شیراز یکی از شهرهای بزرگ و زیبای ایران به‌شمار می‌آید که دارای جاذبه‌های گردشگری بی‌شماری است. شکوه و عظمت این شهر به قدری زیاد است که با یک بار سفر کردن به آنجا نمی‌توان تمامی زیبایی‌های آن را مشاهده کرد.

وجود ادارات دولتی مهم، جاذبه‌های تاریخی زیبا، دانشگاه‌های مختلف و مراکز تجاری متنوع موجب شده است که هر ساله افراد زیادی به دلایل مختلف به این شهر سفر کنند و با رزرو هتل برای اقامت، خاطره‌ای خوش از حضور در این شهر برای خود رقم بزنند. در ادامه قصد داریم شما را با چگونگی رزرو پرواز و هتل برای شیراز آشنا کنیم و دو عدد از هتل‌های لوکس این شهر بی‌نظیر را به شما معرفی کنیم.

رزرو همزمان پرواز و هتل شیراز

کدام هتل را برای اقامت انتخاب کنیم؟

همان‌گونه که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، شیراز از جمله شهرهای قدیمی و اصیل کشور است که ارزش تفریحی، گردشگری، ادبی و … بسیار بالایی دارد. همه این دلایل باعث شده است که در گوشه و کنار آن اقامتگاه‌های بزرگ و مهمی برای رفاه مسافران ساخته شود.

اولین سوالی که قبل از سفر برای تمام افراد پیش می‌آید این است که کدام مهمانسرا را برای اقامت انتخاب کنیم. شهر زیبا و توریستی شیراز دارای محلهای فراوانی برای اقامت است، پیشنهاد ما به شما برای اقامت، هتل‌هایی نظیر هتل جهانگردی شیراز و هتل پارک شیراز است. در ادامه هرکدام از این مهمانسراها را به‌صورت مفصل معرفی خواهیم کرد.

هتل جهانگردی شیراز

مجتمع زیبا و منحصربه‌فرد جهانگردی شیراز در سال 1350 تاسیس شده است. این اقامتگاه بی‌نظیر با مساحتی بالغ بر 20000 متر مربع یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های موجود در منطقه شمال شرقی شهر است. از خصوصیات بارز این مکان می‌توان به نزدیکی آن به مرکز شهر و دسترسی آسان به اماکنی مانند باغ ارم، باغ جهان نما و مسجد باشکوه نصیرالملک اشاره کرد.

این مجموعه زیبا با داشتن فضای سبز و سوئیت‌های ویلایی و همچنین اتاق‌هایی با امکانات ویژه و رستوران، استخر، پارکینگ، کافی شاپ، سالن ورزشی و خدماتی از این قبیل، سفر خاطره‌انگیزی را برای مسافران به ارمغان می‌آورد.

هزینه رزرو هتل جهانگردی شیراز نسبت به خدمات و امکاناتی که به مهمانان خود ارائه می‌دهد بسیار اقتصادی و به‌صرفه است. اگر قصد اقامت در این مکان زیبا و مجلل را دارید به سایت اسنپ تریپ مراجعه کرده و نسبت به رزرو آن اقدام کنید.

هتل پارک شیراز
هتل پارک شیراز

هتل پارک شیراز

مجتمع رفاهی پارک شهر یکی از اقامتگاه‌های سه ستاره شیراز بوده که در خیابان سعدی این شهر واقع شده است. این مکان شامل 126 اتاق بزرگ و کوچک می‌شود و در سال 1338 فعالیت خود را آغاز کرده است. در محوطه این هتل باغ، زیبایی‌های شگفت‌انگیز چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند به‌صورتی که درختان بزرگ و قدیمی آن را فرا گرفته و به همین دلیل آب و هوای دل‌انگیزی به باغ و این مکان بخشیده است.

این مهمانسرا در مرکز شهر واقع شده و از مزایای بسیار عالی آن نزدیکی به اغلب جاذبه‌های گردشگری شهر بی‌نظیر شیراز مانند ارگ کریم‌خان، موزه پارس، پارک وکیل، نارنجستان، شاهچراغ، حمام وکیل، موزه پارس، مسجد جامع عتیق، مسجد نصیرالملک و بازار وکیل است.

اگر قصد مسافرت به شهر شعر و ادب و فرهنگ را دارید و برای اقامت به دنبال مکان منحصربه‌فرد و راحتی هستید ما به شما این اقامتگاه را معرفی می‌کنیم زیرا با توجه به امکانات ویژه‌ای که برای رفاه حال مسافران ارائه می‌دهد و همچنین نزدیکی این هتل به جاذبه‌های گردشگری می‌توانید سفری راحت و به یادماندنی را تجربه کنید.

