سامانه هوشمند پالسی نو با فراهم سازی بستری کامل و پیشرفته در پی آن است که فرد بیمار بتواند بهترین، راحت ترین و ارزان ترین خدمات پزشکی مورد نیاز خود را پیدا کرده و دغدغه ای جز خود بیماری نداشته باشد.

در بسیاری از مواقع که خودتان یا دیگر اعضای خانواده دچار بیماری می شوند، ناخواسته دچار استرس و یا عدم تمرکز حواس می شوید، فرض کنید در این شرایط قرار دارید، برای رفع این مشکل چه اقدامی انجام می دهید؟

از کجا و چگونه باید خدمات پزشکی را دریافت کنم؟

سریعترین راه های ممکن چیست؟

با خدمات پالسی نو بیشتر آشنا شوید.

با خدمات پالسی نو بیشتر آشنا شوید.
با خدمات پالسی نو بیشتر آشنا شوید.

آزمایش خون در منزل

یکی از پرتکرارترین آزمایشاتی که مراجعه کنندگان انجام می دهند، آزمایش چکاپ خون می باشد که هر ساله جهت انجام آن به آزمایشگاه ها مراجعه می کنند.  آزمایش خون یک آزمایش ساده می باشد و در زمان کوتاهی انجام می شود اما اکثر مراجعه کنندگان برای انجام این آزمایش ساعت ها در آزمایشگاه ها معطل می شوند.

با روش آزمایش خون در منزل دیگر نیازی نیست که برای انجام یک آزمایش ساده ساعت ها در آزمایشگاه ها باشید و برخی از مراجعه کنندگان مجبور هستند که این کار را چندین بار در سال انجام دهند که شرایط آزمایشگاه ها می تواند بسیار دشوار باشد.

اگر سالمندی در منزل دارید و یا بیماران خواص و ناتوان که از منزل خارج کردن بیمار کار بسیار سختی می باشد آزمایش خون در منزل راحتترین و سریعتترین راه برای شماست.

چگونه میتوان از این خدمات آزمایش درمنزل پالسی نو استفاده کنید؟ کافی است پس از نصب اپلیکیشن وارد قسمت ازمایشگاه شوید و با تکمیل فرم ساده(عکس از تصویر نسخه پزشک و ارسال) و یا انتخاب نوع چکاپ، سریعا در خواست خود را ثبت و آزمایشگاه را در منزل داشته باشید.

مزایای آزمایش در منزل

  • سرعت انجام آزمایش: با این کار شما در منزل خود می توانید در کمترین زمان ممکن می توان آزمایش خود را انجام دهید.
  • سرعت جواب دهی آزمایش: پس از انجام آزمایش برای تحویل جواب آن دیگر نیازی به مراجعه حضوری نمی باشد و می توانید به صورت آنلاین از جواب خود باخبر شوید.
  • ثبت آسان آزمایش در منزل: بدون نگرانی می توانید این کار را در منزل شخصی یا محل کار خود انجام دهید.
  • صرف زمان کمتر: با این کار می توانید از هدر رفتن زمان در آزمایشگاه و یا ترافیک شهری جلوگیری کنید. برخی از افراد ممکن است برای رفتن به آزمایشگاه مسافت زیادی را طی کنند که با وجود مسافت رفت و برگشت و ترافیک شهر تهران این کار ممکن است زمان زیادی ببرد.
  • صرف هزینه های کمتر: تمام هزینه های شما از جمله هزینه رفت و برگشت به آزمایشگاه، هزینه ویزیت و … کاهش پیدا می کند. فرض کنید شما برای مراجعه به آزمایشگاه مجبور به استفاده از وسایل نقلیه عمومی و یا شخصی خود باشید. استفاده از خودرو شخصی هزینه هایی از جمله بنزین و استهلاک را در بر می گیرد و حتی ماندن در ترافیک می تواند باعث خستگی و افزایش هزینه های شما شود.
  • دقت بیشتر در آزمایشات: به دلیل آزاد بودن زمان، متخصصان به راحتی و با دقت بالاتری می توانند این کار را انجام دهند. ممکن است برخی از افراد با محیط آزمایشگاه راحت نباشند و دچار استرس و اضطراب شوند و ممکن است در نتیجه آزمایش آن ها تاثیرگذار باشد. اما با این روش دیگر نگرانی وجود ندارد.

چه آزمایش هایی را می توان در منزل انجام داد؟

با ارائه خدمات آزمایش در منزل می توان اکثر آزمایش هایی که به دستگاه نیاز ندارند را انجام داد و انجام برخی از آزمایش هایی که نیازمند دستگاه های پزشکی می باشند در منزل مقدور نمی باشد.

اما آزمایش هایی مانند آزمایش خون، آزمایش بارداری، آزمایش های هورمونی، آزمایش تیروئید، آزمایش های ایمونولوژی، آزمایش های سرولوژی، آزمایش قند خون، آزمایش چکاپ، آزمایش ادرار و برخی دیگر از آزمایش هایی که نیازمند دستگاه های پزشکی نمی باشد، می توان در منزل انجام داد.

