بهترین مکمل ها برای درمان ریزش مو، معمولاً قرص ها و کپسول هایی هستند که زینک ماده اصلی و شاخص آنها می باشد. البته ویتامین ها و مواد معدنی دیگری مانند ویتامین های گروه ب نیز می توانند در این راستا موثر واقع شوند. اما اینکه آیا زینک می تواند از ریزش مو جلوگیری کند؟ آیا مصرف مکمل های حاوی زینک و دیگر ویتامین های تقویت کننده مو، اثر بخش خواهد بود؟ و اینکه کدامیک از مکمل های حاوی زینک، بیشترین تأثیر را در توقف ریزش مو دارند؟ سوالاتی است که در ادامه به آنها پاسخ خواهیم داد.

بهترین مکمل ها برای درمان ریزش مو [بهترین مکمل های زینک]
بهترین مکمل ها برای درمان ریزش مو [بهترین مکمل های زینک]
مکمل های زینک ارزان هستند، به راحتی یافت می شوند و به دلیل تأثیراتشان بر روی سیستم ایمنی و پوست و مو، به طور گسترده تبلیغ می شوند. رابطه بین زینک و ریزش مو پیچیده است. تحقیقات زیادی نشان داده اند که زینک ممکن است در کند کردن یا معکوس کردن برخی از انواع ریزش مو نقش داشته باشد. با ما باشید تا به طور دقیق تر، تأثیر زینک روی کاهش ریزش مو و مکمل هایی که حاوی این ماده معدنی موثر هستند را مورد بررسی قرار دهیم..

آیا زینک در توقف ریزش مو موثر است؟

تحقیقات انجام شده در این حوزه نشان داده اند که میزان زینک در افرادی که ریزش مو را تجربه می کنند، کمتر است. حتی اگر یک بیماری ریزش موی حاد نداشته باشید، نداشتن زینک کافی در مدت زمان طولانی بر سلامت موی شما تأثیر می گذارد. تحقیقات نشان داده اند که با گذشت زمان، کمبود زینک می تواند منجر به نازک شدن موها شود. زینک نقش اساسی در رشد و ترمیم بافت مو و حفظ عملکرد موثر غدد چربی در اطراف فولیکول ها دارد.

زینک به همراه بیوتین که از دیگر ویتامین های مهم برای رشد موی سالم است، یک عنصر ضروری در پروتئینی است که بدن ما برای ساختن مو استفاده می کند. کراتین پروتئینی است که ساقه مو را تشکیل می دهد و همچنین در پوست و ناخن شما وجود دارد. زینک برای تولید کراتین برای بدن شما مورد نیاز است و حتی کمبود جزئی آن می تواند موهای شما را مستعد خشکی و شکستگی کند.

ساده ترین و در دسترس ترین راه برای رفع کمبود زینک، مصرف مکمل های زینک است که معمولاً بدون نسخه در دسترس هستند، اما بسیار مهم است که با پزشک خود در این زمینه مشورت نمایید. در ادامه، بهترین مکمل ها برای درمان ریزش مو را که حاوی زینک هستند، معرفی می نماییم. با توجه به نگرانی هایی که در مورد تأثیر مصرف زینک در چاقی وجود دارد، خالی از لطف نیست که قبل از معرفی مکمل های زینک، به این سوال پاسخ دهیم که آیا واقعاً زینک باعث چاقی می شود یا خیر؟

آیا مصرف زینک باعث چاقی می شود؟

زینک از املاح معدنی است که باعث افزایش اشتها می شود و همین موضوع، این تصور را در افراد به وجود آورده است که مصرف مکمل های زینک ممکن است باعث افزایش وزن شود. در رابطه با مکمل های زینک پلاس نیز، علاوه بر زینک ترکیبات دیگری مانند ویتامین C و یا ویتامین های گروه B وجود دارد که ممکن است در افزایش وزن تأثیر داشته باشند. به عنوان مثال، ویتامین B1 از ویتامین های گروه ب، از جمله ویتامین هایی است که کمبود آن منجر به کاهش اشتها می شود و مصرف آن، منجر به افزایش اشتها و افزایش وزن خواهد شد.

در واقع، مصرف مکمل های زینک و زینک پلاس، در افرادی سبب افزایش اشتها و افزایش وزن می شود که با کمبود این ماده معدنی مواجه هستند و در غیر اینصورت، منجر به افزایش وزن و چاقی نخواهد شد. بنابراین، جایی برای نگرانی نیست و پس از انجام آزمایش خون و مشخص شدن میزان نیاز شما به این ماده، می توانید تحت نظر پزشک، از مکمل های زینک برای درمان ریزش مو استفاده نمایید. شما می توانید انواع مکمل های زینک را از داروخانه آنلاین داروهوم تهیه نمایید.

کپسول زینک پلاس یورویتال

کپسول زینک پلاس یوروویتال با فرمولاسیونی خاص و غنی از ویتامین ها و مواد معدنی، نقش مهمی در تقویت سلول های پوست، مو و ناخن، جلوگیری از ریزش مو، افزایش استحکام استخوان ها، جلوگیری از پیری پوست و محافظت از سیستم ایمنی بدن ایفا می نماید. شما می توانید روزانه یک عدد از این کپسول را به همراه وعده غذایی اصلی مصرف نمایید. مصرف این کپسول عوارض خاصی به دنبال ندارد. با این حال، بهتر است پیش از شروع مصرف، با پزشک متخصص مشورت نمایید.

