شاید برای شما هم سؤال باشد که از طریق کدام بانک‌ها می‌توانید وام ازدواج را دریافت کنید و سایت کدام بانک برای ثبت نام وام ازدواج باز است؟ برای دریافت تسهیلات وام ازدواج، باید از طریق فرم ثبت‌نام در سامانه ثبت‌نام وام ازدواج اقدام کنید. در هنگام وارد کردن اطلاعات خود در سامانه ثبت‌نام وام ازدواج، لیست بانک‌های فعال در منطقه انتخابی‌تان در اختیارتان قرار می‌گیرد و شما می‌توانید از بین آن‌ها بانک مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس کد رهگیری ثبت‌نام در اختیار شما قرار می‌گیرد.

برای این که بفهمید امروز کدام بانک برای وام ازدواج باز است؟ یا سایت کدام بانک برای وام ازدواج باز است می توانید با شماره 02191090049 تماس حاصل کنید و ثبت نام فوری در آن بانک انجام دهید.
سایت کدام بانک برای ثبت ‌نام وام ازدواج باز است؟

در سایت بانک مرکزی امکان مشاهده این موضوع که کدام بانک برای ثبت نام وام ازدواج باز است را ندارید، اما سایت کندو که یک سایت برای ثبت نام فوری وام ازدواج می باشد در یکی از صفحاتش به آدرس https://K10.ir/vam/open به صورت آنلاین و لحظه ای سایت بانک هایی که برای وام ازدواج باز است را رصد کرده و به اطلاع مردم می رساند.

لیست تمامی بانک‌ های ارائه دهنده وام ازدواج

در سایت وام ازدواج کندو، وضعیت باز بودن وام ازدواج برای بانک های ملت، پست بانک، رسالت، تجارت، ملی، قوامین، سپه، مسکن، رفاه، پارسیان، صادرات، آینده، گردشگری، پاسارگاد، اقتصاد نوین، عسکریه، شهر، کوثر، حکمت، ایران زمین، توسعه تعاون، دی، انصار، مهر ایران، سامان، امید، کشاورزی و سینا در تمامی استان ها قابل مشاهده است. برای آگاهی از باز بودن بانک با شماره 02191090049 تماس حاصل فرمایید یا از لینک بالا صفحه مد نظر را بررسی کنید.

لیست بانک ‌های مجاز برای ثبت ‌نام (دلیل خالی بودن لیست چیست؟)

در هنگام ثبت‌نام وام ازدواج، لیستی از بانک‌هایی که در استان و شهر خود مجاز به انتخاب آن‌ها برای دریافت وام ازدواجتان هستید، به شما نمایش داده می‌شود. این لیست شامل بانک‌هایی است که اولاً، تسهیلات وام ازدواج را اهدا می‌کنند و ثانیاً، در زمان ثبت‌نام شما دارای اعتبارات لازم هستند و صف متقاضیان آن‌ها به حد نصاب نرسیده است.

در صورتی که با لیستی خالی مواجه هستید، بدین معناست که در زمان ثبت‌نام شما سقف متقاضیان همه بانک‌ها پر شده است و باید منتظر بمانید. می‌توانید هر روز سامانه را چک کنید تا از تغییرات لیست مطلع شوید چراکه این لیست تقریبا روزانه به‌روزرسانی می‌شود.