پایه یازدهم از جمله پایه‌های مهم در دوران تحصیل است که نقش مهمی در کنکور سراسری دارد. تسلط بر کتاب‌های درسی پایه یازدهم بسیار می‌تواند به موفق شدن شما در کنکور کمک کند. اگر پایه یازدهم انسانی هستید حتماً می‌دانید که درس‌های تخصصی جامعه شناسی، فلسفه، عربی و روانشناسی پایه یازدهم بسیار اهمیت دارد. همچنین برای درس‌های عمومی نیز استفاده از کتاب کمک درسی به تقویت مهارت شما در تست‌زنی و همچنین موفقیت در امتحانات کمک شایانی می‌کند. پس می‌توان گفت برای تسلط به درس‌های پایه یازدهم تنها کتاب درسی کافی نمی‌باشد و حتماً توصیه می‌کنیم از کتاب کمک درسی یازدهم انسانی استفاده کنید. در این مقاله بهترین کتاب‌های کمک درسی پایه یازدهم انسانی را برای شما آورده‌ایم. اگر قصد خرید کتاب کمک درسی برای پایه یازدهم انسانی را دارید تا انتها همراه ما باشید.

بهترین کتاب کمک درسی یازدهم انسانی و اهمیت آن
بهترین کتاب کمک درسی یازدهم انسانی و اهمیت آن

بهترین کتاب‌های کمک درسی پایه یازدهم انسانی

حال که از اهمیت پایه یازدهم به ویژه در کنکور سراسری آشنا شدید وقت آن رسیده بهترین کتاب کمک درسی یازدهم انسانی را به شما معرفی کنیم تا بهترین نتیجه را از مطالعه منابع خود بگیرید. قبل از هر چیز باید مشخص کنید چه نوع کتاب کمک درسی می‌خواهید؟ آیا می‌خواهید مهارت تست‌زنی خود را تقویت کنید؟ یا می‌خواهید برای امتحانات پایان ترم آماده شوید؟ اگر می‌خواهید برای کنکور سراسری آماده شوید پیشنهاد می‌کنیم از همین حالا تست‌زنی را شروع کنید تا مهارت تست‌زنی شما افزایش یابد. اما اگر برای تقویت درسی و آمادگی برای امتحانات پایان‌ترم به کتاب کمک درسی نیاز دارید پیشنهاد می‌کنیم از کتاب‌های کمک درسی‌ای که درسنامه قوی و نمونه سوالات امتحانی دارند استفاده کنید. در زیر چند نمونه از بهترین کتاب کمک درسی یازدهم انسانی از انتشارات مختلف را برای شما آورده‌ایم.

کتاب‌های سیر تا پیاز گاج

اگر به دنبال کتاب‌های آموزش محور هستید و می‌خواهید پایه خود را قوی کنید و برای امتحانات پایان‌ترم آماده شوید کتاب‌های سیر تا پیاز گاج بهترین انتخاب برای شما است.

کتاب سیر تا پیاز عربی یازدهم انسانی

درس عربی یکی از درس‌های دشوار در پایه یازدهم انسانی می‌باشد که بی‌تردید نیاز به کتاب کمک درسی دارد. کتاب سیر تا پیاز گاج از صفر تا صد عربی را به صورت ساده و روان به شما آموزش می‌دهد. این کتاب ترجمه کلمه به کلمه کتاب درسی را در بردارد و به همه تمرینات کتاب پاسخ داده است. همچنین قواعد را به زبانی ساده و به همراه مثال و تست به شما آموزش می‌دهد. این کتاب هم دارای پرسش‌های امتحانی و هم دارای پرسش‌های چهار گزینه‌ای است که منبع مناسبی برای آمادگی در امتحانات و کنکور سراسری می‌باشد.

کتاب سیر تا پیاز گاج ریاضی و آمار یازدهم انسانی

یکی از درس‌هایی که دانش آموزان پایه یازدهم انسانی با آن چالش دارند درس ریاضی و عربی می‌باشد. شما می‌توانید با کمک کتاب کمک درسی سیر تا پیاز ریاضی و آمار گاج به این درس مسلط شوید. اگر دانش آموزان انسانی به درس ریاضی و آمار مسلط باشند به میزان قابل توجهی می‌توانند به بهتر شدن رتبه کنکور خود کمک کنند. از دیگر کتاب‌های سیر تا پیاز گاج برای پایه یازدهم انسانی می‌توان تاریخ، ادبیات، روانشناسی، دین و زندگی و … سری سیر تا پیاز اشاره کرد.

