فروش بازی های سری Assassin’s Creed Odyssey

فروش بازی های سری Assassin's Creed Odyssey
فروش بازی های سری Assassin’s Creed Odyssey

امکان ندارد طرفدار بازی های اکشن و ماجراجویانه باشید و نامAssassin’s Creed  را نشنیده باشید، شاهکار شرکت یوبیسافت که تاکنون در نسخه ها و سال های مختلف تولید شده و نشان داده که نبض بازار را به خوبی می شناسد و می تواند همیشه چیز های جدیدی را برای رقابت به بازار پر افت و خیز بازی های ویدیویی عرضه کند.

این سری بازی ها بار ها تاکنون برای کنسول ها، پی سی و همین  طور موبایل های هوشمند عرضه شده اند و داستانی کلاسیک را یدک می کشند و شما شخصیت اصلی داستان هستید.

خرید اینترنتی پک بازی اساسینز کرید اودیسی
خرید اینترنتی پک بازی اساسینز کرید اودیسی

این نسخه از بازی را می توان یک اساسین کرید واقعی دانست که توسعه دهندگان یوبی سافت توانسته اند از امکانات این شرکت استفاده کنند و در کنارش تفاوت را نیز به ارمغان آورند و قابلیت های مبارزه جدید و همین طور صحنه های اکشن که تنها خالق آن می تواند همین شرکت باشد دیده می شود.

خرید اینترنتی پک بازی اساسینز کرید اودیسی

خرید بازی اساسینز کرید | مدتی است که این بازی برای تمامی سیستم عامل ها پورت شده است و شما می توانید تجربه ی بی نظیر این بازی را در پی سی نیز داشته باشید، گرافیک بصری خارق العاده موجب می شود که نتوانید از آن گذر کنید. پک کامل بازی بدون هیچ گونه فشرده سازی و نقص در نصب در دسترس شما قرار خواهد گرفت و نیازی به استفاده از لایسنس های متفرقه و همین طور کرک نیست.

شما در واقع همان نسخه کامل که در تیزر ها و ویدیو های شرکت یوبی سافت مشاهده می شود را دریافت خواهید کرد.

این بازی تجربه بی نظیر از موسیقی متن یونانی در کنار، جلوه های گرافیکی عصر کلاسیک تاریخ و در عین حال شارپ است.

خلق داستانی بی همتا در کنار گیم پلی عالی
خلق داستانی بی همتا در کنار گیم پلی عالی

خلق داستانی بی همتا در کنار گیم پلی عالی

سیستم مبارزه در این بازی نسبت به نسخه های دیگر و تجربه های متفاوت بازی های اکشن و ماجراجویانه و مخفی کاری متفاوت است. از طرفی سعی شده که بازی با داستان های مختلف به سرانجام برسد و این خود نوعی نوآوری در این سری از بازی ها می باشد که اصولا داستان یک دستی دارند.

حداقل یوبی سافت در انجام این کار موفق بوده است.

مبارزه در بازی به سطوح مختلف تقسیم می شود و شما هم یک به یک و بسیار سخت را تجربه می کنید و هم مبارزه های خیابانی مانند که البته در عصری سنتی است را نیزی می گذرانید.

نبرد سخت در کنار بخش های مختلف داستانی بازی

نبرد ها سعی بر پیچیده شدن دارند و عموما در مسیر کلی بازی شما درگیر داستان های غم انگیزی می شوید که به صورت موسیقی متن به شما منعکس خواهند شد.

حتی از جایی به بعد بازی مسیری متفاوت را دنبال کرده و به سراغ تبدیل شدن به ماشین زمان خواهد رفت. البته سلیقه ها متفاوت است اما از نسخه ی ابتدایی بازی Assassin’s تاکنون، همیشه گرافیک این بازی ها بسیار شایسته و برتر از سبک های دیگر همین ژانر بوده است.

برای خرید این بازی می توانید از فروشگاه p30game4.com خرید کنید

در این بازی مبارزه با حیوانات نیز ادامه دارد و سعی شده دیالوگ در این قسمت ها از بازی های بی روح و سرد متفاوت باشد.