معرفی 2 تا از بهترین روش های جوانسازی صورت
معرفی 2 تا از بهترین روش های جوانسازی صورت

امروزه استفاده از روش های مختلف جوانسازی ، در بین مردم بسیار رواج یافته است. دلیل آن هم به عوامل متعددی بر می گردد. شاغل شدن اکثر افراد و قرار گرفتن در فضای بیرون از خانه و در معرض انواع آلودگی ها از جمله دود ماشین ها، سیگار کشیدن و از همه مهم تر نور خورشید.

این آلودگی ها برای پوست صورت و کلا بدن، خیلی مضر هستند و باعث کاهش تولید کلاژنِ – فراوان ترین پروتئین در بدن انسان می باشد که در محیط خارج از سلول و به وفور روی پوست وجود دارد. – بافت پوست و ایجاد چین و چروک و پیری زودرس در میان افراد، بخصوص افراد دارای پوست حساس می شوند.

همچنین با افزایش سن، سلول های شما کلاژن کمتری تولید می کنند که منجر به افتادگی پوست و چین و چروک می شود. شلی پوست در حدود 35 تا 40 سالگی رخ می دهد. زمانی که کمیت و کیفیت کلاژن شما شروع به کاهش می کند.

برای حل این قبیل مشکلات پوستی، روش های متعددی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که یک انتخاب نادرست، پیامد های جبران ناپذیری می تواند برای پوست و صورت شما داشته باشد.

بدین منظور، ما قصد داریم در این مقاله، 2 تا از کم خطر ترین روش های جوانسازی پوست را به شما معرفی کنیم؛ که مطمئناً با خواندن آن، دلتان می خواهد که حتی یکبار هم که شده آن را امتحان کنید! پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید. 😊

ما در این مقاله، دو روش جوانسازی آر اف فرکشنال و پلاسما جت را به طور کامل و جامع توضیح داده و تمام کاربرد ها و فواید آن ها را برای شما آورده ایم. امیدواریم در انتها این مقاله، بتوانید بهترین روش زیباسازی را برای صورت خود انتخاب کنید.

آر اف فرکشنال ، جوانی را به صورت شما باز می گرداند!
آر اف فرکشنال ، جوانی را به صورت شما باز می گرداند!

آر اف فرکشنال ، جوانی را به صورت شما باز می گرداند!

روش اول، جوانسازی با دستگاه آر اف فرکشنال یا امواج رادیوفرکانسی می باشد. جوانسازی پوست بوسیله آر اف، از سال 2001 برای مبارزه با افتادگی پوست و علائم پیری صورت استفاده می شود. آر اف فرکشنال به سفت کردن پوست های شل و آویزان معروف است. اگر از حالت پوستتان را دوست ندارید و می خواهید بدون هیچ مشکلی و خیلی سریع و راحت، آن را رفع کنید، آر اف بهترین انتخاب برای شما است.

آر اف فرکشنال چیست؟

درمان یا جوانسازی پوست بوسیله امواج فرکانس رادیویی (RF) ، یک روش غیر جراحی برای سفت کردن پوست می باشد. آر اف فرکشنال شامل استفاده از انرژی رادیو فرکانسی، برای گرم کردن لایه عمیق پوست به نام درم است. این گرما باعث تحریک تولید کلاژن می شود. کلاژن، همانطور که قبلا اشاره کردیم، رایج ترین پروتئین در بدن شماست. این پروتئین، چارچوب پوست شما را ایجاد می کند و به پوست شما استحکام می بخشد.

آر اف فرکشنال چگونه انجام می شود؟

امواج آر اف فرکشنال ، لایه عمیق پوست شما را در بین دمای 50 تا 75 درجه سانتیگراد گرم می کند. منابع معتبر نشان داده اند که گرم کردن پوست با دمای بیش از 46 درجه سانتیگراد و بیش از 3 دقیقه،باعث می شود بدن شما پروتئین های شوک حرارتی را آزاد کند. این پروتئین ها بدن شما را تحریک می کنند تا فیبرهای کلاژن جدید ایجاد کند. روش آر اف معمولاً کمتر از یک ساعت طول می کشد و تقریباً بدون درد است.

مزایا و فواید جوانسازی صورت با آر اف

اصلی ترین مزیت آر اف فرکشنال، سفت کردن پوست و خلاص شدن از شر چین و چروک است. با این حال، استفاده از امواج رادیو فرکانسی، به دلیل توانایی آن در تحریک تولید کلاژن، می توانید فواید زیر را برای پوست شما به ارمغان آورد:

  • مبارزه با آسیب های ناشی از نور خورشید

قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش (UV) می تواند باعث شود که رشته های کلاژن در پوست شما شکسته شده و به هم ریخته شوند.

  • کانتورینگ بدن

استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال ، با تحریک تولید کلاژن به سفت کردن پوست شل روی بدن شما کمک بسیار زیادی می کند. یک مطالعه در سال 2017 نشان داد که 24 نفر از 25 نفری که تحت 5 تا 8 جلسه آر اف درمانی قرار گرفتند؛ در شکل بدن خود، تغییرات را حس کردند و از انجام آن راضی بودند.

