برای آشنایی با شرکت کیمیا شفابخش آرین و محصولات متنوع این شرکت که با برند ایموشن تولید می شوند، خواندن این متن را به شما پیشنهاد می کنیم.

شرکت تولید کننده برند ایموشن

شرکت کیمیا شفابخش آرین، در تاريخ 02/03/1388 تحت شماره 348723 به ثبت رسيده است. زمينه فعاليت اين شركت توليد و فروش محصولات آرايشي و بهداشتي مي باشد. از محصولات بسیار معروف تولید شده توسط این شرکت، ژل های بهداشتی تحت عنوان “ایموشن” هستند. این محصولات علاوه بر دارا بودن خاصیت ضد باکتریایی، دارای اثر بخشی متفاوتی برای بهبود زندگی زناشویی می باشند. تمامی این ژل ها دارای مجوز دارویی از وزارت بهداشت و درمان می باشند و فروش آن ها نیازی به نسخه پزشک ندارد و به صورت OTC در دسترس هموطنان می باشد.

ژل‌های ایموشن

ژل‌های ایموشن با توجه به ساختار و ویژگی‌هایی که دارند برای موارد زیادی به کار می‌روند. به طور کلی این ژل‌ها از مواد طبیعی و گیاهی و بر پایه آب تولید می‌شود. به همین علت شما پس از استفاده از ژل ایموشن می‌توانید به سادگی آن را شسته و جای آن را تمیز کنید زیرا با توجه به ساختاری که دارد به خوبی در آب حل شده و از بین می‌رود.. ژل‌های ایموشن مدل‌های مختلفی دارند که هر کدام برای کاربرد خاصی تولید شده است و در رنگ‌های مختلفی وجود دارند که اغلب با توجه به همین رنگ‌ها شناخته می‌شوند. هر یک از این ژل‌های ایموشن دارای عملکرد خاصی است و این تنوع می‌تواند تاییدی بر کیفیت بالای محصولات ایموشن باشد.

این ژل‌ها دارای اکثر مجوز‌های لازم بهداشتی هستند که خیال شما را بابت این موضوع آسوده می‌کند. البته ژل ایموشن با توجه به تنوعی که در مدل دارد، اغلب با ژل‌های مشابه خود و یا حتی اسپری‌های مشابه هم مقایسه می‌شوند ولی با توجه به کیفیتی که دارند قطعا در این مقایسه‌ها برتری را کسب می‌کنند.

انواع ژل‌های ایموشن و ویژگی‌های هر کدام
انواع ژل‌های ایموشن و ویژگی‌های هر کدام

انواع ژل‌های ایموشن و ویژگی‌های هر کدام

همان طور که در بالا هم اشاره کردیم ژل ایموشن از تنوع بالایی در مدل برخوردار است که هر کدام از آن‌ها برای هدفی طراحی و تولید شده‌اند. اغلب این ژل‌ها برای مصرف‌ بهداشت جنسی کاربرد دارند و استفاده از آن‌ها می‌تواند به زوجین برای داشتن رابطه‌های زناشویی بهتر کمک بکند. تمامی این ژل‌ها از نظر مسائل بهداشتی دارای مجوز‌های لازم بوده و به بدن شما آسیبی وارد نمی‌کند. در ادامه می‌توانید با محبوب ترین ژل‌های ایموشن بیشتر آشنا شده و ویژگی یا حتی کاربرد آن‌ها را یاد بگیرید.

ژل ایموشن آبی

ژل تاخیری ایموشن آبی یکی از محبوب ترین ژل‌ها در بین مردان هستند و به نام ژل تاخیری شهرت دارند و اغلب افراد با این اسم برای تهیه آن اقدام می‌کنند. در واقع ژل‌ ایموشن آبی برای ایجاد تاخیر و طولانی تر کردن روابط زناشویی به کار می‌رود. شاید یکی مزایای این محصول این باشد که به طور کامل آنتی باکتریال بوده و فرمولاسیون آن بر پایه آب طراحی شده است. در تولید این ژل از یک سری ترکیبات مفید و تاثیر گذار نظیر گلیسیرین طبیعی، کاربومر، متیل پارابن، اسانس و آب تصویه شده استفاده می‌کنند.

استفاده آسان و موضعی این محصول باعث شده که طرفداران بیشتری نسبت به داروهای تاخیری داشته باشد. در کنار این مساله، در نظر داشته باشید که ژل تاخیری ایموشن دارای تاییدیه از وزارت بهداشت نیز می باشد و به همین علت استفاده از آن بسیار ایمن تر از مصرف محصولات مشابه خارجی است که بررسی خاصی روی آنها انجام نشده و اکثرا هم به صورت قاچاق وارد کشور شده اند. ژل ایموشن آبی در مقایسه با اسپری‌های تاخیری بسیار پر کاربرد تر است زیرا برای فرد بی حسی کمتری را به همراه دارد و میل جنسی او را تغییر نمی‌دهد.

