bingx

صرافی بینگ ایکس bingx و صرافی کوینکس، دو نام آشنا و پرآوازه در میان صرافی‌های مطرح ارز دیجیتال هستند. این دو صرافی تا به امروز توانسته‌اند تعداد بسیار زیادی تریدر از سراسر دنیا جذب کنند. با اینکه صرافی بینگ ایکس bingx در سنگاپور و صرافی coinex در هنگ کنگ می‌باشد، اما کاربران بسیار زیادی از اروپا، آمریکا و خاورمیانه در این صرافی مشغول ترید هستند. مقایسه صرافی بینگ ایکس و کوینکس به شما کمک می‌کند تا یکی از این دو بستر را برای تریدهای خود انتخاب کرده و سرمایه خود را وارد آن کنید.

کوینکس و بینگ ایکس، هر دو با فاصله زمانی چند ماه از یکدیگر تاسیس شده‌اند. اما اینطور که پیداست، هر دو در امکانات و قابلیت‌های پلتفرمی خود، تفاوت‌های خاصی دارند. ما قصد داریم تا این دو رافی را از جهات مختلفی با یکدیگر مقایسه کنیم. اگر دوست دارید تفاوت آنها را با یکدیگر بدانید، با ما همراه باشید.

مزایای صرافی بینگ ایکس در مقایسه با کوینکس

صرافی بینگ ایکس در سال 2018 در کشور سنگاپور تاسیس شد و در همین سال توانست تعداد زیادی کاربر از سراسر دنیا به خود جذب کند. کاربران ایرانی بسیار زیادی در این صرافی مشغول ترید هستند و از ویژگی ها و امکانات داخلی این صرافی استفاده می‌کنند. اگر در یک نگاه بخواهیم امکانات این صرافی را مد نظر قرار داده و آنها را لیست کنیم، شامل موارد زیر هستند:

· امکان واریز و برداشت ارز دیجیتال با کمترین کارمزد در میان سایر صرافی‌های معتبر دنیا

·امکان برداشت روزانه تا 50 هزار دلار بدون احراز هویت

·امکان معامله ارزهای دیجیتال بسیار زیاد که در این صرافی لیست شده است. معمولا هر آلت کوینی که به وجود می‌آید، در این صرافی نیز لیست می‌گردد.

·امکان انجام معاملات مارجین و اهرم دار با اهرم 150 و 200 که در کمتر صرافی وجود دارد.

·بهره مندی از تریدینگ ویو و امکان اتصال مستقیم به این سایت.

· امنیت بالا در حساب

·عدم اجبار به احراز هویت

· بهره مندی از پلتفرم آی او اس، اندروید و ویندوز.

·پشتیبانی فارسی 24 ساعتی

تمامی این ویژگی‌ها در کنار امکانات منحصر به فرد این صرافی، منجر به جلب توجه نظر بسیاری از کاربران شده است. در مقابل می‌توان صرافی کوینکس را مشاهده کرد که از امکانات بسیار خوبی برخوردار بوده و می‌تواند بستر مناسبی برای سرمایه‌ گذاری باشد. در صرافی کوینکس با امکانات زیر مواجه هستیم:

·امکان برداشت روزانه تا سقف 10 هزار دلار بدون احراز هویت

·پشتیبانی از ارزهای مختلف

·  امکان معاملات اسپات و فیوچرز

· امکان انجام معاملات فیوچرز و اهرم دار، با اهرم 50 درصد برای آلت کوین ها

·امکان استفاده از استخر استخراج ارز MEMPOOL

·پلتفرم نسخه اندروید و ویندوز دارد.

·احراز هویت در این صرافی، اجباری نیست.

·امنیت ان بالاست.

امکانت صرافی بینگ ایکس و کوینکس

صرافی bingx

صرافی bingx بینگ ایکس از صرافی‌های بسیار پر طرفدار در دنیای بلاک چین است و در مقابل صرافی‌های بزرگی همچون بایننس، توانسته است به قدری قدرتمند ظاهر شود که بسیاری از کاربران بایننس وارد این صرافی شوند.

صرافی کوینکس هم یکی از صرافی‌های مطرح در حوزه ارزهای دیجیتال بوده و روز به روز به کاربران آن در حال افزوده شدن می‌باشد. شاید این صرافی نتواند رقیب خوبی برای بینگ ایکس و یا بایننس و برخی از صرافی‌های دیگر باشد اما امکانات آن به حدی جالب توجه است که برخی از تریدرهای ایرانی ترجیح می‌دهند در آن باشند.