  • کانتورینگ صورت

امواج فرکانس رادیویی، بهبود قابل توجهی را در شلی پوست صورت و کانتورینگ آن ایجاد می کند.

  • رفع چین و چروک و خطوط ظریف

محققان دریافتند که سه جلسه آر اف درمانی در طول 6 هفته، به طور قابل توجهی چین و چروک روی صورت را کاهش می دهد.

  • آر اف فرکشنال برای لاغری صورت

آر اف درمانی ، این پتانسیل را دارد که به عنوان یک روش غیر جراحی برای لاغری صورت شما مورد استفاده قرار گیرد. انرژی گرمایی دستگاه آر اف فرکشنال ، چربی های زیر پوست را تجزیه کرده و موجب لاغری و خوش فرم شدن صورت می شود.

حالا که با نحوه عملکرد، مزایا و فواید دستگاه آر اف فرکشنال به طور کامل آشنا شدید؛ وقت آن رسیده که روش جوانسازی دوم را بهتون معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید. 😊

پلاسما جت ، جایگزینی عالی برای عمل های جراحی زیبایی!
پلاسما جت ، جایگزینی عالی برای عمل های جراحی زیبایی!

پلاسما جت ، جایگزینی عالی برای عمل های جراحی زیبایی!

روش دوم، پلاسما جت می باشد که بوسیله دستگاه پلاسما جت و دستگاه پلاسما پن انجام می شود و هر یک از دستگاه ها مدل های مختلفی دارند که در ادامه با انواع مدل های آن آشنا خواهید شد. استفاده از روش پلاسما جت در سال های اخیر، خیلی مورد استقبال افراد و پزشکان زیبایی شده است. دلیل آن هم این است که نتایج عمل های جراحی را بدون استفاده از خود آن ورش های پر خطر، بدست آورید. در ادامه، بیشتر با این روش حیرت انگیز آشنا می شوید.

پلاسما جت چیست؟

پلاسما جت یک فناوری پیشرفته است که برای سفت کردن پوست و لیفت پوست بدون جراحی استفاده می شود. از این روش برای لیفت غیر جراحی، درمان کیسه های سیاه زیر چشم، سفت کردن پوست گردن و اطراف دهان، جوانسازی دست و همچنین رفع خال، لک های پوستی و زگیل استفاده می شود.

بر خلاف بسیاری از دستگاه‌های پلاسما دیگر موجود در بازار، قلم پلاسما جت از جریان مستقیم (DC) به جای جریان متناوب (AC) استفاده می‌کند که به ما امکان اسکن نقطه ای پوست را می‌دهد. این ویژگی دستگاه پلاسما جت را همه کاره کرده است. به گونه ای که می تواند در مناطق بزرگتر بدن، بدون ایجاد آسیب زیاد به پوست، مورد استفاده قرار گیرد.

نحوه عملکرد پلاسما جت چگونه چیست؟

در جوانسازی صورت بوسیله دستگاه پلاسما جت یا پلاسما پن ، از پلاسما – چهارمین حالت ماده بعد از جامد، مایع و گاز – استفاده می شود. پلاسما یک گاز یونیزه شده است که به شدت شارژ می شود و تقریباً مانند یک پیچ روشن کننده کوچک عمل کرده که به طور موثر، پوست اضافی را تبخیر و پوسته ای ظریف ایجاد می کند که پس از یک هفته یا بیشتر ناپدید می شود.

حذف بافت اضافی و گرمای ایجاد شده به طور موثر پوست را سفت کرده و تولید کلاژن را افزایش می دهد. از آنجایی که جریان ایجاد شده درون دستگاه پلاسما جت به طور پیوسته در یک جهت است، از نظر کنترل گرما نسبت به محصولات مشابه، برتری بیشتری دارد و پزشک می تواند اندازه و عمق منطقه تحت عمل را به راحتی کنترل کند. این ویژگی به این معنی است که درمان دقیق تر است و دوران نقاهت بسیار کوتاه می باشد.

مزایا استفاده از دستگاه پلاسما جت

همانطور که گفتیم، اصلی ترین مزیت پلاسما جت نسبت به دیگر روش ها، تکنولوژی غیر جراحی بودن آن است که برای بسیاری از بیماری های پوستی ارائه می دهد. نکته حائز اهمیت این است که قبلا فقط با عمل های جراحی می توانستیم نتایج بدست آمده با پلاسما جت را بر روی پوست خود داشته باشیم. از جمله مزایا دیگر این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پلاسما جت تراپی نیازی به بیهوشی عمومی ندارد و در کمتر از یک ساعت انجام می شود.
  • نتایج جوانسازی و یا درمان بوسیله این روش، آن تا پنج سال ماندگاری دارد.
  • بر خلاف دستگاه‌های پلاسمای AC فقط می‌توانند «نقطه» را با دستگاه انجام دهند، دستگاه پلاسما جت جریان مداوم یا همان DC پلاسما را ارائه می دهد. این جریان به دستگاه اجازه می‌دهد در یک حرکت «اسکن» روی پوست حرکت کند. این کار باعث می شود که ناحیه تحت درمان با آسیب کمتری نسبت به روش سنتی “نقطه” درمان شود.
  • نقاط پلاسمای جت نیز کوچکتر و در عمق ثابتی هستند که به گفته سازندگان آن، هنگام اعمال بر روی پوست، دقیق‌تر می‌شود میزان دسترسی به نواحی مختلف بدن را کنترل کرد.

