پوزر عروس ( الهام عرب ) در مجالس عروسی ، مهمان ماه عسل
شب گذشته در یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان، بار دیگر ویژه ی برنامه «ماه عسل» در لحظات نزدیک افطار به روی آنتن رفت.
علیخانی پس از پخش آیتم روز گذشته، میزبان ۴مهمان فرعی و یک مهمان اصلی با شغل های متفاوت شد.
ابتدا خانمی که پس از تحصیل در رشته مهندسی معدن در این حرفه فعالیت می کرد و سمت رئیس معدن را به عهده داشت.
علیخانی زمانی که از این خانم پرسید مگر یک خانم می تواند ریس معدن باشد؟ خودش به جمله‌ی تیتر برانگیز رسانه‌ها پی برد و با خنده گفت: الان رسانه‌ها از این جمله من تیتر می زنند؛ علیخانی برای خانم ها این جمله را گفت! بعد با مزاح و البته با تاکید رو به دوربین و مخاطبان ادامه داد الان این جمله من سوالی است و برای ریتم گفتگو سوال می‌شود هرچند خوبه که ما را با دقت تماشا می کنید.
مهمان برنامه در خصوص علایق خود به رشته معدن عنوان کرد: من به کارهای سخت علاقه زیادی دارم و اوایل کارگران معدن کارشکنی می کردند ولی من تا عمق ۶٠متری زمین هم می‌روم. بعد علیخانی که گویا شیطنتش گل کرده بود گفت: خانم‌ها برای آوردن یک ترشی از زیرزمین باید ۶٠نفر مراقبشان باشد بعد با خنده افزود: الان این جمله من خوراک رسانه‌هاست، مهمان با اشاره به صحبتهای علیخانی متذکر شد: شما خانم‌ها را دست کم گرفتید. علیخانی افزود: منظور من خانم های باکلاس و لطیف است.
مهمان بعدی در ارتفاعات ٣١۵متری شستشوی شیشه‌های برج را عهده‌دار بود و از شغلش هم رضایت کافی داشت.
همچنین دیگر مهمان برنامه مانکن زنده ویترین مغازه‌ها بود که ساعتی ٢٠٠هزار تومان درآمد داشت و دیگر مهمان برنامه در مراسم عروسی نقش ساقدوش داماد را ایفا می کرد.
مهمان دیگر  خانمی که پوزر عروس ( الهام عرب ) در مجالس عروسی و به نوعی ایستادن و نحوه‌ی بازی کردن را به عروس آموزش می‌داد. علیخانی با اشاره به شغل این مهمان گفت: من یک فیلم عروسی دیدم که از نصف تولیدات سینما بهتر بود عروس و داماد قصه و سناریو داشتند و فیلمبرداری عجیب در کشتی فوق العاده بود .
بعد از پخش پیام‌های بازرگانی یک مهمان دیگر به جمع مهمانان «ماه عسل» اضافه شد دختری که از سن پنج سالگی به همراه پدرش بر روی دیوار مرگ پارک ارم موتورسواری می‌کرد.
علیخانی در فواصل صحبتهای مهمان بیان کرد:رئیس شبکه راجع به فیلم عروسی که در ابتدای برنامه راجع به آن صحبت کردم، درخواست توضیح دادند، باید بگویم این فیلم کوتاه در فضای مجازی  منتشر شده بود که همه آن را ببینند و چیز عجیبی هم نیست.
مجری «ماه عسل» در پایان پس از خروج از قاب کهکشانی خاطر نشان کرد: برخی از کارها را اگر من یا شما انجام ندهیم کسی بهتر از ما آن را انجام می دهد ولی کارهایی مثل گذشت، عشق به پدر و مادر، بخشش و…تنها برای ماست و فرد دیگری نمی تواند آن را انجام دهد ما را با این حجم کارها می سنجند نه با شغلی که داریم.
گزارش از سمیه مردانی
yjc.ir