فیلم های ترسناک مخاطبان بسیاری دارند و انگار با گذر تاریخ میلادی بر محبوبیت این ژانر نزد بینندگان افزوده می شود، تنوع موضوعات ساخت در آثار ترسناک باعث شده است تا تمایل برای دیدن این دست از محصولات سینمایی بیشتر گردد. موضوعاتی مانند زامبی ها، آدمخوارها، فضایی ها، سیل، سونامی، موجودات و حیوانات وحشی و هزاران فیلمنامه ای که بر در مخیل نویسنده بوده و تولید شده و برخی دیگر نیز بر اساس واقعیت هایی تاریخی از جهان تولید می گردند. زمان و حوصله در ساخت فیلم های دلهره آور بسیار حائز اهمیت است چراکه باعث می شود به خوبی هیجان را القا کند و زمان برای به نمایش در آوردن تمامی سکانس ها باشد پس سریال های ترسناک بهترین گزینه برای تماشا هستند که در این مقاله نیز به بهترین سریال های ترسناک جدید اشاره خواهیم نمود. تمامی فیلم ها در رسانه دانلود فیلم عسل دانلود قرار گرفته اند.

دانلود سریال ترسناک جدید 2022
دانلود سریال ترسناک جدید 2022

سریال های ترسناک جدید

1- رزیدنت اویل

سریال خارجی رزیدنت اویل با ژانر اکشن، علمی تخیلی و ترسناک محصول 2022 آمریکا به کارگردانی ریچل گلدبرگ و نویسندگی Shane Tortolani  است. این مجموعه توسط نت فلیکس تولید و تهیه شده است. از بازیگران این سریال میتوان به؛ Ella Balinska,Lance Reddick,Turlough Convery,Tetiana Gaidar اشاره کرد. داستان سریال رزیدنت اویل در سال 2036 روایت می شود که پس از کشف ویروسی منحوس به نام تی که شرکت شرکت آمبرلا آن را ساخته است ولی داستان در دو خط روایت می شود یکی زمان گذشته و دیگری زمان آینده شرکت نتفلیکس تا به این لحظه اطلاعات کاملی نظیر پوستر و تیزر سریال را منتشر نکرده است و تصمیم گرفته که در روزهایی پایانی بهار آن را منتشر کند و بینندگان خود را غافلگیر نماید. اما از نکات قابل توجه سریال Resident Evil 2022 عدم حضور میلا یوویچ در این سریال است او که در سال 2021 در آخرین نسخه منتشر شده از سری فیلم های رزیدنت اویل ایفای نقش کرده است اما در این سریال لایو اکشن ساخته نتفلیکس غایت است. این سریال در زمره آثار زامبی قرار می گیرد.

2- ما همه مرده ایم

سریال ما همه مرده ایم (All of Us Are Dead)
سریال ما همه مرده ایم (All of Us Are Dead)

سریال ما همه مرده ایم (All of Us Are Dead) با عنوان اصلی (Jigeum Uri Hakgyoneun) که با نام اکنون در مدرسه ما (Now at Our School) نیز شناخته می‌شود، یک مجموعه اکشن، ترسناک، فانتزی، درام، هیجان انگیز و علمی تخیلی محصول کشور کره جنوبی به کارگردانی مشترک جی.کیو. لی و کیم نام سو است که فصل اول آن در قالب 12 قسمت در سال 2022 میلادی توسط سه کمپانی Film Monster Co و JTBC Studios و Kimjonghak Production Co تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این سریال را نیز سئونگ ایل چئون به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون پارک جی هو، یون چان یانگ، چو یی هیون، پارک سولومون، لی یو می، کیم جو-آ، کیم بو یون، کیم جین یونگ ایفای نقش می کنند؛ این سریال در تاریخ 28 ژانویه سال 2022 میلادی توسط نتفلیکس NETFLIX در کشور کره جنوبی، آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر شد؛ سریال همه ما مرده‌ایم براساس یک وبتون به نام Now at Our School اثر جو دونگ گیون که بین سال‌های 2009 تا 2011 میلادی منتشر شد، ساخته شده است؛ همه ما مرده‌ ایم پس از پخش با نظرات متفاوتی از سوی مخاطبان روبرو شد اما اغلب آن‌ها سریال را جذاب و سرگرم کننده توصیف کردند. برای دانلود سریال ما همه مرده ایم کلیک کنید.

3- آرشیو 81

سریال آرشیو ۸۱ (Archive 81) یک مجموعه ترسناک، معمایی، علمی تخیلی، درام و هیجان انگیز محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک ربکا توماس، حیفا المنصور، جاستین بنسون و آرون مورهد است که فصل اول آن در قالب 8 قسمت در سال 2022 میلادی توسط کمپانی Atomic Monster تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این سریال را نیز ایوان بلیویس، پل هریس بوردمن، بوباک اسفرجانی، هلن لی، مایکل ناردوچی و ربکا سوننشاین نوشته اند و هنرمندانی چون مامودو آتی، آریانا نیل، دینا شهابی، اوان یونیگکایت، مت مکگوری، جولیا چان، مارتین دونوان بازی می کنند؛ این سریال که از پادکستی به همین نام الهام گرفته شده است، اولین بار در تاریخ 14 ژانویه سال 2022 میلادی توسط سرویس ویدئویی نتفلیکس NETFLIX در آمریکا، انگلستان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ جالب است بدانید این سریال پس از پخش با نظرات متفاوتی از سوی مخاطبان و منتقدین روبرو شد، اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران به ویژه مامودو آتی و داستان جذاب و هیجان انگیز آن را ستودند اما در مقابل روند کند داستان و همچنین نحوه کارگردانی را مورد انتقاد قرار دادند.

4- در یک نگاه

سریال در یک نگاه یا جاست بی‌یاند (Just Beyond)
سریال در یک نگاه یا جاست بی‌یاند (Just Beyond)

سریال در یک نگاه یا جاست بی‌یاند (Just Beyond) یک مجموعه ترسناک، کمدی و فانتزی محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک دیوید کاتزنبرگ، پاتریسیا کاردوزو و مارک وب است که فصل اول آن در قالب 8 قسمت در سال 2021 میلادی توسط سه کمپانی 20th Century Fox Television و 20th Television و Boom! Studios تولید و منتشر شد؛ نویسندگی این سریال را نیز ننکا گرستل و ست گراهام اسمیت به صورت مشترک برعهده داشته و هنرمندانی چون سایرس آرنولد، مالکوم بارت، مکینا گریس، آرجون آتالی، گابریل بتمن، ریچل مارش، سدریک جو، ریکی لیندهوم، ایزابلا ویدوویچ، کریستین آدامز، چارلین آمویا، سارا برن بازی می کنند؛ این مجموعه که براساس رمانی به همین نام نوشته آر.ال. استاین، ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 13 اکتبر سال 2021 میلادی توسط Disney Plus در آمریکا و چندین کشور دیگر همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ سریال در یک نگاه پس از پخش با نظرات متفاوتی از سوی مخاطبان روبرو شد اما اغلب آن‌ها داستان جذاب و همچنین بازی بازیگران در این مجموعه را مورد ستایش قرار دادند.

دانلود سریال ترسناک جدید