کاربرد دستگاه پلاسما جت در زیبایی و درمان

پلاسما جت و دستگاه پلاسما پن هم در جوانسازی و زیبایی و هم در درمان بعضی از بیماری ها کاربرد دارد. موارد کاربرد پلاسما جت عبارتند از:

  • لیفت پلک بدون جراحی (بلفاروپلاستی غیر جراحی)
  • رفع چین و چروک اطراف دهان (خطوطی که در اثر سیگار کشیدن ایجاد می شود) و چشم ها (پنجه کلاغی)
  • برداشتن برجستگی های پوستی، فیبروم و زگیل
  • بهبود اسکار آکنه
  • کاهش لکه های رنگدانه
  • کاهش علائم کشش و شلی پوست
  • لیفت و سفت کردن پوست صورت ، گردن و بدن از جمله لیفت ابرو
  • از بین بردن چین و چروک روی دست و جوانسازی آن

این روش همچنین، علاوه بر از بین بردن پوست های اضافی برای لیفتینگ و کشیدن پوست، فرایند تولید کلاژن را برای جوانسازی طولانی مدت پوست نیز افزایش می دهد.

خب همانطور که بهتون قول دادیم، در این قسمت قصد داریم تا شما را با انواعدستگاه پلاسما جت آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

انواع دستگاه پلاسما جت

پلاسما جت دستگاه های مختلفی دارد. این نشان می دهد که برای انواع پوست و انواع بیماری های پوستی مناسب است. به طور کلی، دستگاه های پلاسما جت به دو نوع دستگاه پلاسما پن و دستگاه پلاسما جت تقسیم می شوند.

دستگاه پلاسما پن و پلاسما جت ، مدل های مختلفی دارند که بهترین مدل­های آن عبارتند از:

  • دستگاه پلاسما پن فیوژن Fusion PAA
  • دستگاه پلاسماپن مگلو Maglev
  • دستگاه پلاسما پن بیوتی مانستر
  • دستگاه پلاسما جت بیوتی مانستر Beauty Monster

نکات طلایی در انتخاب بهترین دستگاه جوانسازی

در این قسمت، قصد داریم یک راهنمای خرید کوتاه و مختصر درباره تجهیزات زیبایی را با شما به اشتراک بگذاریم. به طور کلی برای خرید دستگاه آر اف ، دستگاه پلاسما جت و کلا هر دستگاه زیبایی، می بایست فاکتور های زیر را در نظر بگیرید:

  • نوع کاربرد دستگاه

نوع کاربرد دستگاه زیبایی هنگام خرید بسیار حائز اهیمت است. کلا تجهیزات زیبایی به سه نوع خانگی، سالنی و کلینیکی تقسیم بندی می شوند. شما می بایست هدفتان از انجام جوانسازی را تایین کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • مدل و ویژگی های دستگاه

دانستن ویژگی ها و مشخصات دستگاه زیبایی، قدرت تصمیم گیری را خیلی بالا می برد. شما باید بدایند که هر دستگاه، چه مشخصاتی دارد تا بدونید که کدام دستگاه زیبایی مناسب شما است. مشخصات کلی هر دستگاه جوانسازی، شامل نوع عملکرد، تعداد سری دستگاه، قابلیت شست و شو و منبع تغذیه دستگاه می باشد.

  • قیمت تجهیزات زیبایی

بدون شک قیمت دستگاه جوانسازی یکی از مهم ترین فاکتور های خرید تجهیز زیبایی می باشد. معمولا قیمت دستگاه های خانگی از سالنی و تجهیزات سالنی از کلینیکی کم تر می باشد. پیدا کردن دستگاه جوانسازی با قیمت مناسب و در این بازار که هر لحظه قیمت ها بالا پایین می شوند، کار دشواری است.

اگر می خواهید انواع دستگاه های آر اف فرکشنال ، دستگاه پلاسما پن و سایر تجهیزات زیبایی را با کیفیت بالا و از جای معتبر تهیه کنید، فروشگاه تجهیزات زیبایی شفا ، این امکان را برایتان فراهم کرده است. فروشگاه زیبایی شفا ، با بیش از 30 سال تجربه در زمینه لوازم پزشکی و زیبایی و لاغری در راستای نیاز جامعه، محصولاتی را از کشورهای مختلف جهان با بهترین کیفیت وارد کرده و برخی از محصولات را نیز تولید نموده است. برای اطلاع از مشخصات و ویژگی های انواع تجهیزات زیبایی خانگی، سالنی و کلینیکی و تهیه آن ها می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه تجهیزات زیبایی شفا تماس حاصل نمایید.

شماره های تماس: ۰۲۱۶۶۴۷۸۲۴۸ – ۰۹۳۳۵۱۰۴۶۴۱