5 مورد از مهم ترین ویژگی های تقویم رومیزی واژه گستر!
5 مورد از مهم ترین ویژگی های تقویم رومیزی واژه گستر!

شاید برای شما این سوال پیش آید که یک تقویم رومیزی خاص چه ویژگی هایی ممکن است داشته باشد؟! مخاطبان عزیز قبل از خرید تقویم رومیزی باید به نکاتی توجه داشته  باشند، تا بهترین ابزاری که مده نظر آن ها است (چه از نظر تبلیغاتی و چه از لحاظ کاربردی بودن) را سفارش دهند. مجموعه واژه گستر با ارائه بهترین نمونه های تقویم رومیزی که از هر لحاظ با کیفیت هستند، همواره همپای شما در عرصه تقویم رومیزی می باشد. با ما در ادامه همراه باشید تا شما را با نکاتی بسیار جذاب که هنگام خرید تقویم رومیزی باید به آن ها توجه داشته باشید آشنا کنیم.

مشاوره تخصصی قبل از خرید تقویم

قبل از هر چیزی برای ثبت سفارش تقویم رومیزی، شما باید این نکته را بدانید که مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند و برای چه قشری از جامعه قصد دارید تقویم رومیزی چاپ کنید. شما متناسب با مخاطبان هدفی که دارید باید نوع تقویم را مشخص کنید و در نظر داشته باشید که چه تعداد تقویم برای شما لازم است تا به مقصودتان که معرفی برند خود به مشتریان عزیز است برسید. مشاوران مجموعه واژه گستر با دارا بودن از تخصص بالایی که در این زمینه دارند بهترین مشاوره را در این زمینه در اختیار شما قرار می دهند تا از هر لحاظ بهترین باشید.

مشاوره تخصصی قبل از خرید تقویم
مشاوره تخصصی قبل از خرید تقویم

 

استفاده از بهترین متریال ها در ساخت تقویم

کیفیت در تقویم رومیزی حرف اول را می زند. شما باید به این نکته توجه داشته باشید که تقویمی که خریداری می کنید، در تولید آن از بهترین متریال ها استفاده شده باشد. این محصول قرار است به مدت یک سال در معرض دیدگان مخاطبان باشد، پس اگر از اجناس مرغوبی در تهیه آن استفاده نشده باشد دوام لازم را نخواهد داشت و باعث دلسرد شدن مخاطبان نسبت به تقویم و تبلیغات شما خواهد شد.

سفارش تقویم رومیزی به صورت کاملا اختصاصی

عموما تقویم های رومیزی از روی نمونه کارهای قبلی که چاپ شده اند، مجددا درخواست چاپ داده می شوند و تنوع در نوع سفارش آن ها کم است. می توان این گونه گفت که شما می خواهید تقویم را با سلیقه خودتان انتخاب کنید و رنگ بندی و سایر موارد دیگر را شخصی سازی کنید.

سوال: آیا می توان تمام جزئیات تقویم را به صورت اختصاصی سفارش داد؟!

پاسخ: این سوالی است که در مجموعه واژه گستر به آن پاسخ بله می دهیم.

شما می توانید تقویم رومیزی دلخواه خودتان را با هر طرح و نقشی که به آن علاقه مند هستید در این مجموعه سفارش دهید. این امکان برای شما فراهم شده است تا تمام جزئیات تقویم رومیزی را از کوچک ترین تا بزرگ ترین قطعه، هر طور که مایل هستید سفارش دهید.

ارسال نمونه کار به سراسر کشور

بررسی ها نشان داده است که هنگام خرید هر جنسی، اگر آن را از نزدیک لمس کنیم به بهترین شکل ممکن و با آسودگی خاطر می توانیم خریدی دلچسب داشته باشیم. تقویم رومیزی نیز از این قاعده مستثنا نیست و اگر مدل های مختلف آن را هنگام خرید از نزدیک لمس کنید و تمام جزئیات آن را مشاهده کنید، می توانید بهترین خرید را داشته باشید.

یکی از ویژگی های مهم تقویم رومیزی واژه گستر این است که این مجموعه در هر نقطه ای از ایران عزیز که باشید تقویم رومیزی را برای مشاهده شما هم وطن عزیز ارسال می کند تا با رضایت کامل خرید کنید.

حذف واسطه ها | از تولید به مصرف
حذف واسطه ها | از تولید به مصرف

حذف واسطه ها | از تولید به مصرف

یکی از اصلی ترین دلایل افزایش قیمت محصولات، وجود دلالان بسیار در صنعت است که باعث می شود محصول تولید شده چند دست بچرخد تا در آخرین مرحله به دست مصرف کننده برسد. هر یک از دلالان با کشیدن درصدی از سود بر روی قیمت تمام شده محصول، سبب می شوند تا محصول با قیمت بالا تری به دست مصرف کننده برسد. مجموعه واژه گستر با دارا بودن از چاپخانه اختصاصی و بهره گیری از  بهترین ابزارآلات چاپ همواره در تلاش است تا بهترین محصول را به دست مشتریان عزیز برساند. محصولات این مجموعه مستقیما از درب چاپخانه به دست مشتریان می رسد و تمام واسطه ها در این بین حذف شده اند. همین امر سبب شده تا محصولات با مناسب ترین قیمت به دست مصرف کنندگان عزیز برسند.

 

سخن پایانی …

ویژگی هایی که برای شما ذکر شد، همه و همه در کنار هم باعث شده اند تا واژه گستر در عرصه فروش تقویم رومیزی در کنار بزرگانی چون دی جی کالا، چاپ متین و سالنامه برگ قرار گیرد. از شما متشکریم که تا پایان همراه ما بودید و به امید اینکه از اطلاعاتی که در اختیار شما قرار دادیم راضی بوده باشید.

 

منبع: https://vajegostar.com