آموزش فتوشاپ از مبتدی تا پیشرفته

فتوشاپ یکی از نرم افزارهای شرکت ادوبی است که جهت ساخت تصاویر و ویرایش عکس ها به کار می رود. فتوشاپ از محبوب ترین نرم افزارها در بین طراحان گرافیک، شرکت های تبلیغاتی، طراحان سایت و عکاسان می باشد و دنیای بدون فتوشاپ دشوار است.

آموزش فتوشاپ از مبتدی تا پیشرفته
آموزش فتوشاپ از مبتدی تا پیشرفته

فتوشاپ نرم افزاری پیکسلی است که محاسبات آن بر اساس پیکسل ها انجام می شود.

نرم افزارهای مختلفی همانند فتوشاپ وجود دارند اما هیچ کدام توان مقایسه با این نرم افزار حرفه ای را ندارند.

با فراگیری یک آموزش کامل و جامع از ابزار ها و پلاگین های قدرتمند فوتوشاپ، به صورت درس به درس می توانید تصاویر خارق العاده ای خلق کرد و پروژه های متعددی را ایجاد کرد.

با باز کردن نرم افزار فتوشاپ ، یک نوار جانبی با ابزارهایی که دارای قابلیت های متعددی هستند در  سمت چپ صفحه ظاهر می شود. این ابزارها عموما در دسته بندی های طراحی، نقاشی، اندازه گیری و حرکت، انتخاب، تایپ، رتوش و بزرگنمایی قرار می گیرند. شما باید با آموزش فتوشاپ به ویژگی ها و خصوصیات این ابزارها آشنا شوید.

آموزش فتوشاپ از مبتدی تا پیشرفته - دوره رایگان
آموزش فتوشاپ از مبتدی تا پیشرفته – دوره رایگان

Adobe Camera Raw یک پلاگین ویژه است که توسط شرکت Adobe عرضه شده است با آموزش فتوشاپ می توانید فایل های تصویری خام را پردازش کنید. این پلاگین بیشتر مورد توجه عکاسان می باشد.

کمپانی ادوبی ویژگی ها و قابلیت های متعددی را در ارائه هر یک از نسخه های جدید در نرم افزار فتوشاپ می افزاید که بیشتر موجب قدرتمند شدن این نرم افزار می شود.

با آموزش فتوشاپ به ویژگی های  متفاوتی از  نرم افزار فتوشاپ پی می برید.

از ویژگی های آموزش فوتوشاپ می توان به تغییر رنگ حرفه ای چشم و مو، تصحیح و تنظیم رنگ پوست، روتوش حرفه ای بدون از بین رفتن بافت چهره، اضافه کردن مو و مژه و آرایش چهره، اشاره کرد. روتوش حرفه ای عکس یک هنر است. روتوش عکس را حرفه ای بیاموزید.با آموزش فتوشاپ می توانید چهره خود را جذاب تر نشان دهید. این ویژگی در آتلیه ها نقش بسیار مهمی را دارا می باشد.

Adobe Camera Raw یک پلاگین ویژه است
Adobe Camera Raw یک پلاگین ویژه است

شما با فراگیری آموزش فتوشاپ می توانید از تکنیک های مختلف طراحی و ایجاد افکت های متنی زیبا به  خلق  پوسترهای تایپوگرافی های جذاب،طراحی کاور موزیک، پوستر و … آثار خلاقانه ای را ایجاد کنید.

با آموزش فتوشاپ می توانید به طراحی اصولی کارت ویزیت، تراکت، بروشور و … بپردازید.

دوره رایگان آموزش فتوشاپ از مبتدی تا پیشرفته

یکی از ویژگی های مهم در فتوشاپ، فیلتر ها هستند. با آموزش فتوشاپ می توانید تصاویر جذابی خلق کنید. به عنوان مثال خلق افکت آبرنگ در فتوشاپ.

دوره رایگان آموزش فتوشاپ مقدماتی و حرفه ای

دوره رایگان آموزش فتوشاپ مقدماتی و حرفه ای
دوره رایگان آموزش فتوشاپ مقدماتی و حرفه ای