بهترین تورهای شهریور ۹۷

سفر در این روز‌های باقی مانده شهریور ماه یکی از بهترین کار‌هایی است که برای تازه شدن و گرفتن انرژی دوباره می‌توان انجام داد. به همراه دوستان یا خانواده به سفر و خوشگذرانی در این شهر‌ها فکر کنید.

بهترین تورهای شهریور ۹۷

با تور تایلند در پوکت و پاتایا شنا کنید

در سفر با تور تایلند خیلی دشوار است که فقط یک شهر را انتخاب کنید؛ هم بانکوک جاذبه‌های خوبی دارد که نمی‌شود چشم‌پوشی کرد و هم اقامت در هتل‌های پنج ستاره پوکت و پاتایا را نمی‌شود از دست داد.
تور‌های تایلند به صورت دقیقی در وب‌سایت آژانس آویسا برنامه‌ریزی می‌شوند و سفر‌های خوبی با هواپیمایی ماهان انجام می‌شوند، تمامی مسافران دارای ترنسفر فرودگاهی بوده و هم در تمامی هتل‌ها صبحانه رایگان سرو می‌شود.
تور‌های مسافرتی تایلند معمولا یک‌ هفته‌ای هستند. توصیه می‌کنیم چند شبی را در بانکوک بمانید و به خیابان خائوسان بروید اینجا یکی از معروف‌ترین خیابان‌های بانکوک است که مرکز خرید و پیاده‌روی است. در اینجا انواع غذاهای خوشمزه و معروف تایلندی را امتحان کنید. در همان نزدیکی می توانید به دیدن معبد پراکائو نیز بروید.
بهترین شهر تایلند برای خرید خود بانکوک است که بهترین برند‌های مختلف جهانی و تایلندی را با قیمت مناسب اینجا دارند به مرکز خرید سیام بروید یادتان باشد تمام خرید‌ها را در همین بانکوک انجام دهید؛ پوکت و پاتایا بیشتر جای خوش گذراندن و اقامت در هتل‌ و ساحل‌گردی است چند روز اقامت در ساحل را برای تفریح و آفتاب گرفتن خالی کنید ورزش‌های هیجان‌انگیز آبی را تجربه و در آبهای کریستالی شنا کنید.
این یک اصل ثابت شده است که تمام ادمهای اهل سفر باید تایلند را ببینند چمدان ببندید و برای رزرو سفر با آژانس آویسا تماس بگیرید.

با تور استانبول خوشمزه ترین غذاهای دنیا را بخورید
با تور استانبول خوشمزه ترین غذاهای دنیا را بخورید

با تور استانبول خوشمزه ترین غذاهای دنیا را بخورید


گزینه اولیه برای سفر‌های چند روزه همیشه تور استانبول است؛ این شهر با دیدنی‌های فراوان و خوشگذرانی‌های متنوع برای همه نوع سلیقه در سفر امکانات خوبی دارد.
استانبول هم مقصد نزدیکی است و بعد از حدود سه ساعت و نیم پرواز به آن می‌رسید با هر بودجه‌ای به راحتی در استانبول تفریح و غذاهای خوشمزه نوش‌جان می‌کنید؛ در استانبول همه‌جور هتلی یافت می‌شود بهترین هتل‌های چهار و پنج ستاره را با نرخی مناسب می‌توانید رزرو کنید.
اینجا شهری است که نمایش قدرت و فرمانروایی عثمانی‌ها بوده است اینجا مساجد و قصر‌های مجلل ساختند برای تماشای نمونه‌هایی از این دست به دیدن  ایاصوفیه، مسجد آبی یا کاخ توپکاپی بروید.

آژانس آویسا با چارتر کردن پرواز‌های قشم ایر به مقصد استانبول تور‌های به صرفه‌ای را برای گرشگران ارائه کرده است تمامی پرواز‌ها دارای ترنسفر رایگان فرودگاهی نیز هستند. هتل‌های مختلفی را برروی وب‌سایت آژانس آویسا می‌بینید سعی کنید هتل چهار ستاره با دسترسی مناسب انتخاب کنید تا در روز های سفر هزینه چندانی برای رفت و آمدتان پرداخت نکنید.
به همراه همسفرانتان از میدان تقسیم شروع به قدم زدن کنید و در امتداد استقلال مغازه‌ها و بوتیک‌های مختلف لباس را ببینید هر برندی را که بخواهید پیدا می‌کنید به کنار بوسفور بروید و از غذاهای دریایی که در رستوران‌های اطراف بوسفور سرو می‌شود میل کنید. البته در رستوران‌های سلطان احمد یا خیابان استقلال از دنر کباب‌ها و اسکندرکباب نگذرید.
سفر به استانبول و گشت و گذار در این شهر یکی از هیجان‌انگیزترین سفر‌های تابستانی می‌شود.

با تور گرجستان با سرزمین مردمان مهربان روبه‌رو شوید
با تور گرجستان با سرزمین مردمان مهربان روبه‌رو شوید

با تور گرجستان با سرزمین مردمان مهربان روبه‌رو شوید

گرجستان یکی از آن کشور‌هایی است که حتما باید برای دیدنش بروید این کشور در سالهای گذشته پیشرفت بسیار خوبی داشته است.
یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر به تفلیس خرید و گشت ‌و گذار بین مغازه‌های این شهر است، طیف وسیعی از مغازه‌های سنتی فروشی و صنایع دستی در کنار مرکز خرید‌های خوب وجود دارند. اکثر هتل‌های بین‌المللی در باتومی و تفلیس هستند و بالاترین خدمات را با بهترین کیفیت به گردشگران ارائه می‌دهند سعی کنید هتل شناخته شه چهار یا پنج ستاره رزرو کنید که خیالتان از هر جهت راحت باشد، نکته مهم دیگر در انتخاب هتل‌ مکان دقیق آن است و دیگری دسترسی به مراکز دیدنی شهر است.

انواع تور‌های گرجستان از حدود چهار شب با هواپیمایی قشم ایر و زاگرس برنامه‌ریزی می‌شوند و به راحتی شما هم می‌توانید یکی از مسافران بعدی پرواز تفلیس باشید و از فرودگاه با ترنسفر‌های آژانس با آسودگی به هتل خود برسید.
انواع غذاهای گوشتی را در گرجستان بسیار خوش طعم طبخ می‌کنند در خیابان روستا ولی رستورانهای خوبی را می‌یابید که متسوادی و چاکاپولی سرو می‌کنند. در این قسمت شهر بوتیک‌ها و ساختمانهای زیبایی هم وجود دارد سعی کنید در امتداد این خیابان تا میدان آزادی را قدم بزنید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر از جاذبه‌های گردشگری گرجستان به وب‌سایت آژانس آویسا مراجعه و حتی سفر مورد نظر خود را انتخاب کنید و برای رزرو تور گرجستان با کارشناسان آژانس آویسا تماس بگیرید.

منبع : ویرلن