تعبیر خواب شتر به میزان بسیار زیادی به جزئیات خوابی که دیده اید بستگی دارد. به همین دلیل همیشه توصیه می شود در صورتی که خوابی در مورد شتر دیده اید که معنی آن برایتان بسیار مهم است ، به محض بیدار شدن از خواب ، هر آنچیزی را که به خاطر می آورید سریعا یادداشت کنید. چرا که هر چقدر وقت بیشتری از خوابتان بگذرد ، میزان بیشتری از آن را فراموش خواهید کرد.


در حالت کلی دیدن شتر در خواب می تواند نماد حالات زیر باشد :


احساس می کنید از شما سوء استفاده شده است

تمام تلاشتان را کرده اید تا برای دوستان و عزیزانتان فرد مفیدی باشید و در مسیر زندگی تا جایی که توانسته اید به آنها کمک کرده اید . ولی رفتار و حرف های آنها به شما این حس را داده است که کار اشتباهی کرده اید و آنها قدردانِ زحمت ها و فداکاری های شما نیستند. حس می کنید که این فداکاری ها در ذهن آنها تبدیل به وظیفه شما شده است و اگر روزی دیگر نتوانید این مسیر را ادامه دهید ، آنها از شما ناراحت شده و کارها و زحمت های قبلی شما را هم نادیده خواهند گرفت .

تعبیر دیدن شتر در خواب - لیست کامل تعبیر خواب شتر
تعبیر دیدن شتر در خواب – لیست کامل تعبیر خواب شتر

به خودتان اطمینان داشته باشد

در مسیر پیشرفت ، با مشکلات فراوانی روبرو شده اید . زمان زیادی را برای رسیدن به اهدافتان گذرانده اید ولی کم کم در حال ناامید شدن هستید.کمی بیشتر به خودتان و توانایی هایتان اعتماد داشته باشید . ممکن است در انتهای مسیر رسیدن به هدفتان هستید و به زودی طعم شیرین موفقیت را خواهید چشید. در صورتی که در این زمان خاص ناامید شوید ، می تواند تمام زحمات شما را نابود کند.


همیشه دچار بحران مالی هستید

به احتمال زیاد همیشه پول کم دارید و بدهکارید . همیشه مشکل مالی دارید و مدام در حال کم خرج کردن هستید . این مشکل مالی شما می تواند به دلیل تصمیم گیری های غلط شما باشد .

یا ممکن است در مسیر اشتباهی قدم گذاشته اید ولی سعی دارید با تمام قدرت به این مسیر ادامه دهید.ذهن شما کاملا از این اوضاع زندگیتان و بی پولی و بدهکاری همیشگی شما ناراضی و تحت فشار است . برای اینکه به رفاه مالی برسید شاید بهتر باشد شغلتان را تغییر دهید.

ممکن است در حال حاضر در شغلی مشغول به کار هستید که درآمد خوبی برایتان ندارد ولی از تغییر شغل می ترسید. نگران هستید که سراغ یک شغل دیگر بروید و در آن شغل هم موفق نشوید و امکان بازگذشت به شغل فعلیتان را هم نداشته باشید. این نگرانی باعث شده است که با وجود مشکلات مالی بسیار زیاد ، قدرت تصمیم گیری برای تغییر شغلتان را نداشته باشید .

در هر صورت از این اوضاع خسته شده اید و مجبور هستید که یک تصمیم بزرگ بگیرید.


فردی صبور و با قدرت هستید

شتر به صبر و قدرت معروف است . با وجود اینکه این حیوان بسیار آهسته و با حوصله راه می رود ولی می تواند مسیرهای طولانی را طی کرده و بالاخره به سلامت به مقصد برسد . این خواب می تواند نماد این موضوع باشد که شما هدف بزرگی را برای خودتان تعینن کرده اید و به صورت آهسته و پیوسته و با قدرت تمام در حال طی کردن مسیرهای رسیدن به این هدف بزرگ هستید.


