خرید طلا این روزها چندان آسان نیست زیرا قیمت این فلز گرانبها بالاست و برای خرید آن باید موارد زیادی را مدنظر گرفت. اغلب ما هم دوست داریم با کمترین هزینه، بیشترین مقدار طلا را داشته باشیم تا در مناسبت‌های مختلف از طلاهای متفاوتی استفاده کنیم. اما چطور می‌توان چنین کاری کرد؟

یکی از راه‌های رسیدن به چنین هدفی این است که سراغ خرید طلاهایی برویم که سبک و کم‌وزن هستند. راه دیگر این است که طلایی انتخاب کنیم که اجرت ساخت کمی دارد.

اما روش جالب دیگری هم وجود دارد که می‌توان با کمک آن طلای شیک و زیبایی خرید اما پول زیادی هزینه نکرد! این روش چیست؟ خرید دستبند طلا که قابلیت اضافه شدن آویز داشته باشد.

در ادامه به طور کامل و مفصل برایتان توضیح می‌دهیم این ترفند چیست و چه سودی برای شما دارد.

چگونه با خرید یک زنجیر طلا بیش از 10 مدل دستبند داشته باشیم؟
چگونه با خرید یک زنجیر طلا بیش از 10 مدل دستبند داشته باشیم؟

یک زنجیر طلا و ده‌ها مدل دستبند

وقتی شما یک دستبند زنجیری طلا را خریداری کنید، این شانس را دارید تا با خرید آویزهای ارزان و سبک طلا که قفل‌دار هستند، دستبند ساده خود را مدل‌دار کنید. هر چه آویز بیشتری بخرید، تنوع ظاهری دستبندی که می‌خرید هم بیشتر خواهد بود.

مزیت این آویزها این است که بیشتر آنها وزن بسیار سبکی دارند و با قیمت‌های منطقی عرضه و فروخته می‌شوند. یعنی شما هر وقت پول اضافه‌ای حتی در حدود 200 یا 300 هزار تومان داشته باشید می‌توانید یک آویز بخرید و به آویزهای دستبند طلا خود اضافه کنید.

با این کار با یک تیر دو نشان زده‌اید، هم دستبند طلایی دارید که بنا به موقعیت‌های مختلف می‌توانید از شکل‌های متنوع آن بهره ببرید و هم پول‌های کوچک را به سرمایه‌ای نسبتا خوب تبدیل کرده‌اید.

روش اندازه‌گیری دور مچ برای سایز دستبند
روش اندازه‌گیری دور مچ برای سایز دستبند

گالری طلا پرسته نوعی دستبند زنجیری عرضه می‌کند که حلقه‌های زنجیر آن به شما این امکان را می‌دهد تا هر تعداد آویز قفل‌دار که دوست دارد به آن اضافه کنید.

آویزهای بسیار متنوع با اندازه، طرح، شکل، رنگ و وزن‌های متفاوت هم در این فروشگاه آنلاین طلا و جواهر عرضه می‌شود. بنابراین، شما می‌توانید بنا به سلیقه و بر اساس بودجه موردنظرتان، هر تعداد آویز که دوست دارد را خریداری کند و هر بار ظاهری متفاوت برای دستبند خود بسازید.

قفل آویزها به شما کمک می‌کند بدون هیچ مشکل و دردسری، هر زمان که دوست دارید آنها را کم، زیاد یا جابه‌جا کنید. مثلا برای یک قرار کاری می‌توانید دستبند زنجیری را به تنهایی و بدون آویز دست کنید تا ساده و شیک باشید. اما مثلا برای یک مهمانی شبانه یا دورهمی خانوادگی، می‌توانید از آویزهای متعددی که خریداری کرده‌اید برای بیشتر به چشم آمدن دستبندتان استفاده کنید.

خوبی این دستبند طلا این است که تا جایی که حلقه‌های زنجیر آن اجازه می‌دهد، شما می‌توانید آویز به آن اضافه کنید.

آویزها هم مدل‌های متنوعی دارند و وزن و قیمتشان از حدود 0.30 گرم
آویزها هم مدل‌های متنوعی دارند و وزن و قیمتشان از حدود 0.30 گرم

آویزها هم مدل‌های متنوعی دارند و وزن و قیمتشان از حدود 0.30 گرم با قیمت حدودی 200 هزار تومان شروع می‌شود به بالا.

خودِ دستبند زنجیری هم کمتر از 2 گرم وزن دارد و با قیمتی مناسب می‌توان آن را خریداری کرد.

روش اندازه‌گیری دور مچ برای سایز دستبند

وقتی قصد خرید اینترنتی طلا را دارید باید مطمئن شوید دستبندی که می‌خرید اندازه دست شما هست یا نه! برای این منظور یک روش بسیار ساده وجود دارد.

یک تکه پارچه یا کاغذ را بردارید، دور مچ دست خود بپیچید (حواستان باشد که دستبند باید کمی بزرگ‌تر از مچ دست باشد که امکان حرکت دادن آن وجو داشته باشد). سپس با خودکار محل مناسب را علامت‌گذاری کنید.

در آخر، کاغذ یا پارچه علامت‌گذاری شده را روی خط‌کش بگذارید تا سایز دستبند مشخص شود.

به صورت کلی دستبندها در اندازه‌های زیر عرضه می‌شوند:

کوچک (S): از 13.5 تا 14.5 سانتی‌متر

متوسط (M): از 14.5 تا 15.5 سانتی‌متر

بزرگ (L): از 15.5 تا 16.5 سانتی‌متر

خیلی بزرگ (XL): از 16.5 تا 17.5 سانتی‌متر

خرید اینترنتی دستبند زنجیری طلا
خرید اینترنتی دستبند زنجیری طلا

مزایای خرید اینترنتی دستبند زنجیری طلا در عصر مدرن

آویزها و دستبند زنجیری طلا که در بالا به آنها اشاره کردیم را علاوه بر فروشگاه اینترتی گالری پرسته به این نشانی، در همه شعبه‌های این گالری در سراسر کشور می‌توانید پیدا و خریداری کنید.

خوبی خرید آنلاین طلا این است که هر لحظه اراده کنید، می‌توانید در سریع‌ترین حالت خرید کنید. بدون هیچ دردسر و اتلاف وقتی موبایل را بردارید، وارد فروشگاه آنلاین گالری پرسته بشوید و مدل‌های مختلف آویز را با توجه به قیمت روز طلا و وزن و طرحش، انتخاب کنید و سفارش دهید.

اگر در تهران باشید در عرض 3 ساعت طلای خریداری شده با پیک به دستتان می‌رسد. اگر در شهرستان باشید حداکثر 72 ساعته و از طریق پست طلا برای شما ارسال خواهد شد.

همه محصولات، اتفاقات و اخبار گالری پرسته را می‌توانید در اینستاگرام این فروشگاه به این آدرس دنبال کنید.