برای تبدیل شدن به یک اپیلاسیون کار حرفه ای از کجا باید شروع کنیم؟
برای تبدیل شدن به یک اپیلاسیون کار حرفه ای از کجا باید شروع کنیم؟

اپیلاسیون یکی از روش های محبوب و قدیمی برای از بین بردن موهای زائد صورت و بدن است. با این روش، پوست شما برای مدت طولانی صاف و بدون مو خواهد بود و همچنین به مرور زمان تمام موهای زائد شما نازک و کم پشت می شوند. به همین دلیل، اپیلاسیون طرفدارهای زیادی دارد که باعث شده است اپیلاسیون کارها بتوانند از این طریق به درآمدهای بالا دست پیدا کنند.

اپیلاسیون در آموزشگاه ها و تحت یک دوره آموزش آرایشگری مجزا تدریس می شود. متقاضیان آموزش این رشته آرایشگری بسیار است و می توان گفت از لاین های شلوغ آرایشگری محسوب می شود. ممکن است شما هم دوست داشته باشید که در این زمینه فعالیت کنید. اما آیا می دانید که برای تبدیل شدن به یک اپیلاسیون کار حرفه ای باید از کجا شروع کنید؟ چه مراحلی را پشت سر بگذارید و چه ویژگی هایی را در خود تقویت کنید؟ ما در این مقاله به تمام این سوال ها پاسخ می دهیم و شما را در این راه راهنمایی می کنیم. با ما همراه باشید.

آشنایی با رشته اپیلاسیون

اپیلاسیون به روشی گفته می شود که در آن با استفاده از موم، تمام موهای زائد بدن از ریشه کنده می شوند. علاقه مندان به این رشته با شرکت در دوره آموزش اپیلاسیون با ساختار پوست، انواع موم های گیاهی و شیمیایی، و ابزار مورد نیاز برای این کار آشنا می شوند. سپس یاد می گیرند که چطور موزدایی قسمت های مختلف بدن و صورت را به صورت حرفه ای و بدون جراحت و آسیب انجام دهند.

مراحل یادگیری و حرفه ای شدن در رشته اپیلاسیون

شاید فکر کنید اپیلاسیون موهای زائد کار ساده ای است و حتی هرکسی می تواند آن را در خانه انجام دهد. پس نیازی به گذراندن دوره های آموزشی و صرف هزینه برای آن نیست. اما اشتباه می کنید. این کار ممکن است به ظاهر ساده برسد. اما هر کاری فوت و فن های خود را دارد که برای یادگیری آن ها باید از یک مربی کاربلد کمک بگیرید. در غیر این صورت ممکن است به موفقیتی که مد نظر دارید دست پیدا نکنید. برای موفقیت در هر کاری، باید مراحل مورد نیاز آن را قدم به قدم و با دقت بردارید و برای رسیدن به هدف خود آگاهانه تلاش کنید. به همین منظور، ما مراحل یادگیری و کسب موفقیت در رشته اپیلاسیون را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

مراحل یادگیری و حرفه ای شدن در رشته اپیلاسیون
مراحل یادگیری و حرفه ای شدن در رشته اپیلاسیون

۱. انتخاب آموزشگاه آرایشگری معتبر

اپیلاسیون موهای زائد می تواند یک شغل پردرآمد محسوب شود، اما فقط برای کسانی که در این کار مهارت لازم را کسب کرده اند و کار خود را با تسلط کامل انجام می دهند. همانطور که می دانید، این روش موزدایی یک روش قدیمی است و تقریبا در هر سالن زیبایی خدمات مربوط به آن ارائه می شود. به همین دلیل، برای اینکه بتوانید جایگاه خود را در این رشته پیدا کنید، باید در گام اول به دنبال آموزش های حرفه ای باشید.

بسیاری از آموزشگاه ها دوره های آموزشی این رشته را برگزار می کنند. اما چگونه می توان عیار یک آموزشگاه حرفه ای را شناخت؟ استفاده از اساتید با تجربه، ارائه مدارک معتبر، آموزش های کامل و حرفه ای با بهترین متدهای آموزشی، مشاوره و پشتیبانی حتی بعد از پایان دوره آموزشی و برگزاری منظم کلاس ها از جمله ویژگی های یک آموزشگاه حرفه ای است که می تواند آموزش شما را تضمین کند.

۲. اخذ مدرک فنی و حرفه ای

پس از اینک آموزشگاه مورد نظر خود را انتخاب کردید، باید با شرکت در دوره آموزشی اپیلاسیون آموزش را شروع کنید. شما در این دوره هم به صورت تئوری و هم عملی آموزش می بینید و برای ورود به بازار کار آماده می شوید. اما قبل از اینکه کار حرفه ای خود را آغاز کنید، لازم است که مدرک فنی و حرفه ای اپیلاسیون را دریافت کنید.

برای این کار، آموزشگاه شما را به سازمان فنی و حرفه ای معرفی می کند. شما پس از ثبت نام، در آزمون های تئوری و عملی سازمان فنی و حرفه ای شرکت می کنید و در صورت کسب نمره قبولی، گواهینامه مهارت برای شما صادر می شود.

۳. شرکت در دوره کارآموزی

دوره کارآموزی این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد تا قبل از شروع کسب و کار خود، با فضا و چالش های واقعی کار آشنا شوید. شما در این دوره می توانید مطالبی را که آموزش دیده اید به خوبی تمرین کنید و تمام ایرادات و اشکالات خود را برطرف کنید. در این صورت با آمادگی و تسلط بیشتری کار حرفه ای خود را آغاز می کنید.

دترلند، فرصتی استثنایی برای آموزش اپیلاسیون
دترلند، فرصتی استثنایی برای آموزش اپیلاسیون

دترلند، فرصتی استثنایی برای آموزش اپیلاسیون

اگر به دنبال یک آموزشگاه معتبر و حرفه‌ای برای یادگیری آموزش اپیلاسیون موهای زائد هستید، آموزشگاه آرایشگری دترلند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شماست. این آموزشگاه با چندین سال سابقه درخشان در زمینه آموزش آرایشگری توانسته است هنرجویان بسیاری را روانه بازار کار بکند.

دترلند نه تنها دوره اپیلاسیون، بلکه تمام دوره های پرطرفدار و مهم آرایشگری از جمله کلاس خودآرایی، بافت و شینیون مو، اکستنشن مو، لیفت و لمینت مژه و ابرو و … در سطوح مبتدی و حرفه ای و با بالاترین کیفیت برگزار می کند.

یکی از درخشان ترین ویژگی های این آموزشگاه همکاری با اساتید حرفه ای و باسابقه است. این اساتید در زمینه فعالیت خود کاملا حرفه ای و آشنا به مدل ها و تکنیک های روز هستند و می توانند تمام آموخته های خود را به بهترین شکل به هنرجویان انتقال دهند.

ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای نیز یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های این آموزشگاه محسوب می شود. شما پس از پایان دوره آموزشی توسط این آموزشگاه به سازمان فنی و حرفه ای معرفی شده و می توانید در آزمون شرکت کنید.

همچنین، مشاورین و مربیان آموزشگاه دترلند همواره پشتیبان شما هستند و به شما کمک می کنند حتی پس از پایان دوره آموزشی اشکالات خود را برطرف کنید و بتوانید کسب و کار خود را راه بیندازید.

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت دترلند به آدرس Deterland.com  اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.