صرافی بینگ ایکس امکاناتی که در سایر صرافی‌های بین الملل وجود دارد و بین همه مشترک است را دارا می‌باشد. اما چند امکان و قابلیت در این صرافی وجود دارد که کاملا انحصاری بوده و مختص به همین صرافی است. برای مثال می‌توان کپی تریدینگ را نام برد. کپی ترید در این صرافی  به شکل اختصاصی است و قسمتی از پلتفرم این صرافی می‌باشد. در صورتی که در سایر صرافی‌ها باید از طریق رابط کاربری و اتصال به سیستم کپی ترید جداگانه این کار انجام شود.

یکی دیگر از امکانات این صرافی، ربات معامله گر آن می‌باشد. صرافی بینگ ایکس دارای یک ربات کاملا اختصاصی است. ربات گرید grid صرافی بینگ  ایکس به صورت کاملا رایگان و بدون کارمزد می‌تواند معاملات تریدرها را به انجام برساند. اما در رافی‌های دیگر مانند کوینکس، چنین رباتی وجود ندارد.

امکان دیگری که در بینگ ایکس وجود دارد و صرافی کوینکس از آن بی بهره می‌باشد، معاملات فارکس و جفت ارزهای این بازار است. بازار فارکس از بازارهای بسیار پر طرفدار و پر بازده است. کاربران در bingx می‌توانند به راحتی در کنار سایر ارزهای دیجیتال، جفت ارزهای فارکس و کامودیتی و سهام شرکت‌های مهم دنیا را معامله کنند. اما در کوینکس چنین امکانی را برای کاربران خود در نظر نگرفته است.

صرافی کوینکس امکانات بسیار خوبی دارد که استفاده از آنها برای افراد تازه کار، بسیار راحت است. رابط کاربری این صرافی، در مقابل بسیاری از صرافی‌ها، شکل بهتر و کاربردی تری دارد. از دیگر امکانات این صرافی، کارمزد پایین و تنوع ارزهای دیجیتال است. همچنین می‌توان سرمایه گذاری را از امکانات این صرافی دانست.

پشتیبانی و احراز هویت بینگ ایکس در مقایسه با کوینکس

اگر کاربران در یک صرافی به هر علتی دچار مشکل شوند، بهترین راه حل، استفاده از پشتیبانی و دریافت راهنمایی از آنها می‌باشد. برخی از صرافی‌ها، پشتیبانی خود را از طریق چت آنلاین، ایمیل و شماره تلفن‌های مجموعه، انجام می‌دهند. صرافی‌های مطرح در دنیا، تمامی پشتیبانی‌های خود را با زبان‌های مختلف انجام می‌دهند. خوشبختانه در برخی از صرافی‌های مطرح دنیا، زبان فارسی پشتیبانی شده و تمامی کارهای حمایتی و پشتیبانی با زبان فارسی قابل انجام است.

صرافی بینگ ایکس bingx پشتیبانی فارسی خود را از طریق پلتفرم نسخه ویندوز و نسخه موبایلی، به کاربران خود ارائه می‌کند. صرافی کوینکس هم اخیرا، پشتیبانی فارسی خود را راه اندازی کرده و به کاربران ایرانی و فارسی زبان، ارائه خدمات می‌دهد.

پشتیبانی از تریدینگ ویو در کوینکس و بینگ ایکس

سرمایه گذاران تریدر هایی که وارد بازار ارزهای دیجیتال می‌شوند، با نام tradingview کاملا آشنا هستند. افرادی که دوست دارند تحلیل تکنیکال انجام دهند، به ابزارها و اندیکاتورهای مختلفی نیاز دارند که تمام اینها در تریدینگ ویو وجود دارد.

پشتیبانی از تریدینگ ویو در هر صرافی، یک قابلیت بسیار خوب و مثبت ارزیابی می گردد. کاربرانی که در صرافی خود می‌توانند به راحتی به تریدینگ ویو دسترسی داشته باشند، می‌توانند تحلیل تکنیکال خود را به راحتی انجام دهند.