کتاب‌ های تست یازدهم انسانی

دسته دیگری از کتاب کمک درسی یازدهم انسانی کتاب‌های تستی هستند که به موفقیت داوطلبان کنکوری کمک می‌کنند. کتاب‌های تست یازدهم انسانی علاوه بر درسنامه کامل و جامع، دارای نکات کلیدی و سوالات چهار گزینه‌ای از کنکورهای سال‌های گذشته و همچنین تست‌های تالیفی می‌باشند. از جمله بهترین انتشارات ارائه دهنده کتاب‌های تست پایه یازدهم انسانی می‌توان به خیلی سبز و گاج اشاره کرد.

کتاب تست روانشناسی یازدهم خیلی سبز
کتاب تست روانشناسی یازدهم خیلی سبز

کتاب تست روانشناسی یازدهم خیلی سبز

درس روانشناسی از جمله دروس مهم در رشته انسانی است که انتشارات خیلی سبز کتاب‌های کمک درسی مفیدی را برای این درس ارائه داده است. کتاب تست روانشناسی خیلی سبز ، مطالب هر درس را به صورت کامل توضیح داده است و تمام مثال‌ها و فعالیت‌های موجود در کتاب درسی را مورد بررسی قرار داده است. در ادامه کتاب یک سری سوالات چهار گزینه‌ای تالیفی از متن کتاب درسی آمده است و در پایان پاسخنامه تشریحی و کلیدی قرار داده شده است. از دیگر کتاب‌های تست پایه یازدهم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کتاب تست فلسفه یازدهم خیلی سبز
  • کتاب تست آمار و احتمال یازدهم خیلی سبز
  • کتاب تست انگلیسی یازدهم خیلی سبز و…

کتاب های نمونه سوالات امتحانی یازدهم انسانی

اگر می‌خواهید برای امتحانات پایان‌ترم آماده شوید و با نمره عالی پایه یازدهم را به پایان برسانید کتاب‌های نمونه سوالات امتحانی یازدهم انسانی بهترین انتخاب برای شما است. این کتاب‌ها با هدف افزایش مهارت دانش آموز برای حل مسائل مختلف طراحی شده است و ماهیتی آزمون محور دارد. از جمله این کتاب‌ها به کتاب شب امتحان خیلی سبز و همچنین کتاب نمونه سوالات امتحانی نشر الگو و اسفندیار اشاره کرد. کتاب‌های بنی هاشم نیز از جمله کتاب‌های نمونه سوال می‌باشد که هم حجم کمی دارد و هم به شما در موفق شدن در امتحانات پایان ترم بسیار کمک می‌کند.

خرید اینترنتی کتاب کمک درسی یازدهم انسانی

این روزها با گسترش استفاده از اینترنت دیگر لازم نیست برای خرید یک یا چند کتاب تایم خود را خالی کنید و با صرف هزینه و زمان بسیار کتاب کمک درسی مورد نظر خود را خریداری کنید. خیلی راحت می‌توانید کتاب کمک درسی مورد نظر خود را در سایت وطن بوک یافته و با افزودن به سبد خرید کتاب کمک درسی یازدهم انسانی خود را خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید‌.

درنهایت

از آنجایی که در پایه یازدهم تنها یک سال دیگر تا کنکور سراسری باقی مانده است، پس حتماً باید به خوبی به درس‌های این پایه مسلط شوید‌ تا در کنکور سراسری نیز موفق شوید. برای تسلط به دروس این پایه حتماً لازم است از کتاب کمک درسی یازدهم انسانی استفاده کنید. در این مقاله بهترین کتاب‌های کمک درسی انسانی را برای شما آوردیم. امیدواریم با خواندن این متن بتوانید بهترین کتاب کمک درسی، متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید. ممنون که تا انتها همراه ما بودید. راستی به نظر شما بهترین کتاب کمک درسی یازدهم انسانی کدام کتاب است؟