همه ما هنگام تلاش برای رزرو ارزان‌ترین پروازهای ممکن به هر مقصد، جستجوها و تحقیقات خسته‌کننده و مکرر را تجربه کرده‌ایم. با موتورهای جستجوی بی‌پایان و قیمت‌هایی که مدام در نوسان هستند، باید با رویکردها و روش‌هایی در جهت تهیه ارزان بلیط هواپیما آشنا باشیم.

اگر قصد دارید ایران را به مقصد تورنتو ترک کنید و در پی تهیه ارزان‌ترین بلیط هواپیما به این شهر هستید، بهتر است تا پایان ما را همراهی کنید. در ادامه چند نکته کلیدی وجود دارد که باعث صرفه‌جویی در زمان و مهم‌تر از همه سبب کاهش هزینه‌های شما برای پروازهای بعدی می‌شود.

بلیط تورنتو
بلیط تورنتو

بهترین روش ‌ها برای خرید ارزان بلیط تورنتو

برای اینکه بتوانید با کم‌ترین هزینه به تورنتو سفر کنید، باید از راهکارهای ارزان مربوط به خرید بلیط هواپیما اطلاعات دقیقی در اختیار داشته باشید. از جمله این روش‌ها که در ادامه این بخش از مقاله به بررسی آن‌ها می‌پردازیم عبارت‌اند از:

انتخاب ارزان ترین روز برای پرواز

در حالی که تئوری‌های زیادی در مورد رزرو بلیط هواپیما در روزهای خاص هفته وجود دارد، لازم است این نکته را یادآور شویم؛ واقعیت این است که هیچ حقیقت ثابتی در رابطه با یک روز خاص در هفته وجود ندارد و نمی‌توان گفت دقیقاً  کدام روزها برای پرواز ارزان‌تر هستند.

بهترین استراتژی شما این است که یک تصویر واضح از قیمت‌ها را برای یک ماه کامل همراه خود داشته باشید، تا ببینید چه روزهایی برای پرواز شما به تورنتو ارزان‌تر هستند. در این حالت ممکن است به ارزان‌ترین بلیط‌ها در روزهای اول تا اواسط هفته دسترسی پیدا کنید.

جستجوهای پی در پی

می‌توانید از موتورهای جستجو برای پیدا کردن مکان‌هایی که هزینه‌های ارزان برای پرواز ارائه می‌کنند استفاده نمایید؛ سپس می‌توانید بر اساس تحقیقات خود، بلیط تورنتو را از ارزان‌ترین مرجع به صورت آنلاین یا حضوری تهیه کنید.

تورهای لحظه آخری

تورهای لحظه آخری از یکی از مرسوم‌ترین روش‌ها برای ارزان‌تر خریدن بلیط هواپیما تورنتو محسوب می‌شود. خرید بلیط‌های لحظه آخری با کمی ریسک همراه است؛ زیرا این احتمال که همیشه بتوانید در لحظات آخر، بلیط‌های ارزان تهیه کنید وجود ندارد.

با این حال بسیاری از افراد که در تلاش برای تهیه بلیط پرواز خود هستند، از بلیط‌های لحظه آخری استقبال بسیار خوبی می‌کنند. می‌توان تهیه بلیط در لحظه‌های پایانی پرواز را یکی از روش‌های پرطرفدار در بین افراد به حساب آورد.

اطلاع از هزینه‌های جانبی و اضافی

در نظر داشتن هزینه‌های جانبی، یکی از مهم‌ترین موارد در هنگام سفر به تورنتو است. پیاده شدن در فرودگاهی دورتر از تورنتو می‌تواند هزینه‌های اضافی برای شما به بار بیارود. هزینه حمل‌ونقل دوباره تا رسیدن به شهر تورنتو از جمله مخارج مازاد در سفر به شمار می‌روند.

جریمه اضافه‌بار چمدان‌ها هم بخشی از هزینه‌های جانبی در سفر به تورنتو محسوب می‌شود؛ به عنوان مثال: اگر بیش از 20 کیلو بار را با خود حمل کنید، احتمالا با برخورد عوامل ناظر بر چمدان‌ها مواجه شوید؛ در چنین شرایطی، شما را ملزم به پرداخت جریمه تعیین شده می‌کنند.

پروازهای بدون توقف

تصور نکنید که پروازهای مستقیم بدون توقف هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت. این نظریه همیشه درست نیست. پروازهای مستقیم ممکن است هزینه کمتری نسبت به پروازهای با توقف داشته باشند؛ به خصوص در فصل‌هایی که میزان مسافرت‌ها کمتر از زمان‌های دیگر انجام می‌شود.