وقتی وارد سایت تریدینگ ویو می‌شویم، می‌توانیم نام صرافی بینگ ایکس‌ bingx را به سادگی پیدا کرده و آن را به تریدینگ ویو متصل کنیم. در واقع اتصال به تریدینگ ویو در صرافی بینگ ایکس کار بسیار راحتی است و نام این صرافی در tradingview وجود دارد.

در مورد صرافی کوینکس باید گفت که این صرافی، در تریدینگ ویو نیست و نام آن در این سایت، غایب است. البته می‌توان آن را به تریدینگ ویو متصل کرد ولی نمیتوان پروفایل خود را مستقیما در تریدینگ ویو باز کرد.

کوینکس بهتره یا بینگ ایکس bingx؟

بینگ اکس

بسیاری از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال، به دنبال صرافی هستند که بتوانند سرمایه خود را وارد آن کنند و بدون دردسر بتوانند معاملات خود را انجام داده و با خیال راحت کسب سود کنند. چنین صرافی باید بتواند از ارزهای مهم و بیشتری نسبت به بقیه، پشتیبانی کند.

صرافی بینگ ایکس از ارزهای مختلفی پشتیبانی می‌کند. در این صرافی می‌توان بیت کوین و تمامی آلت کوین‌هایی که در مارکت کپ وجود دارند را به راحتی معامله کرد. در صرافی کوینکس هم می‌توان ارزهای مختلفی را مشاهده کرد و آنها را معامله کرد. البته ممکن است برخی از آلت کوین‌ها در این صرافی لیست نشده باشد که روز به روز در حال افزوده شدن به آنها می‌باشد.

یکی دیگر از موارد بسیار مهمی که می‌تواند خیال کاربران را از سرمایه گذاری در یک صرافی راحت کند، امنیت صرافی است. صرافی بینگ ایکس یکی از بهترین صرافی‌های امن در دنیاست که تا کنون حتی یک مورد اختلاس یا هک شدن حساب کاربری در آن گزارش نشده است. صرافی کوینکس هم لایه‌های امنیتی خوبی را داشته  و مانند بینگ ایکس امنیت بالایی دارد.

حالا اگر واقعا بخواهیم بین این دو، یکی را به عنوان صرافی بهتر انتخاب کنیم، شاید کار سختی باشد اما از شواهد و قرائن موجود می‌توان این نتیجه گیری را کرد که شاید بهتر باشد در درجه اول بینگ ایکس را به عنوان صرافی بهتر معرفی کرد. زیرا نمی‌توان همه چیز را در امنیت و ارزهای پشتیبانی شده  دانست. برای انتخاب یک صرافی به عنوان بهترین صرافی، بهتر است همه ی جوانب در نظر گرفته شود. پشتیبانی، اهرم‌های معاملاتی، کپی ترید، ربات گرید، تریدینگ ویو و رابط کاربری ساده و خیلی از موارد دیگر، در صرافی بینگ ایکس bingx، بهتر ظاهر شده است. لذا می‌توان صرافی بینگ ایکس bingx را صرافی بهتری در نظر گرفت.

البته لازم به ذکر است که بهتر یا بدتر بودن یک صرافی، امری مطلق نیست و کاملا نسبی است. زیرا هیچ اجباری در استفاده از هر یک وجود ندارد. شما می‌توانید به دلخواه در یکی یا هر دوی آنها فعالیت کنید. اما با توجه به این که کاربران و تریدرهای صرافی بینگ ایکس bingx بسیار بیشتر از صرافی کوینکس و صرافی‌های مشابه است و خدمات منحصر به فرد بیشتری دارد، لذا می‌توان صرافی بینگ اکس bingx را صرافی بهتری در نظر گرفت.

و کلام آخر

انتخاب یک صرافی برای ترید و سرمایه گذاری، بسیار مهم است. نمی‌توان در یک صرافی که از هر نظر نواقص و کمبودهای خاصی دارد، ثبت نام کرد وانتظار پیشرفت داشت. بهتر است برای انتخاب یک صرافی، تمام جوانب مورد بررسی قرار بگیرد، ولی با توجه به هک اخیر و بسته شدن برداشت ها برای مدتی از طرف صرافی کوینکس و ندادن پاسخ به بسیاری از ایرانیان، فارسی زبانان از این صرافی به صرافی بینگ ایکس رفته اند.