توجه داشته باشید که برای انجام برخی از آزمایش ها باید قبل از آن اقداماتی مانند ناشتا بودن، رژیم غذایی، خوردن و یا نخوردن برخی از داروها و را انجام دهید و جهت اطلاعات بیشتر حتما با پشتیبانی پالسی نو تماس بگیرید .

یک از خدمات کاملا ویژه ما در آزمایش خون در منزل تست سریع کرونا در منزل می باشد.

تست کرونا در منزل

این روزها شیوع ویروس کرونا بیشتر کشورها و مردم جهان را درگیر خود کرده‌است. با توجه به همه‌گیری آن مردم ترس و دلهره زیادی پیدا کرده‌اند. همین موضوع سبب شده‌است تا مردم با کوچکترین علائم، داشتن بیماری کرونا را به خود تلقین کنند و خواهان تست باشند. با توجه به ترس فراگیر این بیماری، حتی حساسیت‌ها و سرماخوردگی‌های ساده هم در لیست آزمایش‌ها قرار دارند. این احتمال ابتلای مردم سبب شلوغی و تردد زیاد در آزمایشگاه‌ها شده‌است.

از این رو آزمایش کرونا در منزل یکی از پرطرفدارترین موضوعاتی است که مردم به دنبال آن هستند. اگر شما هم خواهان تست سریع کرونا هستید، این مطلب را تا انتها از دست ندهید.

تست سریع کرونا معمولا به یکی از انواع آزمایش‌هایی که تست PCR   و آنتی ژن، تست آنتی بادی می باشد به اینجا ختم نمی شود، چرا که در بهترین حالت باید حداقل 72  ساعت منتظر جواب آزمایشتان باشید.  این روزها در سرتاسر دنیا، محققان در حال آزمایش و انجام تحقیقات لازم برای پیدا کردن درمان و تست سریع کرونا هستند؛ تا در کوتاهترین زمان ابتلای فرد شفاف شود و اقدامات درمانی صورت گیرد.

تست سریع کرونا در حالی است که در برخی از کشورها از جمله ترکیه، برخی از فرودگاه‌های آنان مجهز به تست سریع کرونا شده‌اند و در 3 ساعت ابتلا و یا عدم ابتلا را تشخیص می‌دهند!

تقاضای بالای تست‌های کرونا سبب آن شده‌است تا این روزها شاهد خدمات آزمایش کرونا در منزل از طریق برخی از اپلیکیشن‌ها و آزمایشگاه‌ها باشیم. خدمات آزمایش کرونا در منزل در این روزها تبدیل به بازوی کمک کننده وزارت بهداشت و مراکز درمانی مختلف شده‌است؛ چرا که بدون خروج از خانه و در کوتاهترین زمان به نتیجه دلخواهتان می‌رسید. ممکن است برایتان سوال باشد کدام یک از آزمایش‌ها در خانه قابل انجام است؟

در حال حاضر اگر خواهان انجام تست سریع کرونا هستید، یکی از آزمایش‌های PCR، آنتی ژن و آنتی بادی انتخاب شما و پزشکتان هستند. برای انجام آنها هم، استفاده از خدمات آزمایش کرونا در منزل پالسی نو بهترین انتخاب‌ها برای خارج نشدن از منزل است. قابل ذکر است به ایتمی به عنوان تست کرونا در منزل در اپلیکیشن قرار ندارد و باید شما کاربران عزیز جهت سفارش تست از شماره های پشتیبانی ما استفاده کنید. شماره های تماس 26856243 و یا شماره 09107500967 که بصورت 24 ساعته اماده پاسخگویی به شما هستند. بعد از سفارش شما میتوانید همان لحطه از مقدار تعرفه و قیمت انجام ازمایش تست کرونا هم مطلع شوید.

آزمایش کرونا در منزل و تست سریع کرونا پالسی نو، این امکان را فراهم کرده‌است تا بدون مراجعه به بیمارستان و آزمایشگاه ها، در محل زندگی و یا کارتان از شما نمونه برداری صورت بگیرد. ابتدا سامانه پالسی نو را  از طریق وب سایت و یا اپلیکیشن نصب و اقدام به ثبت مشخصاتتان می‌کنید. پس از بررسی‌های لازم، متخصصان با سرعت با شما تماس می‌گیرند و هماهنگی‌ها لازم را جهت مراجعه حضوری انجام می‌دهند.

خوب است بدانید این نمونه برداری در محل، با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و جهت تشخیص مورد بررسی قرار می‌گیرد. فرقی نمی‌کند که تست شما از نوع PCR، آنتی ژن و یا آنتی بادی باشد. در هر صورت در خانه و یا محل کار قابل انجام است.

