اگر پرده حمامتان کهنه شده یا از آن خسته شده اید، به جای دور انداختن آن با خود فکر کنید که چه استفاده های دیگری می توانید از آن بکنید.

با خواندن مطلب زیر متوجه می شوید که این پرده ها می توانند محافظ های خوبی باشند.

کفپوش کابینت ها
پرده حمام تان را دور نیندازید. به جای این کار آنها را به سایز کف کابینت هایتان برش بدهید و از آنها به عنوان کفپوش استفاده کنید. اگر می خواهید آنها روی صفحه کابینت جابجا نشوند، می توانید از کمی چسب استفاده کنید.

بعد از چسباندن این پرده های حمام به داخل کابینت می بینید که پاک کردن این کفپوش ها چقدر راحت تر از پاک کردن خود کابینت است.

کفپوش رنگ
به جای دور انداختن پرده های قدیمی حمام، در هنگام رنگ کردن اتاق و ساختمان از آنها برای جلوگیری از چکه کردن رنگ ها روی زمین استفاده کنید.

محافظت از فرش
بچه ها همیشه در هنگام غذا خوردن اطرافشان را پر از تکه های غذا می کنند و این طبیعی است و حتی مودب ترین و پاکیزه ترن کودکان نیز در هنگام غذا خوردن موجب ایجاد آشفتگی روی زمین می شوند. برای جلوگیری از کثیف شدن کفپوش یا فرش هایتان، حدود یک متر از پرده حمام قدیمی تان را برش بدهید و زیر صندلی کودک یا زیر بشقاب آن قرار دهید.

محافظت از میز ناهارخوری
وقتی می خواهید الگوی لباس یا هر چیز دیگری را روی میز ناهار خوری تان برش دهید، قبل از این کار روی میز ناهارخوری را با پرده حمام بپوشانید. با این کار علاوه بر اینکه قیچی به راحتی روی الگو سر می خورد، از خراشیدن رومیزی با میز هم جلوگیری می کنید.

مaftabir.com