صفر تا صد تبدیل شدن به یک تاتوکار حرفه ای
صفر تا صد تبدیل شدن به یک تاتوکار حرفه ای

تاتو بدن یک هنر و حرفه قدیمی و بسیار محبوب و پرطرفدار است. این هنر به شما امکان می دهد تا تصاویر و نوشته هایی که دوست دارید، از آن ها خاطره دارید و نشان از روحیه یا شخصیت شما دارند را روی بدن خود حک کنید. تاتو بدن به عنوان یک رشته آرایشگری در آموزشگاه آرایشگری تدریس می شود و هنرجویان را برای اجرای انواع طرح تاتو روی قسمت های مختلف بدن آماده می کند.

اگر شما هم به این حرفه علاقه مند هستید، باید از ابتدا آگاهانه در این راه قدم بردارید و بهترین مسیر را برای آموزش خود و ورود به بازار کار حرفه ای انتخاب کنید. اگر دوست دارید که به یک تاتوکار حرفه ای تبدیل شوید، اما نمی دانید چگونه، این مطلب را از دست ندهید. ما در این مقاله درباره صفر تا صد تبدیل شدن به یک تاتو کار حرفه ای با شما صحبت می کنیم.

درباره رشته تاتو بدن چه می دانید؟

تاتو بدن حرفه ای است که در آن می توانید با استفاده از دستگاه تاتو، سوزن، و رنگدانه، طرح های مختلفی را روی بدن بکشید. تاتو می تواند در هر قسمتی از بدن انجام شود. این موضوع کاملا بستگی به نظر و سلیقه مشتری دارد. امروزه حتی روی لب، زبان، و پلک نیز تاتو انجام می دهند که البته بسیار پرخطر است.

ماندگاری جوهر تاتو روی پوست دائمی است. به این معنی که طرحی که انتخاب می کنید، همراه همیشگی شما خواهد بود. هنرجویان در دوره آموزش تاتو بدن یاد می گیرند که چگونه طرح را روی کاغذ بکشند، آن را روی بدن مشتری پیاده کنند، چگونه از دستگاه استفاده کنند و در نهایت بهترین طرح را با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی روی پوست او اجرا کنند.

مراحل تبدیل شدن به یک تاتوکار حرفه ای
مراحل تبدیل شدن به یک تاتوکار حرفه ای

مراحل تبدیل شدن به یک تاتوکار حرفه ای

آرایشگری یک شغل گسترده است و به رشته های متنوعی تقسیم می شود. هرکدام از این رشته ها به قدری تخصصی هستند که به هرکدام یک دوره آموزشی جداگانه اختصاص داده شده است تا هنرجویان را به طور کامل با تمام جزئیات و ریزه کاری های آن آماده کند. تاتو نیز از این قضیه مستثنی نیست و با توجه به حساسیت بالایی که در بحث ایمنی و رعایت نکات بهداشتی دارد، باید حتما به طور حرفه ای آموزش ببینید. در ادامه به شما می گوییم که برای تبدیل شدن به یک تاتو کار حرفه ای و موفق باید چه مراحلی را پشت سر بگذارید.

۱. انتخاب یک آموزشگاه آرایشگری معتبر

همانطور که گفتیم، تاتو بدن رشته بسیار حساسی است. زیرا با خون و پوست بدن سروکار دارد. کوچک ترین سهل انگاری می تواند باعث بروز مشکلات مختلف و بیماری های عفونی شود. همچنین، طرح تاتو دائمی است و پاک کردن آن بسیار مشکل و پرهزینه است. در برخی موارد نیز با هیچ روشی به طور کامل پاک نمی شود. بنابراین باید به طور حرفه ای آموزش ببینید تا بتوانید طرح ها را بدون عیب و نقص روی بدن مشتری پیاده کنید.

