ظرفیت انواع مدل یخچال ساید بای ساید

یخچال ساید بای ساید نمونه پیشرفته و ارتقا داده شده‌ی یخچال فریزر بالا پایین است که طراحی ظاهری شیک‌تر و ظرفیت بیشتری را دارد و به خوبی با دکوراسیون آشپزخانه‌های امروزی هماهنگی پیدا می‌کند. انواع یخچال ساید بای ساید موجود در بازار از نظر برند سازنده، میزان ظرفیت، طراحی ظاهری و امکانات با یکدیگر متفاوت هستند که همین تفاوت‌ها سبب اختلاف قیمت یخچال ساید بای ساید در انواع مدل‌ها شده است.

فروش اقساطی یخچال ساید بای ساید با بهترین قیمت بازار
فروش اقساطی یخچال ساید بای ساید با بهترین قیمت بازار

یکی از مواردی که هر فرد در زمان خرید یخچال ساید و هر یخچال دیگری باید به آن توجه کند میزان ظرفیت است. ظرفیت انواع مدل یخچال ساید بای ساید بالا است و حجم قابل توجهی از مواد غذایی را می‌توان درون آنها جای داد ولی نسبت به دیگر مدل‌های یخچال فریزر ابعاد بزرگتری دارند و جزو بزرگترین و گران‌ترین یخچال فریزرها محسوب می‌شوند. یخچال‌های ساید معمولا در عرض ۹۰ الی ۹۲ سانتی‌متر و با ارتفاع ۱۷۵ الی ۱۸۰ سانتی‌متر طراحی و تولید می‌شوند. عمق این یخچال‌ها با میزان ظرفیت ارتباط دارد ولی معمولا عمقی به اندازه ۷۵ تا ۸۵ سانتی‌متر دارند.

قیمت یخچال دوو، قیمت یخچال سامسونگ، قیمت یخچال اسنوا و … در مدل‌های ساید بالاتر است به طوری که هر فردی توان خرید این مدل‌ از یخچال فریزر را ندارد. از آنجایی که قیمت ساید بای ساید ایرانی در مقایسه با قیمت یخچال ساید بای ساید خارجی کمتر است بسیاری از افراد به سراغ خرید یخچال ساید ایرانی می‌روند. برای مثال قیمت یخچال ساید بای ساید سامسونگ 32 فوت نسبت به قیمت یخچال ساید بای ساید هیمالیا 32 فوت و یا قیمت یخچال ساید بای ساید اسنوا 32 فوت بالاتر است و با اختلاف قیمت زیادی به فروش می‌رسند در حالی که از نظر ظرفیت یکسان هستند. ولی این نکته را به یاد داشته باشید از یخچال‌های ساید ایرانی نباید انتظار همان کیفیت برندهای تراز اول دنیا چون ال جی، سامسونگ و بوش را داشته باشید.

مزایا و معایب یخچال ساید بای ساید
مزایا و معایب یخچال ساید بای ساید

مزایا و معایب یخچال ساید بای ساید

یخچال‌های ساید بای ساید طرفداراران زیادی دارند و یکی از پر فروش‌ترین و جذاب‌ترین مدل‌های یخچال فریزر محسوب می‌شوند، اگر شما هم قصد خرید یخچال ساید بای ساید را دارید بهتر است ابتدا اطلاعاتی در رابطه با مزایا و معایب این محصول داشته باشید. هر محصولی دارای مزایا و معایبی است و یخچال ساید بای ساید از این موضوع خارج نیست. در ادامه مزایا و معایب یخچال ساید بای ساید را شرح داده‌ایم تا بهتر بدانید که آیا انتخابی مناسبی برای شما است یا خیر.

مزایای یخچال ساید بای ساید

  • طراحی بسیار زیبا و مدرن: انواع یخچال ساید بای ساید از نظر شکل ظاهری بسیار زیبا هستند و همین ویژگی یکی از مهمترین دلایل محبوبیت این مدل‌ها است.
  • تنوع بالا: یخچال‌های ساید بای ساید در طرح، رنگ و مدل‌های بسیار متنوعی در بازار وجود دارند در نتیجه به راحتی مدلی که با سلیقه و دکوراسیون و حتی توان مالیتان همخوانی دارد را از بازار خواهید یافت.
  • پیشرفته بودن: انواع یخچال ساید مجهز به امکانات جانبی و قابلیت‌های روز هستند که می‌توان به یخ ساز، آب سردکن، قفل کودک، صفحه نمایش دیجیتال، سیستم بدون برفک و … اشاره کرد.
  • فضای داخلی مناسب و طبقه بندی کاربردی: یخچال‌های ساید بای ساید فضای مناسبی را برای نگهداری انواع میوه و سبزیجات، بطری‌ها، انواع ظروف و … را دارند و همچنین به کاربران این امکان را می‌دهند تا انواع مواد غذایی را به صورت کاملا هوشمندانه در درون دستگاه جای دهند.

