ما سعی میکنیم با معرفی جدیدترین مدل‌های کفش مردانه و زنانه 2022, طبق تغییرات دنیا مد و فشن, به انتخاب درست شما کمک کنیم.

هنگامی که بیرون از خانه قدم میزنید و یا در محل کار و مهمانی حاضر می‌شوید, استایل شما اولین چیزی است که مردم توجهشان به آن جلب می‌شود. از آنجایی که کفش هم بخشی از استایل شما را تشکیل می‌دهد, باید در انتخاب کفشتان نهایت حساسیت به خرج دهید و بتوانید کفش مناسب خودتان را پیدا کنید. چون همانطور که شنیده‌اید, مدل کفش افراد, نشان دهنده‌ی شخصیتشان میباشد.

در این مطلب به موارد زیر می‌پردازیم :

* مدل‌های کفش مردانه ترند 2022 کدام‌اند؟

* مدل‌های کفش زنانه ترند 2022 کدام‌اند؟

* چگونه کفش مناسب استایل خود را پیدا کنم؟

* کفش‌های روز دنیا را با قیمت مناسب از کجا تهیه کنیم؟

مدل های جدید کفش های مد 2022 مردانه و زنانه
مدل های جدید کفش های مد 2022 مردانه و زنانه

ترندهای کفش مردانه سال 2022

در سال‌های اخیر, بیشتر طراحان بر روی کاربردی و راحت بودن کفش‌ها تمرکز کرده‌اند. این یعنی اینکه برای پیروی از مد روز کافیست که به فکر مراقبت از پاهایتان باشید! حال به چند مدل کفش مردانه اشاره خواهیم کرد که امسال بسیار پر طرفدار خواهند بود.

جالب است بدانید که در بین کفش‌ها, همچنان کتانی‌های اسپرت در اولویت قرار دارند. چرا که این کفش‌ها علاوه بر راحتی و کاربردی بودنشان, دارای تنوع بسیار زیادی هستند و به آسانی با انواع استایل‌ها ست می‌شوند. کسانی که از استایل‌های مینیمال خوششان می‌آید بدانند که در سال 2022 مد و فشن, کتانی‌های کلاسیک آدیداس, آل استارز, ونس و … همچنان ترند خواهند بود.

در بین کتانی‌های اسپرت, مدلهای ساق بلند پیروز میدان هستند. همچنین بیشتر کتانی‌ها به سمت چند رنگی بودن پیش می‌روند و هر روز به طرفداران این سبک افزوده می‌شود. شاید برایتان عجیب باشد اما بسیاری از برندها در حال تولید کفش‌های چسبی به جای بند دار هستند و ظاهرا برای همه‌گیر کردن دوباره‌ی آنها برنامه چیده‌اند. اگر دنیای مد و فشن را دنبال کرده باشید می‌دانید که کتانی‌های چاق و فربه هم حسابی روی بورس هستند.

کفش چرم مردانه جزو مدل‌هایی است که هرگز کاملا از مد نمی‌افتد به ویژه بوت و نیم بوت چرم. این جنس باعث افزایش طول عمر کفش می‌شود و براق و جذابیت خاصی به ظاهر شما می‌بخشد. همچنین پاها را نیر گرم نگه می‌دارد. البته بهتر است که برای حمایت از حقوق حیوانات, بجای چرم طبیعی, از چرم‌های مشابه مانند چرم کبالت استفاده کنیم.

ترندهای کفش مردانه سال 2022
ترندهای کفش مردانه سال 2022

ترند های کفش زنانه سال 2022

همانطور که در ترندهای کفش مردانه اشاره کردیم, در مدل‌های کفش زنانه نیز اولویت با راحتی و استاندارد بودن کفش هاست. به همین دلیل چه در کفش‌های پاشنه بلند, چه روزمره و چه بوت و نیم بوت, در همگی کاربردی بودن آن مدنظر است.