برای این منظور، باید آموزشگاهی را پیدا کنید که فعالیت آن تحت نظارت مستقیم سازمان فنی و حرفه ای باشد و تمام موارد را به صورت کاملا حرفه ای به هنرجویان خود آموزش دهد. از جمله مواردی که در انتخاب آموزشگاه باید مد نظر قرار دهید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • همکاری با مربیان حرفه ای
  • ارائه مدارک فنی و حرفه ای
  • استفاده از ابزار و تجهیزات جدید و باکیفیت
  • برگزاری دوره های به صورت عملی
  • ارائه سرفصل های آموزش استاندارد

۲. دریافت گواهینامه مهارت

اخذ گواهینامه مهارت یا همان مدرک فنی و حرفه ای تاتو بدن نقش زیادی در میزان موفقیت شما ایفا می کند. این مدرک نشان دهنده میزان مهارت شما در کارتان است و می تواند به مشتریان اطمینان بدهد که به کار خود تسلط دارید. از این رو می تواند باعث زیاد شدن مشتری ها و کسب موفقیت و درآمد بیشتر برای شما باشد.

۳. تمرین و پشتکار زیاد

آموزش به تنهایی و بدون تمرین و ممارست تاثیری در میزان مهارت و موفقیت شما ندارد. شما باید مطالب و تکنیک هایی را که در دوره آموزشی فرا گرفته اید، به مرحله اجرا درآورید و ایرادات خود را برطرف کنید. تا زمانی که شما تمرین عملی نداشته باشید و اشتباه نکنید، نمی توانید تجربه کسب کنید و به کارتان مسلط شوید. پس نترسید، از تمرین روی پوست مصنوعی شروع کنید. بعد که مهارت لازم رسیدید، می توانید از اقوام و دوستان خود خواهش کنید که به طور رایگان روی بدن آن ها تتو بزنید تا مهارت بیشتری بدست آورید.

بهترین آموزشگاه آرایشگری برای یادگیری رشته تاتو بدن
بهترین آموزشگاه آرایشگری برای یادگیری رشته تاتو بدن

بهترین آموزشگاه آرایشگری برای یادگیری رشته تاتو بدن

همانطور که در متن اشاره کردیم، اولین قدم برای یادگیری و کسب موفقیت در رشته تاتو بدن و همچنین سایر رشته های آرایشگری، انتخاب یک آموزشگاه آرایشگری معتبر و حرفه ای است. آموزشگاهی که بتواند شما را به طور اصولی و حرفه ای آموزش داده و وارد بازار کار کند.

رز سرخ انتخابی ایده آل برای یادگیری رشته تاتو بدن است. این آموزشگاه در طی سال ها فعالیت خود توانسته هنرجویان بسیاری را آموزش داده و آن ها را به آرایشگران ماهری تبدیل کند. این آموزش ها به تاتو بدن محدود نمی شود و بسیاری از دوره های آموزشی دیگر مانند آموزش اصلاح ابرو و صورت، کرم سازی، تجهیزات پزشکی، کراتینه و صافی مو و … نیز در این آموزشگاه با بالاترین کیفیت برگزار می شود. از جمله ویژگی های منحصر به فرد این آموزشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه مدارک معتبر فنی و حرفه ای
  • همکاری با اساتید باتجربه که می توانند مباحث را به بهترین شیوه به هنرجویان آموزش دهند
  • ارائه سرفصل های آموزشی استاندارد که از سوی کارشناسان سازمان فنی و حرفه ای تعیین می شود
  • استفاده از ابزار و تجهیزات باکیفیت و جدید
  • برگزاری دوره های آموزشی به صورت عملی روی مدل های مصنوعی و طبیعی
  • شهریه مناسب و مقرون به صرفه با توجه به کیفیت بالای آموزش در این آموزشگاه
  • پشتیبانی طولانی مدت از هنرجویان پس از پایان دوره آموزشی برای مشاوره و رفع اشکال
  • برگزاری کلاس های آموزشی در روزهای تعطیل

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت رزسرخ به آدرس rosesorkh.com  اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.