استفاده از روغن خراطین یکی از روش هایی است که برای افزایش سایز آلت مردانه و یا بزرگتر کردن سینه در زنان توصیه میشود . ولی واقعا تا چه اندازه این ادعا واقعیت دارد ؟ آیا کسی از روغن خراطین استفاده کرده و راضی بوده ؟ روغن خراطین واقعا چقدر در افزایش سایز سینه و افزایش سایز آلت در مردان موثر است .

نتیجه تصویری برای روغن زالو بهتر است یا خراطین

در واقع تحقیقات معتبری در این مورد موجود نیست و اکثر نوشته های موجود در اینترنت بر پایه برخی نظرات به نقل از بعضی از متخصصان طب سنتی میباشد .

آیا روغن خراطین میتواند باعث افزایش سایز و طول آلت مردانه شود ؟

به نظر میرسد این ادعا درست نباشد . از لحاظ علم پزشکی ، افزایش سایز در مردان ، بعد از سن خاصی متوقف شده و بعد از آن به هیچ عنوان روش تایید شده ای برای اینکار وجود ندارد . در روش جراحی که برای افزایش سایز انجام میشود ، در واقع فقط نگهدارنده های آلت با روش های جراحی برش داده شده و همینکار باعث میشود که سایز ، کمی بزرگتر به نظر برسد .

استفاده از روغن خراطین برای افزایش سایز آلت در مردان بعد از سن رشد مانند سایر روش ها ( وکیوم ، کشنده ها ، کرم های افزایش سایز ، قرص ها و مکمل ها ) بیشتر حالت تبلیغاتی داشته و از لحاظ پزشکی امکان پذیر نمیباشد .

در صورتی که در هنگام مصرف ، مقدار کمی به سایز افزوده شود ، با متوقف کردن مصرف روغن خراطین ، سایز به حالت قبل بر میگردد .

نکته بعدی که در این مورد باید مد نظر قرار داده شود ، تقلبی بودن محصول میباشد . به دلیل اینکه این محصولات در نقاط حساسی از بدن مورد استفاده قرار میگیرند ، در صورتی که محصولی تقلبی خریداری کرده باشید ، علاوه بر اینکه نتیجه ای حاصل نخواهد شد ، ممکن است دچار عوارض جبران ناپذیری شوید .