عکس جالب ترانه علیدوستی در حال خوراندن جوجه کباب به حنا خانم در مراسم افطار رونمایی از سریال «شهرزاد». مادر و دختر، یکی دوست داشتنی تر از دیگری.

<strong>عکس</strong> ترانه علیدوستی جدید, اخبار جدید از <span style="color: #800080;">ترانه علیدوستی</span>, فیلم <strong>جدید ترانه علیدوستی</strong>,
عکس ترانه علیدوستی جدید, اخبار جدید از ترانه علیدوستی, فیلم جدید ترانه علیدوستی,

ستاره ها در مراسم رونمایی از سریال «شهرزاد» ساخته حسن فتحی. مصطفی زمانی، سیدشهاب حسینی و پریناز ایزدیار که از بازیگران این مجموعه بودند.

<em><strong>مصطفی زمانی</strong></em>, مصطفی زمانی <strong>بازیگر</strong>, مصطفی زمانی <strong>بیوگرافی</strong>, مصطفی زمانی <strong>عکس</strong>, مصطفی زمانی <em><strong>اینستاگرام, </strong></em>
مصطفی زمانی, مصطفی زمانی بازیگر, مصطفی زمانی بیوگرافی, مصطفی زمانی عکس, مصطفی زمانی اینستاگرام,

لیلا بلوکات در مراسم خیریه ای که برای کودکان بیمار و بی سرپرست تدارک دیده بود. اخیراً لیلا در زمینه های خیرخواهانه فعالیت چشمگیری داشته است. امیدواریم کارهای خیرش بی جواب نماند.

<em><strong>عکس</strong></em> لیلا بلوکات, <strong>لیلا بلوکات</strong> اینستاگرام, لیلا بلوکات <strong>بیوگرافی</strong>,
عکس لیلا بلوکات, لیلا بلوکات اینستاگرام, لیلا بلوکات بیوگرافی,

هانیه غلامی در یکی از پارک های شمال تهران با ویویی از آسمان خاکستریِ این شهر دوست داشتنی.

<span style="color: #800080;"><em><strong>هانیه غلامی</strong></em></span>, هانیه غلامی ویکی پدیا, هانیه غلامی <strong><span style="color: #ff0000;">اینستاگرام</span></strong>, <span style="color: #0000ff;"><strong>هانیه غلامی 94</strong></span>, هانیه غلامی <strong>instagram</strong>, هانیه غلامی کیست,
هانیه غلامی, هانیه غلامی ویکی پدیا, هانیه غلامی اینستاگرام, هانیه غلامی 94, هانیه غلامی instagram, هانیه غلامی کیست,

واکنش فیسبوکی هانیه توسلی به اقدام عجیب و تامل برانگیز چندی از پزشکان که در اینستاگرام خیلی سر و صدا به پا کرده بود. هانیه جان حالا شما خونت را کثیف نکن. راستی حال پیشی ها چطور است؟ بزرگ شده اند؟! در این فصل شلوغی که نکرده اند؟!

<strong>هانیه توسلی</strong> فیسبوک <span style="color: #0000ff;"><em><strong>عکس هانیه توسلی</strong></em></span>, هانیه توسلی ازدواج, <em><strong><span style="color: #ff0000;">هانیه توسلی اینستاگرام</span></strong></em>,
هانیه توسلی فیسبوک عکس هانیه توسلی, هانیه توسلی ازدواج, هانیه توسلی اینستاگرام,

سلفی آینه ای پانته‌آ پناهی ها با ساره بیات و رکسانا نیکپور و همکار عزیزشان در اتاق گریم.

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکسهای بازیگران ایرانی

سلفی نیلوفر پارسا با دختر خانم های عزیزی که به سن تکلیف رسیده اند.

