یکی از معضلات شهرهای بزرگ در کشور آلودگی هوا می باشد و از راهکارهای مفید برای مقابله با این مسئله، استفاده از دستگاه های تصفیه هوا می باشد.

در این مقاله نیز به این می پردازیم که مشخصات تصفیه هوا گرین چیست. ذرات آلاینده زیادی در هوا وجود دارد که برای ریه افراد و سلامتی آن ها، به خصوص افراد سالمند و کودکان ضررهای بسیاری دارد. همچنین این ذرات آلرژی زا بوده و برای کسانی که از آلرژی رنج می برند، بسیار آسیب زا می شود.

مشخصات انواع تصفیه هوا گرین

به همین خاطر افراد از انواع این دستگاه ها در محیط های بسته خود استفاده می کنند. این دستگاه ها مجهز به انواع فیلترها می باشند که قادر اند آلاینده ها و ذرات مختلف را به دام انداخته و از معلق شدن آن ها در محیط جلوگیری کنند.

به عنوان مثال در شهرهای تهران، مشهد، کرج، اهواز، اصفهان و زابل تعداد روزهایی که آلاینده ها به سطح خطرناک می رسند، زیاد بوده و استفاده از این دستگاه ها ضروری می شود.

با توجه به خطری که آلاینده های هوا برای ریه و قلب افراد دارند، تقاضا برای دستگاه های تصفیه هوا بالا می باشد و برای آن که بدانیم مشخصات تصفیه هوا گرین چیست، باید اشاره داشت که گرین یکی از سازنده های معتبر در این عرصه به شمار می رود.

این شرکت اقدام به ساخت انواع سیستم های تهویه مطبوع و دستگاه تصفیه هوا می کند. محصولات تولید شده توسط گرین به وسیله پیشرفته ترین ماشین آلات طراحی می شوند و مطابق استانداردهای لازم اند.

به منظور بررسی مشخصات تصفیه هوا گرین می توان گفت مزایای آن این است که مجهز به فیلترهای قدرتمندی می باشد که شامل پیش فیلتر، کربن اکتیو، هپا و آنتی باکتریال می باشد.

این فیلترها انواع آلودگی، ویروس، بوی نامطبوع، گاز شیمیایی و ذرات معلق را از محیط حذف می کنند و آن را پاکسازی می کنند. قابلیت این دستگاه این است که مجهز به فن 3 سرعته بوده و سریعا محیط را عاری از آلاینده ها می کند. مدل های مختلف تصفیه هوا گرین بر اساس مساحتی که تحت پوشش قرار می دهند، متفاوت است. شما می توانید مدل های مختلف را سفارش دهید که متراژ 20 الی 80 سانتی متر مربع را پوشش می دهند.

به منظور سفارش این محصولات گرین می توانید نگاهی به صفحه ی دستگاه تصفیه هوا گرین داشته باشید تا پس از آشنایی با ساختار آن ها و بررسی قیمت انتخابی بهینه را تجربه کنید.

فروشگاه دماپویا ارائه دهنده انواع سیستم های تهویه مطبوع، تجهیزات گرمایشی، پمپ ها و سیستم های آبرسانی مختلف است که می توانید محصولات مورد نظر خود را از این فروشگاه سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. این فروشگاه به سراسر کشور ارسال دارد.

مجهز بودن به سنسور تعویض فیلتر از دیگر مشخصات تصفیه هوا گرین می باشد که باید آن ها را در نظر داشت. همچنین انواع این سیستم ها مجهز به سنسور هوشمند اند و سنسور کیفیت هوا نیز در تمامی مدل های این دستگاه های ساخته شده توسط گرین به کار رفته است.

ناگفته نماند که می توان این سیستم ها را در مکان های مختلف از جمله منازل، اتاق کودک، مهدکودک ها، سالن های آرایشی، مطب ها، اداره ها، بانک و غیره به کار برد تا هوای آن را تصفیه کند. مدل های مختلف این محصولات در سری GAP350P1F5، GAP200P1F4، GAP550P1F5 و GAP700P1F5 طراحی می شود. می توان این سیستم را در حالت توربو، هشدار دهنده فیلتر و یا خواب تنظیم کرد. فناوری پلاسما در آن به کار رفته است که از دیگر مشخصات تصفیه هوا گرین به شمار می رود.

انواع مختلف این سیستم می تواند تا 99درصد از گرد و غبار را از محیط حذف کند و گفتنی است که فیلتر هپا یکی از برترین فیلترها می باشد که ریزترین ذرات را نیز به دام انداخته و محیط را پاکسازی می کند.