“بهترین رژیم لاغری و کاهش وزن با طب سنتی”

اطلاعات زیادی در مورد کاهش وزن در اینترنت وجود دارد. بسیاری از آنچه که توصیه می شود، در بهترین حالت مشکوک است و نه بر اساس علم واقعی تهیه شده است. با این حال، چندین روش طبیعی وجود دارد که واقعا اثبات شده است. در اینجا چند راه آسان برای کاهش وزن به روش های مختلف یا با  رژیم لاغری با استفاده از طب سنتی بیان کرده ایم. پیشنهاد میکنیم تا انتها با ما همراه شوید.

"بهترین رژیم لاغری و کاهش وزن با طب سنتی"

 پروتئین و رژیم غذایی

هنگامی که می خواهید کاهش وزن دهید، بهتر است تا پروتئین پادشاه مواد مغذی را فراموش نکنید. بدن شما هنگامی که پروتئین مصرف می کند، کالری می سوزاند، بنابراین رژیم پروتئین با پروتئین بالا می تواند سوخت و ساز بدن را تا 80 یا100 کالری در روز افزایش دهد.

یک رژیم لاغری با پروتئین بالا همچنین می تواند به شما احساس سیری بیشتری دهد همچنین و اشتها را کاهش دهد. در واقع برخی از مطالعات نشان می دهد که مردم بیش از 400 کالری کمتر در روز را در رژیم غذایی با پروتئین بالا حتی چیزی ساده مثل خوردن یک صبحانه با پروتئین بالا (مانند تخم مرغ) می تواند اثر قدرتمندی داشته باشد.

غذاهای کامل بخورید

یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید استفاده از مواد غذایی کامل است. با انجام این کار، اکثر قند اضافه شده، چربی اضافه شده و غذای فرآوری شده را از بین می برید.علاوه بر این، خوردن غذاهای کامل بدن شما را با مواد مغذی ضروری که نیاز به درستی عملکرد دارد فراهم می کند.

کاهش وزن اغلب به عنوان یک اثر جانبی طبیعی خوردن غذاهای کامل دنبال می شود.

اجتناب از غذاهای فرآوری شده

غذاهای فرآوری شده معمولا دارای قند اضافی، چربی و کالری هستند. غذاهای فرآوری شده باعث بیماری های مختلفی نیز در بدن می شود. بیماری هایی که بهبود آنها مانند درمان کبد چرب کار راحتی نیست.

محدودیت مصرف شکر اضافه

خوردن مقدار زیادی قند اضافه با بعضی از بیماری های پیشرو در جهان، از جمله بیماری های قلبی، دیابت نوع 2 و سرطان مرتبط است. به طور متوسط، آمریکایی ها روزانه حدود 15 قاشق چای خوری شکر مصرف می کنند. این مقدار معمولا در غذاهای فرآوری شده مختلف پنهان می شود، بنابراین ممکن است مقدار زیادی قند را بدون آنکه متوجه آن شوید، مصرف کنید.

کاهش مصرف شکر اضافه شده یک راه عالی برای بهبود رژیم غذایی شماست.

آب بنوشید

در حقیقت این ادعا است که آب آشامیدنی می تواند به کاهش وزن کمک کند. نوشیدن 0.5 لیتر آب می تواند کالری هایی را که برای یک ساعت بعد از آن 24 تا 30 درصد می سوزاند را افزایش دهد. آب آشامیدنی قبل از غذا ممکن است باعث کاهش مصرف کالری، به ویژه برای افراد میانسال و سالخوردگان شود.

آب برای کاهش وزن بسیار مفید است، زیرا جایگزین نوشیدنی های دارای کالری و قند می شود.

نوشیدن قهوه

خوشبختانه مردم متوجه هستند که قهوه یک نوشیدنی سالم است که با آنتی اکسیدان ها و سایر ترکیبات مفید ترکیب می شود. نوشیدن قهوه ممکن است باعث کاهش وزن با افزایش سطح انرژی و میزان کالری هایی که می خورید شود. قهوه می تواند سوخت و ساز بدن را 11٪ افزایش دهد و خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را بین 23 تا50٪ کاهش دهد.

نوشیدن چای سبز

چای سبز یک نوشیدنی طبیعی است که با آنتی اکسیدان ها همراه می شود. نوشیدن چای سبز با بسیاری از مزایا، مانند افزایش سوزاندن چربی و کاهش وزن مرتبط است. چای سبز می تواند هزینه های انرژی را 4 درصد افزایش دهد و باعث افزایش چربی های انتخابی به میزان 17 درصد، به ویژه چربی شکم شود.

بیشتر میوه ها و سبزیجات بخورید

میوه ها و سبزیجات غذاهای بسیار سالم و دوست داشتنی هستند. علاوه بر بالا بردن آب، مواد مغذی و فیبر، آنها معمولا دارای تراکم انرژی کمی هستند. این باعث می شود که غذاهای زیادی مصرف شود بدون مصرف کالری بسیار زیاد. مطالعات متعدد نشان داده است افرادی که بیشتر میوه ها و سبزیجات می خورند وزن کمتری دارند. مصرف سبزیجات و میوه ها توصیه همیشی متخصصین و اطباء طب سنتی نیز می باشد.