زینک پلاس یوروویتال را می توانید در دوزهای مختلف 5 میلی گرم، 10 میلی گرم و 15 میلی گرم، از داروخانه آنلاین داروهوم تهیه نمایید.

ترکیبات و خواص کپسول زینک پلاس یوروویتال
ترکیبات و خواص کپسول زینک پلاس یوروویتال

ترکیبات و خواص کپسول زینک پلاس یوروویتال

زینک موجود در این محصول، علاوه بر رشد و ترمیم مو، برای بهبود سلامت پوست و مو و تقویت سیستم ایمنی مفید است. اثر زینک یا روی در کاهش سطح استرس و افسردگی نیز به اثبات رسیده است.

ویتامین های گروه ب نیز از دیگر ترکیبات زینک پلاس یوروویتال هستند که نقش مهمی در محافظت از سلول های پوست و مو ایفا می نمایند.

ویتامین ث موجود در این کپسول، از خاصیت آنتی اکسیدانی برخوردار بوده و به کلاژن سازی کمک می کند.

کپسول زینک پلاس آپوویتال

کپسول زینک پلاس آپوویتال با فرمولاسیونی منحصر بفرد، مکمل تقویت کننده پوست، مو، ناخن و سیستم ایمنی است که برای تمامی افراد مناسب است. این مکمل دارای عملکرد آنتی اکسیدانی قوی است و تأثیر قابل توجهی در افزایش مقاومت بدن در برابر ابتلا به بیماری ها، به ویژه سرماخوردگی دارد. تقویت سلول های بافت پوست، تقویت موها و جلوگیری از ریزش آنها و ترمیم تار موهای آسیب دیده از ویژگی های این مکمل منحصر بفرد است.

ترکیبات و فواید کپسول زینک پلاس آپوویتال

این مکمل حاوی 10 میلی گرم زینک است که جلوگیری از ریزش موها و تقویت سلول های پوستی و ساختار ناخن ها از مهم ترین خواص آن می باشند.

ویتامین ث موجود در زینک پلاس آپوویتال، به افزایش جذب آهن کمک کرده و در کنار خاصیت آنتی اکسیدانی، در تقویت سیستم ایمنی بدن، تقویت پوست و مو و کلاژن سازی نیز موثر است.

ویتامین های گروه ب نیز در کنار تقویت پوست و مو و جلوگیری از ضعف و بی حالی، سوخت و ساز بدن را ارتقا داده و انرژی ایده آلی به بدن می بخشند.

کپسول زینک پاور هولیستیکا

کپسول زینک پاور هولیستیکا با فرمولاسیونی غنی از  ویتامین ها و مواد معدنی، جهت مصرف روزانه افراد به تولید می رسد. این مکمل در حفظ سلامت سلول های پوست، مو و ناخن نقش شگفت انگیزی را ایفا می نماید و جلوگیری از ریزش موها و ایجاد علائم پیری روی پوست، از خواص بی نظیر زینک پاور به شمار می آیند. این کپسول هم برای بزرگسالان و هم کودکان قابل استفاده است و می توانید مطابق دستور پزشک در برنامه غذایی روزانه خود قرار دهید.

ترکیبات و فواید زینک پاور هولیستیکا

زینک موجود در این محصول، در تقویت سلول های پوست، مو و ناخن بسیار موثر بوده، مانع از ریزش موها می شود و از علائم پیری زودرس پوست جلوگیری می نماید.

بیوتین و دیگر ویتامین های گروه ب، علاوه بر حفظ سلامت پوست، مو و ناخن ها، در حفظ سلامت پوست و مو موثر بوده و حس بینایی را بهبود می بخشد.

قرص یونی زینک لیبرتی سوئیس

قرص یونی زینک لیبرتی سوئیس با فرمولاسیونی غنی از ویتامین ها و عملکردی بسیار مطلوب، جهت مراقبت از پوست و مو فرموله شده است. این قرص که توسط شرکت ابیان دارو به تولید می رسد، مناسب مصرف روزانه بوده و در حفظ سلامت سلول های پوست، مو و ناخن بسیار موثر است. بهتر است روزانه یک عدد از این قرص را به همراه وعده غذایی و به همراه یک لیوان آب میل نمایید. با این حال، بهتر است پس از مشورت با پزشک، مصرف قرص را شروع کنید.

ترکیبات و فواید قرص یونی زینک لیبرتی سوئیس
ترکیبات و فواید قرص یونی زینک لیبرتی سوئیس

ترکیبات و فواید قرص یونی زینک لیبرتی سوئیس

زینک یکی از مواد موثر در ترکیبات این محصول است که نقش مهمی در فرآیندهای بیولوژیکی بدن دارد و در کاهش ریزش مو بسیار اثرگذار است.

ویتامین C موجود در این محصول، عملکرد آنتی اکسیدانی داشته و در کلاژن سازی و افزایش جذب زینک نیز موثر است.

ویتامین های گروه ب نیز انرژی ایده آلی را برای بدن فراهم می نمایند.

شما می توانید تمامی مکمل های معرفی شده را از داروخانه آنلاین داروهوم تهیه نمایید.

مجموعه داروخانه آنلاین دکتر بهزاد بهمنی، بهمن ماه 1399 فعالیت خود را در زمینه اطلاع رسانی و خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی آغاز نمود. داروهوم به شما کمک می کند در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید و با مقایسه قیمت و مشخصات محصولات در زمان خرید، لذت خرید اینترنتی را تجربه نمایید. کافی است جهت سفارش محصول مورد نظر خود، به آدرس /https://daroohome.com مراجعه نمایید.