تعبیر خواب شتر

در ادامه این مطلب به برخی از خواب هایی که ممکن است در مورد شتر ببینیم اشاره شده است . لطفا باما همراه باشید.:)


تعبیر خواب آب خوردن شتر

اگر در خواب شتری را ببینید که در حال آب خوردن است می تواند به این معنی باشد که در حال آماده شدن برای انجام یک کار مهم و یا در حال یک تصمیم گیری بزرگ هستید.

شما می خواهید خودتان را به صورت کامل برای رسیدن به هدفی که در نظر گرفته اید ، آماده کنید.سعی می کنید تمام مراحل رسیدن به این هدف را پیشبینی کرده و از همین حالا برای مشکلات احتمالی به دنبال چاره هستید.

دوست دارید این تصمیم بزرگ را طوری عملی کنید که در مسیر رسیدن به آن ، هیچگونه کم و کسری نداشته باشید. ممکن است در حال آموزش دیدن هستید و یا حتی ممکن است در مورد هدفی که در نظر گرفته اید در حال تحقیق کردن هستید.

ممکن است این هدف بزرگ ، ازدواج ، ادامه تحصیل و را انتخاب یک شغل باشد .


تعبیر خواب غذا دادن به شتر

به عقیده اکثر روانشناسان کشورهای عربی (برای مثال سایت : في المنام ) اگر در خواب ببینید که به شتر غذا می دهید می تواند به این معنی باشد که برای آینده در حال برنامه ریزی کردن هستید. این احتمال وجود دارد که در فکر ازدواج کردن و حتی بچه دار شدن باشید . در هر صورت این خواب می تواند به معنی برنامه ریزی بسیار بلند مدت باشد .


تعبیر خواب زاییدن شتر

اگر در خواب ببینید که شتری در حال به دنیا آوردن بچه است می تواند به این معنی باشد که در زندگی مشکلات بسیار زیادی را تحمل کرده ای و برای رسیدن به اهدافی که در ذهن داشتی ، زمان زیادی را صرف کرده ای ودر حال حاضر شرایط به گونه ای است که حس می کنی به هدف نزدیک شده ای و زحماتی که کشیدده ای در حال به نتیجه رسیدن است .

 

تعبیر خواب عنکبوت با شتر

اگر در خواب ببینید که سوار شتر هستید و روی شتر عنکبوت وجود دارد می تواند به این معنی باشد که در زندگی شما کسی وجود دارد که مدام شما را ناراحت می کند.

با وجود اینکه او فرد قدرتمندی نیست و برای ضربه زدن به شما قدرت کافی ندارد ولی کارهایی که انجام می دهد شما را ناراحت کرده و باعث می شود نتوانید به خوبی به اهدافتان فکر کنید. در حال حاضر در شرایطی هستید که نیاز به تمرکز کامل دارید ولی وجود او مانع متمرکز شدن شما شده است .

در صورتی که می توانید ، بهتر است هر چه سریع تر و با بی رحمی تمام این فرد را از زندگی خودتان بیرون کنید.


تعبیر خواب حرف زدن با شتر

اگر در خواب ببینید که در حال حرف زدن با شتر هستید می تواند به این معنی باشد که در طول زندگی شکست های زیادی خورده اید و متوجه شده اید که این شکست ها فقط به دلیل تصمیمات نادرست خودتان بوده است . اعتماد به نفستان را از دست داده اید و مدام در حال سرزنش کردن خودتان هستید. حس می کنید که قادر به گرفتن تصمیمات درست نیستید و دست به هر کاری می زنید شکست می خورید .


دیدن خواب شتری که در حال خوردن چیزی است

اگر در خواب شتری را در حال خوردن چیزی ببینید می تواند به این معنی باشد که در زندگی مشکلات زیادی را تحمل کرده اید ولی ناامید نشده و به راهتان ادامه داده اید و در حال حاضر به موفقیت رسیده اید . این موفقیت برای شما بسیار لذت بخش است و فکر می کنید که عمرتان را بیخود هدر نداده اید.