معایب یخچال ساید بای ساید

  • قیمت خرید بالا: قیمت یخچال در نمونه‌های ساید بای ساید نسبت به یخچال‌های دوقلو و کمبی بالاتر است در نتیجه در صورت خرید این مدل‌ها باید هزینه بیشتری را بابت خرید متحمل شوید.
  • حمل و نقل دشوار: یکی از مهم‌ترین معایب انواع یخچال ساید بای ساید حمل و جابه جایی دشوار آنها است چرا که بخش یخچال و فریزر به هم چسبیده است و همین موضوع سبب افزایش وزن و ابعاد دستگاه شده است.
  • هزینه تعمیر بالا: در صورتی که یخچال ساید بای ساید شما دچار مشکل و خرابی شود باید هزینه بیشتری را نسبت به دیگر مدل‌ها جهت تعمیر صرف کنید.
  • کم بودن فضای فریزر: یکی از مشکلاتی که برخی از کاربران از آن شکایت دارند فضای کم بخش فریزر، یخچال‌های ساید است. بنابراین اگر برای فریزر و ذخیره کردن مواد غذایی به فضای زیادی احتیاج دارید بهتر است به سراغ خرید یخچال فریزر دوقلو بروید.
قیمت یخچال ساید بای ساید در فروشگاه سل
قیمت یخچال ساید بای ساید در فروشگاه سل

قیمت یخچال ساید بای ساید در فروشگاه سل

قیمت یخچال ساید بای ساید در تمامی فروشگاه‌های مجازی و واقعی یکسان نیست و هر فروشگاهی از نظر قیمت مناسب نبوده و برخی از آنها گران فروش هستند. فروشگاه اینترنتی سل یکی از مکان‌های معتبر و قابل اعتمادی است که انواع یخچال ساید را با تضمین کیفیت و قیمت به مشتریان محترم عرضه می‌دارد.

در فروشگاه اینترنتی سل قیمت یخچال ساید بای ساید دوو، قیمت ساید بای ساید الکترواستیل، قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی، جی پلاس، امرسان و … بهترین قیمت بازار است و شما می‌توانید یخچال ساید خود را با قیمتی مناسب‌تر از دیگر مکان‌ها خریداری کنید و نهایت اطینان و رضایت را از خرید خود داشته باشید.

همچنین شما علاوه بر دسترسی به قیمت یخچال ساید بای ساید سامسونگ 123، قیمت ساید سامسونگrs25، قیمت ساید اسنوا2261ss، قیمت یخچال ساید بای ساید سامسونگ 30 فوت و دیگر مدل‌ها به تصاویر ظاهری و اطلاعات جامع و دقیقی از آنها دسترسی دارید و در نتیجه انتخابی مناسب‌تر و در خور خواسته‌هایتان خواهید داشت.

فروش اقساطی ساید بای ساید در فروشگاه سل

همانطور که گفتیم یخچال ساید بای ساید جزو گران‌ترین یخچال‌ها به شمار می‌آید و بسیاری از خانواده‌های ایرانی که از نظر مالی در سطح مناسبی قرار ندارند نمی‌توانند این کالا را به صورت نقدی خریداری کنند. فروشگاه اینترنتی سل علاوه بر فروش نقد در زمینه فروش اقساطی ساید بای ساید دوو، فروش اقساطی ساید الکترواستیل، فروش اقساطی یخچال ساید بای ساید اسنوا، فروش اقساطی یخچال امرسان و دیگر برندهای خارجی و ایرانی فعالیت دارد.

از طریق فروشگاه اینترنی سل خرید اقساطی یخچال ساید بای ساید ال جی، جی پلاس، اسنوا، دوو و هر مارک دیگری که مد نظرتان است را با ایده‌آل‌ترین و منصافانه‌ترین شرایط انجام دهید. کارشناسان فروش سایت سل آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص شرایط و نحوه خرید یخچال اقساطی هستند.