اسم فست فود که میاد ناخودآگاه یاد پیتزا و ساندویچ می افتی ! واقعا هم همینطوره . تفاوت فست فودها در طعم و قیمته وگرنه اصل منوی پیتزا و ساندویچ در همه ثابته . اما امروز میخوام فست فودی رو معرفی کنم که با بقیه فرق داره و علاوه بر پیتزا و ساندویچ ، غذای خونگی هم در منوش هست و از این نظر انتخاب خوبی برای افرادیه که از غذاهای فست فودی خسته شدن .

لذت غذای سالم خانگی در فست فود کوکوویچ
کوکوویچ فست فودی با طعم غذای خونگی

از پیتزا و برگر و ساندویچ خسته شدی ؟ دنبال تنوع و سلامت غذایی ؟ اینجا همونجاییه که دنبالشی ! کوکوویچ یه فست فود دنج و تقریبا متفاوته . تابلوی قرمزش از دور پیداست . هر چند چون تازه تاسیسه هنوز خیلی ها از وجودش خبر ندارن . از پله ها که بالا میری سمت چپ آشپزخونه است و سمت راست دو میز و پله هایی که به بالکن میرن . بالکن کاملا آرام و دنجه . اینجا مجموعا حدود 50 نفر ظرفیت داره و شبها با دیدی که به خیابون داره غذا خوردن را لذتبخش تر می کنه .
کوکوویچ بصورت خانوادگی اداره میشه و کار طبخ و تهیه غذا را در آشپزخونه ای که بهش دید داری ، خانم ها به عهده دارن .

کوکوویچ یه فست فود دنج و تقریبا متفاوته
کوکوویچ یه فست فود دنج و تقریبا متفاوته

منو و پذیرایی در فست فود کوکوویچ :

همونطور که گفتم اسم فست فود که میاد منو تقریبا مشخصه چی هست . اما اینجا سنت شکنی شده و با یه ابتکار خوب ، چند غذای خونگی به منوی رایج فست فودها اضافه شده .
کوکو سبزی ، کوکو سیب زمینی ، کوکو دو رنگ ، کوکو لوبیا ، کوکو بوقلمون ، کوکو مرغ و کتلت ، غذاهاییه که اینجا میشه سفارش داد . لازم به گفتن نیست این نوع غذاها تا چه حد نسبت به سوسیس و کالباس از نظر سلامت ، قابل اعتماد ترن و کاش همه فست فودها ، این نوع غذاها را داشتند .
با اون مقدمه ، طبیعتا سفارش من هم ، از همین منوی سالم و متفاوت خواهد بود .

کوکو سبزی ، کوکو دورنگ و کتلت با مخلفات
کوکو سبزی ، کوکو دورنگ و کتلت با مخلفات

به به ! همونطور که می بینید این غذا ، خودش قبل از من شروع به حرف زدن کرده ! کوکو سبزی ، کوکو دورنگ و کتلت با مخلفات .
چقدر این تنوع رنگ ، اشتها آوره . جای شما خالی . غذای گرم با نون تازه و معده خالی نه چیزی کم داره نه میتونه صبر کنه . یه جاهایی صبر اصلا جایز نیست .

لذت غذای سالم خانگی در فست فود کوکوویچ

باید بگم طعم همه خوب بود . البته من ساندویچ کوکوی سبزی را بیشتر از بقیه دوست داشتم و چسبید . کاهو و گوجه کنار غذا هم تازه بود با خیال راحت از خودم با یه غذای سالم پذیرایی کردم .