ژل ایموشن آبی برای تاخیر و افزایش زمان رابطه کاربرد دارد

ژل ایموشن آبی برای تاخیر و افزایش زمان رابطه کاربرد دارد
ژل ایموشن آبی برای تاخیر و افزایش زمان رابطه کاربرد دارد

ژل ایموشن قرمز

در واقع می‌توان گفت یکی از شناخته شده ترین ژل‌های ایموشن در بین بانوان، ژل ایموشن قرمز می‌باشد. که مانند سایر محصولات ایموشن از ویژگی‌های خاصی و ویژه‌ای برای بانوان برخوردار است. بیشتر بانوان این ژل را با نام ژل تنگ کننده ایموشن می‌شناسند. در ساخت این ژل‌ها از مواد طبیعی و بی ضرر استفاده شده و البته وجود عصاره انار در بین ترکیبات موجود در این ژل مورد توجه بیشتری است. به طور کلی این ژل‌ می‌تواند خاصیت جمع کنندگی آن است. ژل‌ تنگ کتتده واژن ایموشن قرمز بیشتر برای خانم‌هایی توصیه می‌شود که ماهیچه‌ها و عضلات ناحیه واژن آن‌ها شل شده است. در حالت کلی خانم‌ها می‌توانند از این ژل به عنوان یک محصول تنگ کننده و یا حتی جمع کننده برای ناحیه واژینال خود استفاده کنند.

ژل ایموشن قرمز برای جمع کردن ماهیچه‌های واژن می‌باشد
ژل ایموشن قرمز برای جمع کردن ماهیچه‌های واژن می‌باشد

 

ژل ایموشن مشکی

ژل ایموشن مشکی اکثرا با نام ژل حجم دهنده ایموشن شناخته می شود و یکی از انواع ژل‌های ایموشن است که کاربرد بسیار مفیدی برای آقایان به همراه دارد. این ژل باعث بیشتر شدن حجم آلت تناسلی در مردان می‌شود و این ویژگی به علت وجود ترکیبات گیاهی موثر در ساختار آن می‌باشد. عصاره فلفل و لیمو از مهم ترین عنصر‌های گیاهی به کار رفته در ترکیب ژل ایموشن مشکی می باشند. این محصول به نوعی باعث رفع سردی روابط بین زوجین شده و می‌تواند به حفظ روابط زناشویی آن‌ها کمک بکند. این محصول ضد باکتری بوده و از محصولات لوسیونی هم به شمار می‌رود. می‌توان گفت که تمام ترکیبات این ژل ؛ طبیعی و دارای منشا گیاهی می باشند.

اگر در نحوه مصرف آن دقت کافی را داشته باشید قطعا شاهد تاثیر آن خواهید بود. شیوه صحیح مصرف این ژل در داخل بروشور آن به صورت کامل توضیح داده شده است. برای گرفتن یک نتیجه خوب از این محصول باید به مدت ۱۶ هفته مصرف آن را ادامه دهید.

ژل ایموشن مشکی برای افزایش حجم آلت تناسلی آقایان کاربرد دارد
ژل ایموشن مشکی برای افزایش حجم آلت تناسلی آقایان کاربرد دار

ژل ایموشن زرد

ژل ایموشن زرد یکی از پر کاربرد ترین ژل‌ها برای بانوان می‌باشد زیرا این ژل روان کننده و لوبریکانت می باشد و می‌تواند برای بهبود رابطه برای هر دو زوجین مفید باشد. البته این تنها مزیت این محصول نیست و برای مصرف کننده مزایای زیادی را به ارمغان خواهد آورد. برای مثال سبب ایجاد بوی خوبی در ناحیه تناسلی شده و از بروز هر گونه سوزش، خارش و التهاب جلوگیری می‌کند. ویژگی دیگری که در زمینه این مدل از ژل‌ها همواره مطرح است، خاصیت آنتی باکتریال بودن آن می‌باشد.

علاوه بر ویژگی‌های بالا، استفاده از این ژل می تواند به پاک شدن و رفع آلودگی ناحیه تناسلی هم کمک شایانی بکند. بیشترین کاربرد این ژل تنها برای خانم‌هایی که دارای واژن خشک هستند؛ نیست. و استفاده از ژل روان کننده ایموشن زرد رنگ، برای تمامی زوجین (در هر سن و شرایطی) می تواند موجب افزایش کیفیت در روابط زناشویی شود.

به طور کلی ژل ایموشن زرد با توجه به ساختار طبیعی که دارد، می‌تواند در رفع خارش و همچنین رفع بوی بد ناحیه شرمگاهی به شما کمک فراوانی بکند. نکات مراقبتی از این ژل هم مانند سایر ژل‌های دیگر می‌باشد و تفاوت چندانی ندارد. به صورت کلی؛ این ژل‌ها را در محلی خشک، خنک و خارج از یخچال و دور از نور آفتاب و خارج از دسترس کودکان قرار دهید.

ژل ایموشن زرد دارای خاصیت روان کننده و لوبریکانت می باشد
ژل ایموشن زرد دارای خاصیت روان کننده و لوبریکانت می باشد

سایر محصولات این شرکت شامل: ژل ایموشن طوسی (مناسب جهت افزایش نعوظ مردان) ، ژل ایموشن نارنجی (ژل محرک و گرم کننده بانوان) و بسیاری محصولات دیگر می باشد.

سخن پایانی

به طور کلی ژل‌های ایموشن دارای تنوع زیادی برای خانم‌ها و آقایان می‌باشند که هر کدام از این محصولات دارای ویژگی‌ها و عملکرد بخصوصی هستند. بهترین کار در زمان استفاده از این ژل‌ها داشتن اطلاعات کافی در مورد هر کدام از محصولات می‌باشد. این اطلاعات می‌تواند شامل ویژگی‌ها، مزایا، کاربرد، نحوه مصرف و سایر موارد دیگر باشند. این محصولات به عمد در رنگ های مختلف ساخته شده اند تا با توجه به ویژگی های آن ها خریدار بتواند هر ویژگی را با رنگ متفاوت بهتر در یاد بسپارد.