بعضی ها اندام طبیعی و نرمالی دارند اما به نسبت اندامشان، پاهای بزرگی دارند.البته شاید این فقط تصور شماست که پاهایتان پهن تر و بزرگ تر از حالت طبیعی است، چون برای دیگران خیلی مهم نیست که فرم پاهای شما چه شکلی است! به هر حال اگر می خواهید خیالتان راحت شود و پاهایتان کوچک تر از آن چیزی که هستند به نظر برسند، این متن را بخوانید.

1. کفش های تیره رنگ
کفش هایی که رنگ تیره دارند نسبت به رنگ های روشن و لایت، پاهایتان را کوچک تر نشان می دهند.رنگ های تیره ی قرمز، آبی، بنفش، سبز، قهوه ای، خاکستری و مشکی نسبت به طیف روشن این رنگ ها،برای این منظوربهتر هستند. رنگ مشکی مخصوصاً در لباس،شما را لاغرتر نشان می دهد.
2. صندل های ظریف نپوشید
کفش های بندی مثل صندل که تقریباً کل پا در آن معلوم است، هر پایی را بزرگ تر نشان می دهند.چون این کفش ها تنگ هستند و به پا می چسبند. خانم هایی که پاهای استخوانی دارند نباید کفش های بندی، صندل، کفش های جلو باز ، پشت بندی یا پهلو باز بپوشند.
پوشاك | با اين روش ها ، پاهاي خود را كوچكتر از آنچه هست نشان دهيد
3. به جای کفش های نوک تیز کفش های نوک گرد بپوشید
کفش های نوک تیز حتی پاهایی را که خیلی ظریف هستند را هم بزرگ نشان می دهند، بنابراین اگر پاهای بزرگی دارید اصلاً از این کفش ها استفاده نکنید. کفش های باریک و نوک تیز نپوشید، از کفش های نوک گرد که کشیدگی و بزرگی پا را نشان نمی دهند استفاده کنید.
4. کفشتان را با لوازم ساده تزئین کنید
اگر می خواهید دیگران به پاهای بزرگتان توجه نکنند، کفشتان را با لوازم مختلف تزئین کنید. سگک،پاپیون، منگوله، بند یا تور، دکمه و چیزهای دیگری مثل این ها به روی کفشتان اضافه کنید یا کفشی بخرید که این چیزها را داشته باشد.
پوشاك | با اين روش ها ، پاهاي خود را كوچكتر از آنچه هست نشان دهيد
5. کفش پاشنه دار بپوشید
فکر می کنید چرا زنان مشهور همیشه کفش های پاشنه دار می پوشند؟ به خاطر این که هم قد بلند تر به نظر می رسند، هم کفش پاشنه دارپاها را کوچک تر نشان می دهد. برای این که پاهایتان کوچک تر به نظر برسد، حتماً نباید کفش هایی را انتخاب کنید که پاشنه های خیلی بلند و باریکی دارند، چون پاشنه های پهن، کوتاه یا پاشنه های یکسره که برای استفاده ی روزانه هم راحت ترند، برای این منظور بهتر هستند. مترجم اختصاصی زیباکده: سمانه صادقی
http://www.zibakade.com
كليد واژه ها :  نسبت اندامشان، پاهای بزرگی دارند پاهایتان کوچک تر از آن چیزی که هستند به نظر برسند رنگ های روشن و لایت، پاهایتان را کوچک تر نشان رنگ های تیره ی قرمز، آبی، بنفش، سبز، قهوه ای، خاکستری رنگ مشکی مخصوصاً در لباس،شما را لاغرتر نشان کفش های بندی مثل صندل که تقریباً کل پا در آن خانم هایی که پاهای استخوانی دارند نباید کفش های اگر پاهای بزرگی دارید اصلاً از این کفش ها استفاده نکنید کفش های باریک و نوک تیز نپوشید کفش های نوک گرد که کشیدگی و بزرگی پا را نشان نمی دهند اگر می خواهید دیگران به پاهای بزرگتان توجه نکنند چرا زنان مشهور همیشه کفش های پاشنه دار می پوشند؟ نسبت اندامشان، پاهای بزرگی دارند پاهایتان کوچک تر از آن چیزی که هستند به نظر برسند رنگ های روشن و لایت، پاهایتان را کوچک تر نشان رنگ های تیره ی قرمز، آبی، بنفش، سبز، قهوه ای، خاکستری رنگ مشکی مخصوصاً در لباس،شما را لاغرتر نشان کفش های بندی مثل صندل که تقریباً کل پا در آن خانم هایی که پاهای استخوانی دارند نباید کفش های اگر پاهای بزرگی دارید اصلاً از این کفش ها استفاده نکنید کفش های باریک و نوک تیز نپوشید کفش های نوک گرد که کشیدگی و بزرگی پا را نشان نمی دهند اگر می خواهید دیگران به پاهای بزرگتان توجه نکنند چرا زنان مشهور همیشه کفش های پاشنه دار می پوشند؟