عطرها دارای رایحه های متنوعی هستند که سلیقه و علاقه افراد در انتخاب و استفاده آن ها متفاوت است. شرکت ها و برندهای مختلفی هر ساله عطرهایی با عصاره هایی خوشبو برای تمام سلیقه ها روانه بازار می کنند که با توجه به اینکه خرید عطر یکی از مشخصات شیک پوشان و افرادی است که به ظاهر خود اهمیت می دهند، فروش بالایی دارند.

درخشش و جلب توجه خانم ها در مجالس با انتخاب ادکلن های خوشبو امکان پذیر است. خانم ها با استفاده از عطرهای خوشبو می توانند در مجالس بدرخشند که این امر با استفاده از یک انتخاب درست رقم خواهد خورد. با ما همراه باشید تا شما را با خوشبوترین عطر زنانه آشنا سازیم.

خوشبوترین عطر زنانه در ایران چیست؟
خوشبوترین عطر زنانه در ایران چیست؟

 

عطر چیست؟

همه ما در طول روز بارها از خوشبو کننده ها استفاده خواهیم کرد تا از رایحه های بی نظیر عطرها بهره مند شویم. عطر یک مایع است که از ترکیب روغن، الکل و اسانس های مختلف ساخته می شود. عطرها از لحاظ ماندگاری و قدرت پخش دسته بندی می شوند که در زمان خرید عطر زنانه باید این مورد را مد نظر داشت.

دسته بندی خوشبو کننده ها براساس ماندگاری به صورت زیر می باشد:

  • پرفیوم ها: پرفیوم ها یا همان عطر خالص بیشترین ماندگاری را دارند زیرا درصد غلظت روغن معطر آن بالاست. با توجه به ماندگاری عطرها و غلظت بالای روغن معطر قیمت بالاتری را نسبت به دیگر موارد دارند.
  • ادوپرفیوم ها: این عطرها از ماندگاری کمتری نسبت به پرفیوم ها برخوردارند و در نتیجه قیمت پایین تری نیز دارند. معمولا ادوپرفیوم ها دارای رایحه های بسیار خوشبویی هستند.
  • ادوتویلت ها: درصد غلظت بین 5 تا 15 درصد است و ماندگاری حدود هشت ساعت است.
  • ادکلن ها: ادکلن از غلظت کمتری برخوردار هستند و این غلظت بین دو تا شش درصد است. ماندگاری کمتر از شش ساعت مربوط به ادکلن هاست و معمولا با قدرت پخش شوندگی که دارند در بین خانم ها پرطرفدار هستند.

هر کدام از این عطرها دارای رایحه های مختلفی هستند و رایحه ها در چهار دسته گلی، رایحه ادویه، میوه ای، چوب و رایحه های شرقی دسته بندی می شوند. هر کدام از این رایحه ها می توانند گرم، خنک، شیرین، تلخ و تند باشند که قرار گرفتن آن ها در کنار هم رایحه ای دلنشین را ایجاد می کند.

خانم ها با عطرهای خوشبو می توانند در مجالس بدرخشند پس حتما خرید عطر خوشبو زنانه را در دستور کار خود قرار دهید.

معرفی خوشبو ترین عطر زنانه در ایران

عطرها بسیار معطرند و هر کدام رایحه های خاصی را به ارمغان می آورند، پس معرفی یک عطر به عنوان خوشبوترین عطر زنانه کار اشتباهی است. اما می توانیم پرفروش ترین عطرهای زنانه را که طرفداران زیادی دارند را به شما معرفی کنیم تا در صورت تمایل آن ها را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید. برخی از محبوب ترین عطرهای زنانه در زیر بررسی شده اند:

ادکلن گرلن Shalimar lnitial EDP

این عطر با رایحه ای نرم تمام ظرافت های یک زن را به رخ می کشد. نت های این عطر در ابتدا میوه هایی چون پرتقال و ترنج است و نت هایی بعدی رایحه های گیاهی، نعناع هندی و در نهایت به رایحه وانیل و کارامل ختم می شود.

ماندگاری این عطر بالاست و برای همه فصل ها قابل استفاده است.

 

ادکلن گرلن Shalimar lnitial EDP
ادکلن گرلن Shalimar lnitial EDP

ادکلن کارولینا هررا Good girl

این ادکلن نیز یکی از خوشبوترین عطرهای زنانه است که در کنار ظاهر و طراحی زیبا، رایحه ای شیرین و تند را به همراه دارد و آن را به یکی از پرفروش ترین ها تبدیل کرده است. رایحه این عطر ترکیبی از میوه، انواع گل ها و شکلات است که می تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند.

ادکلن زنانه کریستال نویر ورساچه

برند ورساچه ها همواره رایحه هایی را تولید می کند که بسیار جذاب و محبوب هستند. این برند در تولید عطرهای زنانه بسیار موفق عمل کرده است که یکی از محبوب ترین عطرهای آن کریستال نویر می باشد. این عطر ماندگاری بسیار بالایی دارد و قابلیت استفاده در فصل های سرد چون پاییز و زمستان را داراست.

این عطر در دسته عطرهای گرم قرار دارد که نت های دلنشین آن، انتخاب را راحت می کند.

عطر زنانه پوئم لانکوم

یک عطر با قدرت پخش کنندگی بالا می باشد که با حضور یافتن در مکانی تمام افراد این رایحه را استشمام خواهند کرد. نت ها و رایحه های این عطر در زمان استفاده تغییر می کند که رایحه شقایق آبی، وانیل و پرتقال در این عطر واضح است. رایحه های تلخ و شیرین عطر پوئم به خوبی ظرافت های زنانه را به نمایش می گذارد

عطر زنانه پوئم لانکوم
عطر زنانه پوئم لانکوم

عطر زنانه coco EDP

این عطر طراحی زیبایی دارد که بسیار خوش دست نیز می باشد و با رنگ های قرمز و مشکی که در شیشه آن به کار برده اند، زیبایی را بیش از پیش در معرض دید قرار می دهد. در این عطر زنانه خوشبو رایحه هایی چون نارگیل و گل رز در میان نت های مختلف آن به چشم می آید که آن را بسیار رمانتیک می کند. وجود این رایحه ها آن را برای استفاده در فصول سرد سال مناسب می کند.

هر کدام از این عطرها می توانند یک انتخاب مناسب برای بانوان عزیز باشد تا رایحه های مختلف آن آرامش و شیک پوشی را برای آن ها به ارمغان بیاورد. البته این عطرها تنها برخی از خوشبوترین و پرفروش ترین عطرهای موجود در بازار است که می توانید با مراجعه به سایت های فروش عطر تعداد زیادی دیگر از نمونه های محبوب در بین مردم را مشاهده نمایید.