در فصل تابستان انتخاب افراد به سمت لباس‌های خنک و آزاد معطوف می‌شود. صندل یکی از پرفروش‌ترین مدل کفش در فصل تابستان است که که در این کفش پاهایتان احساس خنکی و رهایی بیشتری را احساس می‌کند. اگر شما هم جزء طرفداران این کفش خنک و راحت تابستانی هستید و نمی‌دانید چه مدل صندلی انتخاب کنید، توصیه می‌کنیم ادامه مقاله را دنبال کنید.

صندل چوبی:

معمولا صندل چوبی به شکل دمپایی روفرشی ساخته می‌شود، چرا که وزن سنگین‌تری نسبت به صندل‌های دیگر دارد و خارج از خانه کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چوب صندل چوبی را به گونه‌ای می‌سازند که آب و گرد و خاک از آن عبور نمی‌کند. پاشنه این مدل صندل یکسره است و تقریبا امکان شکستن پاشنه این مدل صندل صفر است.

7 مدل صندل تابستانه دخترانه

صندل چرم:

صندل چرم یکی از محبوب‌ترین مدل صندل در میان خانم‌ها و آقایان در سراسر دنیا است. معمولا این مدل صندل قیمت بالایی دارد، با این حال بیشتر از صندل‌های دیگر ماندگار می‌ماند و عمر طولانی‌تری دارد.

صندل چرم در طرح و مدل‌های گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد که رنگ‌های پرطرفدار این کفش قهوه‌ای، مشکی و زرشکی است. این مدل صندل در دو حالت جلو بسته و جلو باز در تابستان طرفداران خود را دارد. خرید صندل مردانه اسپرت نیز به اندازه صندل های تابستانه زنانه طرفدار دارد و آقایان نیز در فصل گرم ترجیح می دهند تا از دمپایی و مفش صندل استفاده نمایند.

این مدل صندل تابستانی وزن سبکی دارد و اگر صندل چرم جزء کفش‌های تابستانی مورد علاقه‌تان است، مطمئن باشید که در قسمت پاشنه و پنجه احساس راحتی خواهید داشت.

صندل چرم این مزیت را دارد که با لباس‌های گوناگون از جمله دامن، شلوار یا پیراهن سِت کنید و یک استایل تابستانه خنک و متفاوت داشته باشید.

صندل جیر:

در ایران صندل جیر پس از چرم طرفداران بسیاری دارد. صندل جیر یک جلوه مات به رنگ کفش القا می‌کند و صندل کاملا سبک مجلسی و رسمی دارد.

معمولا صندل جیر را با یک شلوار پارچه‌ای سِت می‌کنند که شلوار پارچه گشاد انتخاب جذاب‌تری است. همچنین شما می‌توانید صندل جیر را با خرید کیف مجلسی جیر استفاده کنید تا استایلتان خاص‌تر شود.

7 مدل صندل تابستانه دخترانه

صندل کنفی:

کنف یک نوع گیاه است که در صنعت نساجی از آن استفاده می‌شود. در سال‌های اخیر صندل کفنی مورد توجه بسیاری از طراحان قرار گرفت که در نتیجه به یکی از ترندهای محبوب تابستان تبدیل شد.

صندل کنفی بسیار سبک است و با کنفی شبیه به طناب دور پا پیچیده می‌شود. هیچ گونه پلاستیکی در ساخت این نوع صندل به کار نرفته و کاملا سازگار با طبیعت است. جالب است بدانید صندل کنفی در گذشته‌های خیلی دور در چین و مصر باستان مورد استفاده قرار می‌گرفته است و این روزها باز هم مردم از صندل کنفی استقبال می‌کنند.

اگر دوست دارید همرنگ طبیعت شوید، صندل کنفی یک انتخاب بسیار جذاب است. این مدل صندل را می‌توانید به همراه دامن  گل‌دار که خود جلوه‌ای از طبیعت است یا شلوار جین سِت کنید.

صندل پلاستیکی:

معمولا مدل صندل پلاستیکی با یک بند، انگشت بزرگ پا را از انگشتان دیگر جدا می‌کند. این مدل صندل جنس انعطاف پذیری دارد و در پا راحت است.

صندل پلاستیکی را در کنار ساحل به پا می‌کنند تا شن و ماسه در کفش باقی نماند و با برخورد آب آسیب نبیند. از این رو این مدل صندل مناسب استایل رسمی و غیر رسمی نیست و تنها در سفرهای دریایی کاربرد دارد.

صندل پاشنه بلند:

بعضی از خانم‌ها علاقه‌ای به صندل تخت و اسپرت ندارند و ترجیح می‌دهند کفششان کمی پاشنه داشته باشد. از این رو صندل پاشنه بلند یک انتخاب مناسب و بسیار جذاب است.

شما می‌توانید در روزهای گرم تابستان صندل پاشنه بلند را در خیابان، مهمانی و مراسم‌های رسمی و غیررسمی خود به پا کنید و یک استایل متفاوت داشته باشید.

اگر می‌خواهید یک استایل مناسب خیابان داشته باشید، صندل پاشنه بلند را با یک شلوار کتان یا جین کوتاه سِت کنید. همچنین اگر می‌خواهید صندل پاشنه بلند را در مهمانی‌ها به پا کنید، یک دامن کوتاه خنک استایل تابستانه شما را بی‌نظیر می‌کند و بهتر است در خرید لباس‌های تابستانی دقت بیشتری کنید.

7 مدل صندل تابستانه دخترانه

صندل جلو بسته:

صندل جلو بسته یک کفش مینیمال است که شباهت بسیاری به کفش بالرین‌ها دارد و در صنعت تئاتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسیاری معتقدند که صندل جلو بسته مناسب استایل رسمی است، با این حال این روزها بسیاری از مردم صندل جلو بسته را حتی در خیابان یا مهمانی‌های غیررسمی به پا می‌کنند.

صندل جلو بسته مدل‌ و رنگ‌های بسیاری دارد که یکی از مدل‌های جذاب این کفش به همراه یک بند بلند یا کوتاهی است که دور پا پیچیده و بسته می‌شود.