یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مهارت‌هایی که برای ورود به بازار کار به آن نیاز داریم، مهارت در زبان انگلیسی است. امروزه بسیاری از شرکت‌ها در بخش‌های مختلف خود نیاز به افرادی دارند که بتوانند به خوبی و با کمک دانش خود در زبان انگلیسی، از پس کارهای مختلف بربیایند. فضای وب و همچنین بسیاری از مقالات برای افزایش دانش حرفه‌ای، همگی به زبان انگلیسی هستند و افراد کارجو و کارمندان باید در این زبان قوی باشند تا بتوانند از این فضا و مقالات استفاده کنند.

تعیین سطح زبان انگلیسی در ایران تلنت
تعیین سطح زبان انگلیسی در ایران تلنت

اگر می‌خواهید سطح دانش خود را در زبان انگلیسی بسنجید و همچنین برای تقویت آن برنامه‌ریزی کنید، باید سراغ تعیین سطح زبان انگلیسی بروید. مراجعه به یک آزمون جامع و کاربردی برای تعیین سطح زبان انگلیسی به شما کمک می‌کند که درک درستی از دانش خود داشته باشید. با شرکت در آزمون تعیین سطح ایران تلنت، گزارش جامعی از میزان مهارت خود در چهار مهارت زبان انگلیسی به همراه پیشنهاد منابع آموزشی جهت بهبود این مهارت‌ها دریافت می‌کنید.

چرا آزمون تعیین سطح زبان ایران تلنت؟

یکی از مهم‌ترین عوامل در انتخاب آزمون تعیین سطح ایران تلنت، استاندارد بودن آن است. این آزمون طبق اصول جهانی تعیین سطح زبان انگلیسی طراحی شده است و تمام سوالات آن توسط افراد ماهر و حرفه‌ای و همچنین موسسات آموزشی برتر بررسی و ارزیابی شده‌اند. این موضوع باعث شده که هر گونه خطا و اشتباه در سوالات و برگزاری این آزمون به صفر برسد و نتیجه‌ای که از آن دریافت می‌کنید، نتیجه‌ای قابل استناد و معتبر باشد.

اما یکی دیگر از مزایای شرکت در آزمون تعیین سطح ایران تلنت این است که، می‌توانید نتیجه آن را در رزومه خو در ایران تلنت قرار دهید و میزان دانش و درک خود از زبان انگلیسی را به کارفرمایانی که رزومه شما را مشاهده می‌کنند، نشان دهید. در واقع، با این کار میزان مهارت خود در زبان انگلیسی را مشخص می‌کنید و می‌توانید توجه شرکت‌ها را به رزومه خود و مهارت‌هایی که دارید جلب کنید.

ویژگی‌های تست تعیین سطح زبان ایران تلنت

خبردار شدن از دانش زبان انگلیسی سرنخی به کاربران این نوع آزمون‌ها می‌دهد تا بتوانند به این نتیجه برسند که در کدام بخش از زبان انگلیسی و زبان عمومی ضعف دارند و بر روی کدام مهارت بیشتر باید کار تا آن را تقویت کنند. آزمون تعیین سطح ایران تلنت به شما در این راستا کمک می‌کند و ویژگی‌های یک آزمون جامع و کامل را دارد. برخی از مهم‌ترین ویژگی آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی ایران تلنت شامل موارد زیر می‌شود:

  • این آزمون سطح زبان مهارت شما را در چهار بخش واژگان (Vocabulary)، گرامر (Grammar)، گوش دادن (Listening) و خواندن (Reading) ارزیابی می‌کند و به صورت کلی، مهارت شما در زبان عمومی را می‌سنجد.
  • این آزمون با همکاری یک موسسه بین‌المللی در حوزه آموزش زبان انگلیسی طراحی شده است و سوالات و نتایج آن منطبق بر آخرین تحقیقات و پیشرفت‌ها در حوزه آموزش زبان انگلیسی می‌باشد. بنابراین، می‌توان نتیجه آن را نسبت به دیگر آزمون‌های مشابه در ایران، دقیق‌تر دانست.
  • بسیاری از شرکت‌ها در ایران می‌توانند با کمک این آزمون مناسب‌ترین افراد را برای فرصت‌های شغلی خود انتخاب و در نهایت استخدام کنند.

چگونه در این تست تعیین سطح شرکت کنیم؟

برای تعیین سطح زبان انگلیسی در سایت ایران تلنت اینجا را کلیک کنید. در هر مرحله از این آزمون باید به سؤالات هر 4 مهارت به نوبت پاسخ دهید و این نکته را باید در نظر داشته باشید که به سوالات با دقت پاسخ دهید، چرا که شرکت در این آزمون تنها یک بار امکان پذیر است. این آزمون دارای 60 سوال است و 60 دقیقه برای پاسخ دادن به سوالات آن زمان تعیین شده است. در پایان هم نتیجه برای شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید ببینید که باید روی کدام مهارت خود بیشتر کار کنید.