آیا می توانیم ابروهای کم پشت خود را به کمک روش های ساده و خانگی تقویت کرده و از ریزش آنها جلوگیری نماییم؟ بله. در ادامه به توضیح راهکاری ساده برای تقویت و ممانعت از ریزش ابروها به شما پیشتهاد خواهیم کرد:

چند عدد فندق را برداشته و پوست آنها را کاملا جدا کنید. سپس فندق ها را روی شعله مستقیم اجاق گاز قرار دهید تا کاملا بسوزند و سیاه رنگ شوند.

بهداشت مو | روش هاي خانگي براي جلوگيري از ريزش ابرو

 

فندق های سوخته را در ظرفی بریزید و کاملا آنها را بکوبید تا به حالت پودر درآیند. پودر فندق را درون ظرفی بریزید و در آن را ببندید.

هر شب قبل از خواب به کمک یک گوش پاک کن کمی از این پودر فندق را روی ابروهای خود بمالید؛ به طوری که کاملا ریشه ابرو آغشته به این پودر گردد. صبح روز بعد ابروهای خود را با آب بشویید. امکان دارد پس از شستشوی ابروها، پودر فندق به طور کامل از روی ابرو پاک نگردد که البته این امر خوب می باشد زیرا آن علاوه بر رنگ و شکل ابروها موجب تقویت بیشتر موهای ابرو نیز خواهد شد.

بجای استفاده از انواع مداد های ابرو که به مرور زمان باعث ریزش موهای ابرو می شوند، توصیه می کنیم از پودر فندق استفاده نمایید زیرا علاوه بر رنگ ابروها و شکل دادن به آنها، موجب تقویت و رشد بیشتر موهای ابرو نیز می گردد.

برای گرفتن بهترین نتیجه، این کار را به مدت 3 تا 4 هفته و بطور مرتب انجام دهید.

زمانی که فندق را می سوزانید روغنی از آن به دست می آید که این روغن باعث تقویت ابرو، رشد آن و برگشت موهای ریخته شده ابرو می گردد. رنگ سیاه این روغن کم کم موجب تیره تر شدن رنگ تار موهای ابرو و استحکام آنها می گردد.

 

منبع : مه شو

mahsho.com/

 

كليد واژه ها ”  آیا می توانیم ابروهای کم پشت خود را به کمک روش های راهکاری ساده برای تقویت و ممانعت از ریزش ابروها بجای استفاده از انواع مداد های ابرو که به مرور زمان ريزش ابرو ريزش ابرو و مژه ريزش ابرو در مردان دارو براي ريزش ابرو راههاي درمان ريزش ابرو راههاي درمان ريزش ابرو درمان ريزش ابرو درمان ريزش ابرو درباره ريزش ابرو جلوگيري از ريزش ابروها جلوگيري از ريزش ابروها براي درمان ريزش ابرو براي درمان ريزش ابرو علت ريزش ابرو آیا می توانیم ابروهای کم پشت خود را به کمک روش های راهکاری ساده برای تقویت و ممانعت از ریزش ابروها بجای استفاده از انواع مداد های ابرو که به مرور زمان ريزش ابرو ريزش ابرو و مژه ريزش ابرو در مردان دارو براي ريزش ابرو راههاي درمان ريزش ابرو راههاي درمان ريزش ابرو درمان ريزش ابرو درمان ريزش ابرو درباره ريزش ابرو جلوگيري از ريزش ابروها جلوگيري از ريزش ابروها براي درمان ريزش ابرو براي درمان ريزش ابرو علت ريزش ابرو