پروازهای بدون توقف
پروازهای بدون توقف

تهیه بلیط تورنتو در شولدر سیزن

شولدر سیزن (فصلی بین‌های سیزن و لو سیزن)، زمانی از سال مانند پاییز را شامل می‌شود که از آب و هوای خوب و معتدلی برخوردار بوده؛ اما به دلیل شروع کار مدارس، دانشگاه‌ها و برخی از مشاغل، گردشگران کمتری این فصل را برای مسافرت انتخاب می‌کنند.

همین امر سبب می‌شود تا شرکت‌های هواپیمایی بر بلیط‌های خود به مقصد کانادا تخفیف‌های بسیار خوبی اعمال نمایند. آژانس‌های هواپیمایی از این طریق تلاش می‌کنند مسافران و گردشگران را برای سفر به این کشور ترغیب نمایند.

ایجاد یک برنامه منظم برای سفر به تورنتو

حتما قبلا شنیده‌اید که بهتر است بلیط هواپیما را سه ماه قبل از سفر یا حداقل سه هفته قبل از آن بخرید؛ ایجاد یک زمان‌بندی و برنامه‌ریزی برای سفر و تهیه بلیط تورنتو به یک برنامه‌ریزی منظم نیاز دارد.

انعطاف‌پذیری در تاریخ سفر به تورنتو

هنگام جستجوی بلیط هواپیما، انعطاف‌پذیری در تاریخ‌های سفر مطمئناً باعث صرفه‌جویی در هزینه شما می‌شود. برای اطمینان هر چه بیشتر از این کار می‌توانید همیشه قیمت‌ها را 2 تا 3  روز قبل و بعد از حرکت به سمت مقصد تعیین شده مقایسه کنید.

انعطاف‌پذیری در تاریخ سفر به تورنتو به این معنی است که شما می‌توانید در صورت زیاد بودن هزینه‌ بلیط‌ها در برخی از تاریخ‌ها، زمان آن را تغییر دهید. به کمک این روش می‌توانید در یک زمان مناسب، بلیط سفر خود به تورنتو را تهیه و به آنجا سفر کنید.

پرواز به تورنتو با هواپیمایی ارزان

خطوط هوایی کم‌هزینه بلیط‌های ارزان‌تری نسبت به خطوط هوایی با تجهیزات کامل ارائه می‌دهند. بدیهی است که صندلی‌ها کوچکتر هستند و غذای رایگانی وجود ندارد؛ اما همچنان گزینه‌ای عالی برای صرفه‌جویی در هزینه به شمار می‌رود.

کرایه خطا یا نقص قیمت

بلیط هواپیمای اشتباه، به عنوان کرایه خطا یا نقص قیمت خطوط هوایی نیز شناخته می‌شود. این بدان معنی است که یک شرکت هواپیمایی یا یک آژانس مسافرتی آنلاین به طور تصادفی قیمت اشتباهی را برای یک پرواز لیست می‌کند و بلیط را بسیار کمتر از ارزش واقعی آن می‌فروشد.

جلوگیری از هزینه‌های پنهان در سفر به تورنتو

توجه داشته باشید که بلیط هواپیما ارزان قیمت، با خطوط هوایی ارزان قیمت می‌تواند فریبنده هم باشد. اغلب اوقات ممکن است هزینه‌های پنهانی برای شما به بار بیاورد؛ بنابراین قبل از خرید بلیط تورنتو، مالیات هواپیما، هزینه چمدان یا انتخاب صندلی را بررسی نمایید.

خطوط هوایی همچنین می‌توانند بیمه مسافرتی و سایر ویژگی‌ها را به صورت خودکار، بدون بررسی اینکه آیا ابتدا آن را می‌خواهید یا خیر؟ به خدمات پرواز شما اضافه کنند.

تهیه بلیط تورنتو
تهیه بلیط تورنتو

ارزان ترین فصل برای تهیه بلیط تورنتو

فصل زمستان از ارزان‌ترین فصل‌ها برای تهیه بلیط هواپیمایی به مقصد تورنتو محسوب می‌شود. در این فصل از سال می‌توانید بلیط تورنتو را در مقرون‌به‌صرفه ترین حالت تهیه کنید.

کلام‌آخر

در این مقاله ما به بررسی دقیق هر آنچه که شما در رابطه با تهیه بلیط تورنتو به آن نیاز داشتید، پرداختیم. در این مطلب، راهکارهایی گفته شد که در هنگام سفر ارزان به تورنتو می‌توانند به شما کمک کنند.