<span style="color: #ff0000;"><strong>عکس جدیدنیلوفر پارسا</strong></span>, نیلوفر پارسا <span style="color: #0000ff;"><strong>بیوگرافی</strong></span>, نیلوفر پارسا <strong><span style="color: #0000ff;">اینستاگرام</span></strong>, نیلوفر پارسا ویکی پدیا, <strong>نیلوفر پارسا94</strong>, نیلوفر پارسا پور, نیلوفر پارسا در <strong>شمعدونی</strong>, نیلوفر پارسایی,
عکس جدیدنیلوفر پارسا, نیلوفر پارسا بیوگرافی, نیلوفر پارسا اینستاگرام, نیلوفر پارسا ویکی پدیا, نیلوفر پارسا94, نیلوفر پارسا پور, نیلوفر پارسا در شمعدونی, نیلوفر پارسایی,

پیام اخلاقی حامد زمانی. احتمالاً به زودی حامد یک آهنگ و کلیپ جدید به همراهی بابا برقی با محوریت صرفه جویی در مصرف برق منتشر میکند. آن هم با پخش روزانه هفتصد بار در صدا و سیما.

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکسهای بازیگران ایرانی

علی دهکردی و آتیلا پسیانی در راهروی یک ساختمان.

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکسهای بازیگران ایرانی

علی صادقی قصد دارد این باند های خفن را به قیمت 43 هزار دلار بخرد! میشود چیزی حدود 140 میلیون تومان!

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکسهای بازیگران ایرانی

متن مهراب قاسمخانی درباره لادن طباطبایی و شجاعت و اقدام فوق العاده وی. با آرزوی سلامتی برای سهای عزیز، دختر لادن طباطبایی.

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکسهای بازیگران ایرانی

بیلبوردهای بهنوش خانم بختیاری در جای جای ایران!

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکسهای بازیگران ایرانی

بهنوش طباطبایی و امید علومی در نمایی از فیلم جدیدشان. این پوزیشنی که امید در این سکانس دارد، فقط یک نفر قبل از این در تاریخ سینما داشته است و آن هم خدابیامرز مارلون براندو در فیلم پدرخوانده 1 اثر فرانسیس فورد کوپولا بود!

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکسهای بازیگران ایرانی

حسین یاری عزیز از قاب دوربین بابک مانی. حسین یاری فعالیتی در شبکه های اجتماعی ندارد و دارد زندگی اش را می‌کند!

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکسهای بازیگران ایرانی

حامل یک خبر بد هستم که امیدوارم تحمل شنیدنش را داشته باشید!

این شلوارهایی که در پای علی نیکی ملاحظه می‌کنید، متاسفانه به تازگی مُد شده است و به زودی در طرح ها و رنگ های مختلف در پای آقا پسر های نازنین مشاهده خواهید کرد! تصورش هم دردناک است.

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکسهای بازیگران ایرانی

نسرین مقانلو از آمدن پسرش به ایران خوشحال بود که این شادی را با هوادارانش تقسیم کرد. آقا پسر هم نخواسته به احترام عکس با مادرش یک دقیقه آن وامانده را قطع کند!

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکسهای بازیگران ایرانی

بهرام رادان این روزها نقش کیسه بوکس را در جامعه هنری و سیاسی دارد. هر کسی رد میشود مشتی به سمتش پرتاب می‌کند، کسی هم جرأت حمایت از وی را ندارد! امیدواریم نامه معذرت خواهی بهرام موثر واقع شود و کار به جاهای باریکی نظیر ممنوع الفعالیتی وی نکشد.

بهرام رادان, بهرام رادان ویکی پدیا, بهرام رادان انستقرام, بهرام رادان در کانادا,
بهرام رادان, بهرام رادان ویکی پدیا, بهرام رادان انستقرام, بهرام رادان در کانادا,

استاد عالیقدر کاوه سماک باشی این پست را گذاشت و اعلام کرد که تا یک هفته پست نخواهد گذاشت و فقط شاهد ماجرا خواهد بود. قصدش هم از این کار تنبیه برخی از هواداران بود.

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکسهای بازیگران ایرانی

منبع : برترین ها