لایه های تشکیل دهنده این سالاد عبارتند از ذرت تازه و سیب زمینی و ماهی تن گریل شده و سس آن هم از آبلیمو ، زیره و روغن زیتون تصفیه نشده می باشد .

 

این سالادهای تازه شامل همه نوع مواد غذایی هستند . ترکیب وسوسه انگیز تازه ترین میوه ها و سبزی های تابستانی برای شام کامل در آب و هوای گرم تابستان با سس سرکه  و دیگر سس ها بسیار لذیذ و خوشمره است .

 

سالادهای تابستانی ،تهیه سالادهای تابستانی

 

سالاد ذرت شیرین و قره قاط ( بلوبری )

 

ترکیب ذرت و میوه قره قاط ترکیب غیر منتظره ای است اما در این سالاد لیمو شیرازی با زیره سبر طعم این دو ( ذرت شیرین و قره قاط ) را به آسانی با هم جور می کند .

 

 

سالادهای تابستانی , تهیه سالادهای تابستانی

 

سالاد کوفته کله گنجشکی چینی با اسفناج

 

مواد این سالاد  کوفته کله گنجشکی ، اسفناج تازه ، توت فرنگی های آبدار و یک نوع سس سرکه توت فرنگی خانگی می باشد . برای تزیین سالاد می توانید از چیبس سیب زمینی ادویه دار استفاده نمایید .

 

 

سالادهای تابستانی ،تهیه سالادهای تابستانی

 

سالاد ریحان و گوجه فرنگی  

 

طعم سس پستو ( سسی ایتالیایی که مواد اولیه آن سیر خرد شده ، ریحان تازه ، پنیر پارمژان ، روغن زیتون  و… می باشد ) در ترکیب با گوجه فرنگی و ریحان تازه فوق العاده خواهد بود . برای غنی تر شدن سالاد  و برای اینکه بتوان به عنوان یک وعده شام سبک از آن استفاده کرد می توانید مقداری جوجه یا ماهی به سالادتان اضافه کنید .

 

 

سالادهای تابستانی،تهیه سالادهای تابستانی

 

سالاد خربزه با سس کنجد شیرین

 

شیرینی خربزه، طالبی یا عسلک در دستور این سالاد خوشمزه طعم فلفل قرمز موجود در سس را تعدیل می کند .

 

 

سالادهای تابستانی،تهیه سالادهای تابستانی

 

سالاد ذرت تازه با برنج

 

ترکیب ذرت تازه ، برنج پخته شده سرد با آب گوجه فرنگی  و شاهی تازه این سالاد را به شام سبک برای آب و هوای گرم تبدیل می کند . تکه های فلفل سبز و پیاز قرمز  را هم می توانید به این سالاد اضافه کنید .

 

 

سالادهای تابستانی،تهیه سالادهای تابستانی

 

سالاد استیک و سیب زمینی

 

سیب زمینی های کباب شده به همراه استیک گوشت دنده که با مقداری زیادی کاهو سرو می شود .

 

 

منبع : seemorgh