امکانات رفاهی این مکان شامل رستوران، پارکینگ، لابی، اینترنت و آسانسور است. کارکنان این مجموعه بسیار مجرب و خوش اخلاق هستند و از میهمانان به بهترین شکل استقبال می‌کنند.

بهترین زمان سفر به شیراز

اگر مطالب مختلف موجود در اینترنت را مشاهده کرده باشید با این موضوع که شهر شیراز در فصل‌های پاییز و بهار چهره‌ای متفاوت از خود به نمایش می‌گذارد برخورد کرده‌اید و همین ویژگی هر فرد دوستدار طبیعت و هنر را به خود جذب می‌کند؛ زیرا در این دو فصل نه خبری از گرمای خشک و سوزان تابستان است و نه سرمای سرد زمستان، مسافران را اذیت میکند.

در فصل‌های پاییز و مخصوصا بهار شهر شیراز میزبان تعداد بی‌شماری از گردشگران و مسافران است و به همین دلیل قیمت رزرو اقامتگاه بسیار بالا است. اگر قصد دارید زیبایی‌های شگفت‌انگیز بهار و خود نمایی پادشاه فصل‌ها را در شهر شیراز نظاره کنید بهتر است از چند روز قبل به فکر رزرو بلیط پرواز و هتل خود باشید.

با این حال به‌طور کلی هر فصل از سال، زیبایی منحصربه‌فردی دارد و می‌توان در هر زمان دلخواه عزم سفر به این شهر را داشت. زیبایی‌هایی که در فصل زمستان دیده می‌شوند، خاص‌تر هستند و این به سلیقه افراد بستگی دارد که در چه فصلی اقدام به سفر کنند. شما در هر زمان دلخواه می‌توانید با ورود به اپلیکیشن اسنپ تریپ هتل مورد نظر خود را انتخاب و خودتان را برای یک سفر رویایی آماده کنید.

طریقه رزرو اقامتگاه و پرواز
طریقه رزرو اقامتگاه و پرواز

طریقه رزرو اقامتگاه و پرواز

برای رزرو بلیط پرواز و اتاق در مسافرخانه‌های شیراز از دو طریق می‌توانید اقدام کنید. اول اینکه به صورت حضوری، اینترنتی یا تلفنی به یکی از دفاتر گردشگری مطرح در شهر خود مراجعه کنید. این دفاتر با دریافت کردن مبلغ بیشتری کار شما را بسیار آسان و سبک کرده و اتاق و بلیط هواپیما را همزمان برای شما رزرو می‌کنند.

راه حل دیگر این است که به وب سایت‌های نام آشنا و معتبر مانند اسنپ تریپ مراجعه کنید و با فشار دادن دکمه جستجو، لیست انواع مختلف هتل‌های شیراز را با قیمت و عکس و همچنین منطقه‌ای که قرار گرفته‌اند، مشاهده کنید و اتاق مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

در فضای این سایت می‌توان به صورت همزمان اتاق و بلیط هواپیما را رزرو کرد، در غیر این صورت می‌بایست به شیوه سنتی هر کدام را به صورت مجزا تهیه کنید. اگر هنوز در مورد رزرو اقامتگاه‌های معروف شهر شیراز و همچنین رزرو بلیط هواپیمای این شهر سوالی دارید می‌توانید با پشتیبانان ما در این سایت تماس گرفته و از مشاورین کامل‌ترین اطلاعات را دریافت کنید.

جمع‌بندی

یکی از ویژگی‌های رزرو کردن بلیط هواپیما و هتل به‌صورت آنلاین، صرف زمان کمتر و همچنین دریافت اطلاعات کامل از طریق سایت‌هایی ارائه خدمات رزرویشن است. شما می‌توانید با چند کلیک سریع و آسان نسبت به انتخاب هتل و شهر مقصد خود اقدام کرده و با دریافت اطلاعات لازم در مورد امکانات اقامتگاه انتخابی و همچنین هزینه‌های مربوط به این مکان، یک سفر برنامه‌ریزی شده و بدون دغدغه را تجربه کنید.

سایت اسنپ تریپ یک سایت معتبر برای رزرو کردن بلیط و هتل شهر شیراز به‌شمار می‌آید و با اطمینان خاطر می‌توانید امور مربوط به اقامت سفر خود را از طریق این سایت انجام دهید. برای این منظور می‌توانید با شماره تلفن‌های مندرج در سایت تماس بگیرید و از مشاورین این مجموعه راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.