بهنوش بختیاری : من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم

اخبارفرهنگ و هنری,خبرهای فرهنگ و هنری,بختیاری

بهنوش بختیاری بازیگر دوست داشتنی کشورمان, در برنامه سه ستاره به افشای یک راز از زندگی شخصی اش پرداخت!

برنامه «سه ستاره»  میزبان کاندیداهای معرفی شده در بخش بهترین بازیگر زن تلویزیون در سال 94 بود.

احسان علیخانی مجری و تهیه‌کننده این برنامه به همراه آرش ظلی پور دیگر مجری آن در کنار کاندیداهایی مثل ریما رامین‌فر ، بهنوش بختیاری ، مهراوه شریفی نیا و آزیتا حاجیان «سه ستاره» را پیش بردند.

اما چند اتفاق مهم در این برنامه افتاد که یکی پرده برداری بهنوش بختیاری از یکی از اتفاقات ناراحت کننده زندگی اش بود. بختیاری که به خاطر بازی در «محله گل و بلبل» میهمان این برنامه بود در حالی که تلاش می‌کرد خودش را کنترل کند گفت:« من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم اما در محله «گل و بلبل» و با نقشی که داشتم توانستم این اتفاق را به شکل دیگری تجربه کنم.»

او که خیلی احساساتی شده بود و در بخشی از گفتگو بغض کرد و مورد تحسین احسان علیخانی برای تلاشش قرار گرفت. علیخانی همچنین به جسارت او در بیان احساساتش اشاره کرد و گفت:« شما یک بار در قاب «ماه عسل» صادقانه با مردم حرف زدید و چیزهایی را گفتید که شاید هرکسی جسارت مطرح کردنش را نداشت. همه مردم فکر می‌کنند که هنرمندان دعوا ندارند ، ناراحتی ، قهر ، آشتی ، طلاق و دادگاه ندارند و شما با جسارتی که داشتید با مردم و مخاطبتان در این زمینه صادق بودید.» پس از آن بختیاری از بزرگ ترین شانس زندگی اش یعنی همسرش گفت و رو به دوربین گفت:«من از همسر خیلی شانس آوردم و می‌خواهم از طریق این دوربین بگویم محمدرضا من عاشقتم و ممنون که هستی!»

مینا ساداتی و…. سورپرایز!
اما مینا ساداتی که برای بازی در «تنهایی لیلا» به عنوان یکی از کاندیداها در این فهرست حضور دارد روی خط تلفنی برنامه «سه ستاره» آمد و در پاسخ به آرش ظلی پور درباره کم و کیف حضورش در این سریال گفت:« مردم به این سریال خیلی توجه نشان دادند و من خودم واقعاً از این اتفاق شگفت زده شدم و از همین جا از همه عوامل این سریال تشکر می‌کنم و بگویم خوشحالم که به هراستانی که سفر می کردم مردم با من برخورد بسیار پرلطفی داشتند.» اما نکته مهمی که در این گفتگو مطرح شد این بود که احسان علیخانی با دعوت از مینا ساداتی در برنامه سال تحویلش یکی از سورپرایزهای برنامه اش را نصفه و نیمه لو داد. گویا قرار است ساداتی یکی از مهم‌ترین اتفاقات زندگی اش را در برنامه سال تحویل این مجری علنی کند.

خوش به حال کسی که همسر مهدی پاکدل است
در بخش پایانی هم مهراوه شریفی نیا به خاطر حاشیه های به وجود آمده درباره گریمش در سریال «کیمیا» گفت:« :«آقای عبدالله اسکندری طراحی گریم فاز سه را برعهده داشتند و ایشان تشخیص‌شان این بود که این شکلی گریم بشوم. کیمیا در فاز سه با سن من تنها سیزده سال اختلاف داشت و احتمالاً نیاز به تغییر آنچنانی در چهره من نبوده است.

 

اما نکته‌ای که وجود دارد این است که من تابع گریمور هستم و یادم می‌آید برای نوجوانی کیمیا من هرروز دو ساعت گریم می‌شدم.نمی‌دانم ، شاید هم اشکال از اینجا بود که عینک «ستایش» را قرض گرفتیم!» علیخانی از این بازیگر پرسید که با کدام یک از شوخی های مردم خیلی خندیده است که او گفت به مطلب طنزی درباره مهدی پاکدل و این نکته که او هیچ وقت پیر نمی‌شود و خوش به حال کسی که همسر اوست خیلی خندیده و امیدوار است این بازیگر سالهای سال در کنار بهنوش طباطبایی خوشبخت باشد.

 

اخبار فرهنگی و هنری – خبرآنلاین