مشکل بسیار بزرگی در شبکه ی وایبر ایجاد شده است. با این مشکل ارسال پیام به سختی و همچنین دریافت پیام نیز با تاخیر انجام می شود. اما مشکل چیست؟ برای چه وایبر برای مدت طولانی به این مشکل برخورد کرده است. با آریامونز همراه باشید تا به پاسخ سوال خود برسید.

مشکل قطع و وصل شدن وایبر (ارسال و دریافت با تاخیر پیام)

مشکل وایبر را به راحتی می توان از وایبر ندانست. دلیل را به راحتی می توان با کمی تفکر فهمید و آن زمان طولانی آن است. اگر این مشکل از وایبر بود در نقاط دیگر جهان نیز این مشکل بود و با توجه به گزارشات سایت های خارجی هیچ مشکلی در وایبر نیست. دلیل دیگر نیز پاسخ خود وایبر به این مشکل است و آن را از سرور های خود نمی داند.

وایبر در پاسخ به این مشکل اینترنت ایران را مقصر دانست. اما با کمی فکر می توان ف ی ل ت ر ی ن گ هوشمند را مسئول این موضوع دانست. به هر حال اگر می خواهید تجربه ی قبلی خود با وایبر را داشته باشید می توانید از آی پی کشور های دیگر با این برنامه کار کنید.

منبع : آریا مونز

 

کلید واژه ها : مشکل وایبر آیفون مشکل وایبر در ایران,  مشکل وایبر در ایران رفع مشکل وایبر,  مشکل در وایبر مشکل قطع شدن وایبر, مشکل وصل نشدن وایبر مشکل قطع شدن وایبر, قطع وایبر دلیل قطع وایبر قطع شدن وایبر, قطع شدن وایبر چرا وایبر قطع است؟,  مشکل قطع شدن وایبر قطع وایبر در ایران, دلیل قطع شدن وایبر وایبر قطع است وایبرم قطع شده,