دیدن خواب یک شتری خیلی بزرگ

اگر در خواب شتر خیلی بزرگ ببینید می تواند به این معنی باشد که هدف بسیار بزرگی در نظر گرفته اید و حس می کنید که فرصت کافی برای رسیدن به این هدف را ندارید. دوست دارید به این هدف عالی دست پیدا کنید ولی خودتان هم می دانید که این هدف برای شما بسیار بزرگ است و احتمال رسیدن به آن بسیار کم است .


تعبیر خواب شتری که دو کوهان دارد

اگر در خواب شتری را ببینید که دو کوهان دارد می تواند به این معنی باشد که بین یک دو راهی بزرگ به دام افتاده اید. شما انرژی زیادی را صرف انجام کاری می کنید ولی در وسط راه تصمیمتان عوض شده و آن کار را نیمه کاره رها کرده و سراغ هدف بعدی می روید . این رفتار شما ممکن است به این دلیل باشد که حس می کنید توان و عمر بسیار زیادی دارید و هنوز فرصت های زیادی در پیش روی شماست .

البته زیاد هم مطمئن نباشید .


تعبیر خواب شتر سواری

شما از مسیری که در زندگی طی کرده اید به هیچ عنوان راضی نیستید. حس می کنید که اشتباهات بزرگ و زیادی داشته اید و این اشتباهات آینده شما را نابود کرده اند.

تصمیم گرفته اید که از این به بعد بهتر زندگی کنید و برای انجام کارهایتان هیچگاه از این شاخه به آن شاخه نپرید.


دیدن اینکه دیگران سوار شتر هستند

اگر در خواب ببینید که دیگران سوار شتر هستند می تواند به این معنی باشد که شما حسرت زندگی کسی را می خورید . حس می کنید که او شرایط یکسانی با شما داشت ولی بسیار موفق تر از شماست . احساس ضعیف بودن می کنید و به شدت اعتماد به نفستان را از دست داده اید.


حمله شتر

اگر در خواب ببینید که شتری در حال حمله کردن به شماست می تواند به این معنی باشد که به شما خیانت شده است . این خیانت می تواند کاری و یا حتی جنسی باشد .حس خوبی نسبت به خودتان ندارید و حس می کنید که آینده شما تباه شده است و تمام برنامه هایی که برای آینده داشته اید ، نقش بر آب  شده اند.


دیدن تعداد زیادی شتر در خواب

اگر در خواب تعداد زیادی شتر ببینید می تواند به این معنی باشد که کسانی در اطراف شما وجود دارند که به خوبی می توانید در هر شرایطی روی کمک آنها حساب کنید. شما خوب می دانید که این افراد کاملا قابل اعتماد هستند و به شما برای رسیدن به اهدافتان صادقانه کمک می کنند.


تعبیر خواب شتر در خانه

اگر در خواب ببینید که شتر در خانه شما وجود دارد می تواند به این معنی باشد که خانواده خوبی دارید که در کنار هم و برای رسیدن به زندگی بهتر و شادتر در حال تلاش کردن هستید و در این راه خسته نمی شوید. آرامش خوبی در کنار خانواده تان دارید و می دانید که با همراهی آنها می توانید به هر آرزویی که دارید برسید .


تعبیر خواب فروش شتر

اگر در خواب ببینید که شتر خودتان را فروخته اید می تواند به این معنی باشد که اشتباه بسیار بزرگی کرده اید و این اشتباه تمام آینده شما را نابود کرده است . حس می کنید تمام زحماتی که در طول سالهای گذشته برای ساختن یک زندگی آرام کشیده بودید ، بخاطر اشتباهی که انجام دادید ، به باد رفته اند. خودتان را مدام سرزنش می کنید.