در بین کتانی‌های اسپرت زنانه, رنگ سفید نارگیلی, آبی کاربنی و قهوه‌ای به رنگ پوست, بسیار مورد توجه قرار دارد. دیگر ترند 2022 کفش‌های زنانه, مربوط به لژهای بلند و بامزه است که به دلیل فراگیر شدن این سبک, دیگه با هر بودجه‌ای می‌توانید مدلی از آنها را تهیه کنید. اگر جوراب بلند می‌پوشید, فرصت امتحان کردن کتانی‌های چسپی را از دست ندهید چرا که پتانسیل بالایی برای ست شدن دارند.

چه سبک چاق و فربه بودن کفش‌ها را دوست داشته باشید و چه نداشته باشید, چاره‌ای نداریم جز اینکه این مدل را در بین ترندهای 2022 حساب کنیم. هر چند که در گذشته این نوع کفش‌ها را فقط برای فعالیت‌های ورزشی استفاده می‌کردند ولی امروزه به لطف طراحان مد, جزو کفش‌های روزمره شده است.

جنس چرم حتما در سال جدید بسیار پر رنگ خواهد بود. بنابراین اگر به دنبال بوت و نیم بوت شیک و باکلاس می‌باشید از این مدل‌ها غافل نشوید. همچنین طراحان برای بازگرداندن ظرافت به کفش‌های زنانه و دخترانه, سراغ مدل‌های نوک تیز رفته‌اند. افرادی که می‌خواهند خودشان را دنبال کننده‌ی ترندهای روز دنیا نشان دهند قطعا این مدل کفش‌ها را انتخاب می‌کنند.

کفش‌های پاشنه دار نیز می‌توانند ظاهر شما را جذاب و زیبا نشان بدهند. این مدل کفش‌ها با بیشتر استایل‌ها ست می‌شوند و می‌تواند شما را از چند جفت کفش خریدن بی‌نیاز کند. بدون شک نیم بوت‌های پاشنه‌دار مناسب‌ترین انتخاب برای پاییز زمستان سال جدید می‌باشد.

ترند های کفش زنانه سال 2022
ترند های کفش زنانه سال 2022

کفش مناسب استایلمو چجوری انتخاب کنم؟

جدیدترین معیارهای مد 2022 کفش مردانه و زنانه را به شما معرفی کردیم. با نگاهی به این مدل‌ها میتوانید استایل و تیپ خودتان را بچینید و طراحی کنید. مهمترین نکته‌ای که باید در استایلتون رعایت کنید, خرید کالاهایی است که در عین زیبایی, جنس با کیفیتی دارند. همچنین وقتی با آن راه می‌روید احساس راحتی و آرامش در پاهای خود داشته باشید.

پیشنهاد ویژه فروشگاه خرید کفش و کتونی

فروشگاه بین المللی سامان شوزز, یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در سراسر ایران است. طی چند سال اخیر با ارسال محصول به همه‌ی نقاط کشور, اعتبار خود را روز به روز بیشتر کرده و می‌کند. سامان شوزز کار خود را با احداث فروشگاهی در زمینه‌ی کفش در شهر بانه و از سال ۱۳۹۰ شروع کرد‌. فروشگاه از همان اوایل شروع کار هم در شهر بانه و هم در ارسال سفارش به سراسر کشور موفق بوده است.

خرید تمامی موارد بالا از وبسایت سامان شوزز امکان پذیر می‌باشد. این وبسایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و مشتریان بسیار از خدمات آن راضی هستند. از جمله خدمات سامان شوزز می‌توان به تعویض کالا, اورجینال بودن اجناس و قیمت مناسب کفش‌ها اشاره کرد. برندهای نایک, آدیداس, اسیکس, اسکیچرز, ریبوک و … بخشی از محصولات موجود در این فروشگاه می‌باشد. انواع و اقسام کفش‌های مد نظرتان را می‌توانید از سامان شوزز خریداری کنید.