شرکت سیماران تولید کننده انواع سیستم‌های حفاظتی و امنیتی می‌باشد و جک‌های پارکینگ این شرکت جز بهترین و قابل اطمینان‌ترین محصولات در ایران است. محصولات جک پارکینگ سیماران دارای تنوع بالایی است که هر کدام از این محصولات  دارای مزایا و معایبی نیز می‌باشند .در این مقاله به معرفی جک‌های پارکینگ سیماران و معیاب مزایای آنها می‌پردازیم.

جک های پارکینگی سیماران

جک‌های سیماران دارای سری مدل‌های s,L,n,p,وv  هستند. معروف‌ترین و پرفروش‌ترین این مدل ها که دارای قیمت‌های مناسب و کارایی قابل اطمینان هستند و شما میتوانید همه این مدل ها را در جک پارکینگ شرکت گذر کنترل ببینید، مدل سری s  یعنی 4S  و6S , که البته جز تولیدات اولیه شرکت محسوب می‌گردند و نسبت به دیگر مدل‌ها دارای قدمت بالاتری هستند‌‌.

جک سیماران 4s

جک 4S  و 6S  سیماران

جک پارکینگ سیماران ۴ اس و ۶ اس مناسب درب‌های دولنگه لولایی تولید شده‌اند و درب هایی  تا وزن هر لنگه ۳۵۰ کیلوگرم و عرض  هر لنگه درب تا  ۲ متر در مدل 4s و ۳ الی ۳ و نیم متر در 6S را ساپورت می‌کنند. از این رو یکی از مزیت‌های جک ۶ اس سیماران این است که می‌توان از آن برای درب‌های تک لنگه نیز استفاده کرد .

هر دو جک دارای قدرت موتورعالی و ولتاژ کاری ۲۲۰ ولت هستند که قادر به پشتیبانی ۳۰ الی ۴۰ مرتبه تردد در روز هستند،‌ پس از دیگر مزایای این مدل‌ها، استفاده برای تعداد تردد متوسط رو به بالا است.

جک 4L  سیماران

جک 4L  سیماران

از بهترین‌های  مدل های سری L سیماران  4L  را می‌توان نام برد این جک  پارکینگ به تازگی تولید شده است و جایگزین خوبی برای مدل ۴ اس محسوب می‌شود. زیرا از لحاظ فنی کاملاً مشابه جک 4S کار می‌کند و مزیت اصلی آن نسبت به مدل 4S این است که موتور این مدل رو به بالا طراحی شده است تا در فصل گرما و استفاده از این جک در مناطق گرمسیری باعث آب شدن روغن گیربکس و ریختن آن در محفظه موتور نگردد. اما همچنان از لحاظ قدرت موتور جک 4S  سیماران  کمی بهتر از ۴ ال عمل می‌کند .

جک سیماران 4L

جک پارکینگ  4P سیماران

از قوی‌ترین و با کیفیت‌ترین محصول شرکت سیماران جک پارکینگ  4P می‌باشد این جک مخصوص درب‌های دولنگه لولایی ساخته شده از مزیت این جک نسبت به سایر جک‌های سیماران  تولید بازویی‌ها توسط شرکت پروتکو ایتالیا است.

مدار فرمان و دیگر تجهیزات این محصول همگی ایرانی هستند اما موتور و بازویی‌ها را پروتکو  ایتالیا تولید می‌کند ،بنابراین بالاترین کیفیت و ضریب اطمینان را در محصولات سیماران دارد و مناسب درب‌های سنگین و تعداد تردد بالا است.

اما از معایب این محصول قیمت بالای آن است که بسیار نزدیک به جک‌های درب پارکینگ ایتالیایی می‌باشند در حالی که تمام قطعات و تجهیزات آن ایتالیایی نیست .

از مزایای کلی جک پارکینگ سیماران :

بازویی‌های مطمئن و کارا

بازویی‌ها به صورت بی‌نقص و کارآمد تولید شدند که اعتماد مشتریان را به خود جلب کرده تقریباً خرابی در این بازویی‌ها به شدت کم است و عمدتا در اثر برخورد اتومبیل‌ها با بازوی آسیب می‌بینند.

سیستم خلاص کن سوئیچی (کلیدی)

از مزیت‌های دیگ  است که دارای ضریب اطمینان و ایمنی بالاتری نسبت به مدل‌های آلنی و آچاری میباشد.

 مدار فرمان پیشرفته

مزیتی که جک‌های درب پارکینگ سیماران نسبت به سایر جک‌های درب پارکینگی از دیگر برندهای ایرانی دارند  استفاده از مدار فرمان پیشرفت است این شرکت از مدار فرمان Q70  در محصولات خود استفاده می‌کند. که بالاترین امکانات و به روزترین برنامه‌ریزی‌ها را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد و تمامی نیازهای مشتری را به داشتن یک جک درب پارکینگ عالی برطرف میسازر.

خدمات گارانتی

شرکت سیماران تنها برندی در ایران می‌باشد که محصولات آن در کارخانه تولید می‌گردند و دارای خدمات پس از فروش در درب منزل است تمام محصولات سیماران دارای ۲۴ ماه گارانتی هستند

قیمت

شرکت سیماران برای محصولات خود رنج‌های قیمتی مناسبی را در نظر گرفته است این محصولات با توجه به کارایی و کیفیت  خوب خود دارای قیمت‌های مناسبی در بازار هستند .

معایب جک های پارکینگی سیماران

از معایب جک‌های پارکینگ سیماران می‌توان به دو مورد اشاره کرد گیرنده ریموت نامطمئن و عدم ساپورت ریموت‌های هاپینگ کد.

یکی از مشکلاتی که به ندرت برای مشتریان جک‌های سیماران اتفاق افتاده است مشکلاتی در گیرنده مدار ریموت بوده که گاهی خود به خود درب پارکینگ را باز می‌کند و یا هنگام استفاده کمی هنگی دارد که البته این موضوع خیلی کم پیش آمده و شرکت سیماران در حال تولید مدار ریموت‌های با کیفیت‌تر می‌باشد .

هاپینگ کد نبودن ریموت کنترل درب جک پارکینگ سیماران از دیگر معایب محسوب می‌گردد زیرا با ساپورت کردن تمامی ریموت‌ها امکان کپی کردن بالا می‌رود و این امر امنیت ساختمان را ضعیف می‌سازد