سریال مرداب خواهد شد و در سایت کول دانلود پخش می شود.

منبع: کول دانلود | CoolDl.Net

کول دانلود یکی از معتبرترین، به روزترین و در عین حال قدیمی ترین و سابقه دارترین وبسایت ها در زمینه پخش، توزیع و  دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی روز ایران و جهان است که سال هاست با داشتن مجوزهای لازم از نهادهای مربوطه به صورت قانونی به عرضه آثار نمایش خانگی پرداخته است و در همه این سال ها در صف نخست و از بهترین و جامع ترین سایت ها در این زمینه بوده است. این وبسایت، عناوین ایرانی را در دو بخش فروش قانونی و طرح “رایگان ولی قانونی” و همچنین آثار خارجی را به صورت کاملا رایگان و با زیرنویس چسبیده و دوبله اختصاصی برای علاقمندان در بستری کاملا امن و آسوده مهیا کرده است. جهت رفاه حال کاربران، لینک های دانلود این سایت مستقیم و با سرعت بالا می باشد تا با خیال آسوده به دانلود فیلم های جدید بپردازید. پیشنهاد می کنیم که حتما از این وبسایت مفید و به روز بازدید به عمل آورید. این اطمینان را به شما می دهیم که تحت هیچ عنوانی پشیمان نخواهید شد. با کول دانلود همیشه به روز باشید.