سلمان خان زندان, زندانی شدن سلمان خان, زندان رفتن سلمان خان, سلمان خان زندانی شد, سلمان خان در زندان, ایا سلمان خان در زندان است, دلیل

سلمان خان, سلمان خان یوتیوب, سلمان خان هندی,
سلمان خان, سلمان خان , سلمان خان هندی,

 

 

13سال پس از اینکه سلمان خان در بمبئی پنج نفر را که در پیاده‌رو خوابیده بودند زیر گرفت و باعث مرگ یکی از آنها شد، به قتل غیر عمد محکوم شد.

سلمان خان در همه اتهامات از جمله سرعت بالا، سهل‌انگاری در رانندگی و رانندگی تحت تاثیر الکل محکوم شناخته شد.

کانال خبری NDTV گزارش داد: هنگامی که قاضی رو به سلمان خان گفت : «تو راننده ماشین بودی» او مایوسانه ادعا کرد که راننده نبوده، اما قاضی ادعای او را نپذیرفت. این بازیگر هندی که خانواده‌اش نیز در دادگاه حضور داشتند با چشمانی اشکبار به حرف‌های قاضی گوش می‌داد. سلمان‌خان طبق حکم دادگاه به پنج سال زندان محکوم شد.

salman-khan-3_

سلمان‌خان ادعا کرده، در زمان حادثه پشت فرمان ماشین نبوده و الکل هم مصرف نکرده بود. اما شاهدان در صحنه برخلاف گفته‌های او شهادت دادند. ماه‌ها پس از جلسه دادگاه در سال 2014 شاهد دیگری ورق را برگرداند، او شهادت داد که پس از تصادف سلمان‌خان را دیده که از در سمت راننده پیاده‌ شده است.

از سوی دیگر در ماه مارس 2015 راننده سلمان‌خان در دادگاه گفته بود که در زمان حادثه او رانندگی می‌کرده تا سلمان‌خان را به خانه برساند، اما در مسیر لاستیک ماشین ترکیده است و قبل از اینکه او بتواند ماشین را کنترل کند، وارد پیاده‌رو شده و چون درب سمت سلمان‌خان قفل شده بوده است، سلمان‌خان از درب راننده پیاده شده است.در حالیکه ناظران خواستار محکومیت راننده به دلیل اظهارات خلاف واقع هستند، وکیل سلمان‌خان اعلام کرده که زمانی که جرثقیل سعی داشته ماشین را از روی فرد مقتول بلند کند، ماشین کاملا تصادفی روی او افتاده و منجر به مرگ او شده است.

سلمان خان, سلمان خان یوتیوب, سلمان خان هندی,
سلمان خان, سلمان خان , سلمان خان هندی,

سلمان از محبوبیت فوق‌العاده‌ای در هندوستان دارد و فیلم‌هایش همیشه از پرفروش‌های سینمای هند هستند. محبوبیت او با وجود درگیری او با قانون کم نشده است.او قبل از این در سال 2006 به دلیل شکار غیر‌مجاز یک هفته در زندان به سر ‌برده بود.

کارشناسان معتقدند که آینده کاری این بازیگر وابسته به مدت زمان محکومیت او خواهد بود. اگر حکمی که برای او صادر می‌شود کوتاه باشد او خواهد توانست دوباره پس از آن با طرفدارانش ارتباط برقرار کند، اما اگر حکم طولانی مدت باشد، این کار بسیار سخت خواهد بود.

منبع: سایت نشریه تایم / 6 می