حتماً شما هم مثل افراد زیادی به فکر سلامتی موهایتان هستید و به همین دلیل سراغ خواص روغن کندش آمده‌اید تا ببینید این روغن به کارتان می‌آید یا نه! قطعاً انتخاب درستی کرده‌اید، چون این روغن، یک متخصص حرفه‌ای برای موهای شماست. البته این روغن متخصص، فقط سلامتی موهای سرتان را تأمین نمی‌کند، بلکه برای ابرو و مژه و ریش و سبیل شما هم به کار می‌آید و خلاصه با خرید روغن کندش، با یک تیر، دو نشان زده‌اید.

یک لحظه درنگ کنید

شاید پیش خودتان فکر کنید که همه ادعاهایی که درباره خواص روغن کندش می‌کنند، آن قدری که می‌گویند واقعی نیست. بله! حق دارید! بعضی از خواص ذکر شده مثل وصله ناجوری است که به این روغن نمی‌چسبد. مثلاً اگر کسی مادرزادی سرش طاس باشد و یا هیچ فولیکولی برای تحریک رشد مو نداشته باشد یا بیماری خاصی داشته باشد، این روغن نمی‌تواند معجزه کند. ما قصد داریم از اصلی‌ترین و مؤثرترین خواص روغن کندش برایتان بگوییم، تا انتظاری که از این روغن دارید، با آن نتیجه‌ای که به دست می‌آورید، یکسان باشد.

از خواص روغن کندش چه می‌دانید؟
از خواص روغن کندش چه می‌دانید؟

خواص روغن کندش برای مو

اگر دچار ریزش مو شده‌اید و از دست به دامن شدن محصولات شیمیایی، هیچ منفعتی نبرده‌اید، این بار دست به دامن روغن کندش شوید! این روغن ساده و بی‌ادعا، در طول بازه زمانی چهل روزه، ریزش موهایتان را متوقف می‌کند. چطور؟ روغن کندش با قابلیت جذب بالایی که دارد، سراغ پیاز مو می‌رود و فولیکول‌ها را تحریک می‌کند تا هوای موهایتان را داشته باشند. در ابن‌صورت دیگر نیازی نیست که هرروز با وحشت، تعداد تارهای ریخته شده را بشمارید. مصرف این روغن در طولانی مدت، باعث تقویت ریشه‌ مو می‌شود و به پرپشت شدن و سرعت رشد موها کمک می‌کند.

خواص روغن کندش برای موخوره و خشکی مو

موهای زبر و شکننده و دارای موخوره، به خوبی آبرسانی نمی‌شوند و عوامل زیادی مثل یک سد، جلوی این آب را می‌گیرند. روغن کندش، یک سدشکن حرفه‌ای است! چون با قدرت نفوذ بالا در پوست، خواص خود را به پوست تزریق می‌کند و مواد موردنیاز موها را تأمین می‌کند، آب‌رسانی کافی را می‌کند و موها را از گرفتار شدن در خشکسالی(موخوره، شوره، خشکی پوست و زبری مو) نجات می‌دهد!

خواص روغن کندش برای ابرو و مژه و ریش و سبیل

ریختن موهای ابرو و مژه و ریش و سبیل اتفاق وحشتناکی است، چون رشد مجدد آن‌ها زمان می‌برد و در این مدت چهره شما تحت‌تأثیر قرار می‌گیرد. برای توقف ریزش مو، به خواص روغن کندش توجه کنید و آن را در برنامه روزانه قرار دهید. این روغن با خونرسانی به ریشه موی نواحی صورت، هم از ریزش آن‌ها جلوگیری می‌کند، هم سرعت رویش مجددشان را بالا می‌برد و هم به پرپشتی و یک‌دست شدن آن‌ها کمک می‌کند.

خواص روغن کندش برای پوست

درست است که چین و چروک پوست، با خواص روغن کندش قابل بهبود است، اما بهتر است قبل از اینکه چین و چروک به سراغ پوستتان بیاید، شما با روغن کندش به داد پوستتان برسید و چندسال دیرتر از سن واقعی‌تان وارد مرحله میانسالی شوید.

خواص روغن کندش برای ماساژ

اگر خسته‌اید یا درد دارید، بدن خسته و کوفته‌تان را به روغن کندش بسپارید تا حسابی به شما نشاط دهد. این روغن با طبع گرم و جذب بالا، به پوستتان نفوذ می‌کند و عضله و مفاصلتان را روبه‌راه می‌کند و موتور حرکت شما را روشن می‌کند.

خواص روغن کندش قانون

خوب! چند سطر از خواص روغن کندش برایتان گفتیم. خیالتان راحت باشد که خواص ذکر شده، بازخورد رضایت مشتریانی است که سال‌ها محصولات ما را برای سلامتی خودشان انتخاب کرده‌اند. روغن کندش قانون و سایر روغن‌های آرایشی و بهداشتی ما، روغنی ارگانیک، بهداشتی و خالص است که با فرمولاسیون خاص و با دستگاه‌های پیشرفته تهیه می‌شود و در بسته‌بندی جذاب و مناسب، به شما عرضه می‌شود. برای مشاهده قیمت و خرید روغن کندش به وب سایت قانون مراجعه کنید.

با قانون، سلامتی را به خانه ببرید.