رادیولوژی در منزل
رادیولوژی در منزل

رادیولوژی در منزل

در تعریف کلی رادیولوژی می توان این طور گفت یک تخصص در پزشکی است که به تولید تصاویر داخلی بدن از طریق عوامل مختلف فیزیکی، میدان مغناطیسی و غیره می پردازد و از این تصاویر برای تشخیص و درحد کمتری برای پیش آگاهی و درمان بیماری ها استفاده می شود.

هدف از رادیولوژی تشخیص مشکلات داخلی، جلوگیری از صدمه و درد است، تا قبل از اینکه موارد گفته شده دچار تشدید بشوند. زیرا پزشک را قادر می سازد تا بیماری ها را سریع تر و دقیق تر تشخیص دهند.

از رادیولوژی در تشخیص بسیاری از مشکلاتی که برای بدن انسان به وجود می آید استفاده می شود، رادیولوژی می تواند اختلالات مختلفی را تشخیص دهد از جمله موارد زیر:

  • عکس از ریه که در واقع شناسنامه سلامت فرد است
  • عکس از لگن و اندام های های تحتانی
  • لغزش مهره کمر یا ستون فقرات مانند اسپیدیلولیستزیس
  • تشخیص شکستگی ها که یکی از بهترین روش های تشخیصی است
  • آسیب شناسی هایی که باعث بروز کمردرد می شوند به جز امکان تشخیص آسیب شناسی مکانیکی ستون فقرات
  • بررسی تغییرات پس از عمل جراحی

رادیولوژی در منزل، یکی از خدمات تخصصی پزشکی در منزل است که هرروز بر میزان تقاضای آن افزوده می شود. رادیولوژی در منزل به این معنا است که دیگر نیازی نیست بیمار در بیمارستان یا در کلینیک های عکس برداری حضوریابد و کل فرآیند رادیولوژی  توسط متخصصین، در منزل بیمار انجام می شود.

خوشبختانه پیشرفت های بسیار خوبی در زمینه پزشکی موجب ارتقای شگفت انگیز قابلیت ها و امکانات تجهیزات عکس برداری شده است. در حال حاضر تجیهزات رادیولوژی پرتابل (قابل حمل) می باشند. تجهیزاتی که به واسطه سبکی و ابعاد به مراتب کوچک تر در مقایسه با گذشته امکان ارائه ی حساس ترین خدمات پزشکی را به صورت سیار مقدور ساخته است.

به طور خلاصه در فرآیند رادیولوژی در منزل، کارشناس رادیولوژِی به خانه شما مراجعه کرده، تجهیزات عکس برداری را آماده می کند، عملیات رادیوگرافی را طبق دستورات پزشکی، انجام داده و پس از اتمام کار در کمتر از 12 ساعت تصاویر را چاپ شده به شما تحویل میدهند.

شما می توانید جهت اطلاع از هزینه های رادیولوژی در منزل اپلیکیشن پالسی نو را از گول پلی و یا کافه بازار و یا مایکت نصب کنید و یا میتوانید به سایت پالسی نو به مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنید. سامانه پالسی نو تمامی خدمات در منزل را به صورت یک جا ارائه می دهد و با توجه به نیاز خود می توانید از امکانات آن استفاده نمایید.

انواع خدمات پزشکی در منزل
انواع خدمات پزشکی در منزل

خدمات پزشکی در منزل به منظور کمک و یاری رساندن به افراد بیمار و یا افرادی که ترجیح میدهند در محیط امن خانه بمانند استفاده میگردد. خدمات پزشکی و مراقبت در منزل مزایای بسیاری دارد و یکی از مهم ترین آن این است که به جای بیمارستان و یا مراکز درمانی ( که این روزها بخاطر شیوع ویروس کرونا) در منزل خود بمانید و به راحتی از امکانات پزشکی بهره مند شوید.

خدمات پزشکی در منزل برای بیمارانی که کم توان هستند و یا بیمارانی که دوران نقاهت پس از عمل جراحی را طی میکند بسیار حائز اهمیت است.

این خدمات از لحاظ هزینه با مراکز بیمارستانی و یا درمانگاهی تفاوت زیادی ندارد مگر در موارد خاص مثل درخواست ویزیت پزشکان متخصص در منزل که قیمت های تعرفه افزایش خواهند داشت. خدمات مراقبت در منزل جهت کارهای مختلفی ارائه می شود که در ادامه به آن ها می پردازیم.

انواع خدمات پزشکی در منزل

  • پرستاری و مراقبت های درمانی
  • تعویض زخم و زخم بستر
  • تزریقات و سونداژ در منزل
  • آزمایش در منزل
  • تست کرونا در منزل
  • ویزیت پزشک در منزل
  • ویزیت انواع متخصص در منزل
  • ICU – CCU در منزل
  • چکاب ازمایش و سلامتی در منزل
  • اجاره دستگاه های پزشکی در منزل(مانیتور- ونتیلاتور- اکسیژن و…)

و …

همه و همه در پالسی نو

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات مراقبت در منزل و پاسخ سوالات خود می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند..

شماره های تماس: 26856243

09017500967 (پشتیبانی 24 ساعته)