متنی که پیش روی شماست اطلاعاتی درباره عطر و نوع فعالیت های نماینده های فروش عطر و وارد کننده عطر مواد اولیه در ایران را در بر می گیرد. همه ما می دانیم که عطر، بوی و رایحه مطبوعی است که در هوا پراکنده شده و به مشام می رسد و حس خوشایندی را برای همه انسان ها در بر دارد و به طوری که هر بوی برای انسان ها یادآور لحظه یا موقعیت خاصی می باشد.

صنعت عطر

حالا برای این که بدانیم عطر چیست و چگونه به وجود می آید، باید بررسی مختصری داشته باشیم از نوع پیدایش این محصول ساخته دست بشر؛ که این روزها چنان بازار تجاری خاص خود را در بین تمام جهانیان پیدا کرده که به صورت کاملا تخصصی یک خط تولید بسیار مهم از تمامی برندهای صنعت مد و فشن را در دست گرفته است.

می دانیم که عطرها متشکل از ترکیب اسانس های روغني ناشی از تقطیر گلها، گیاهان، سبزیجات و علفهای خاص با تركيبات معطر، میوه ها و مرکبات در ترکیب با تثبیت كننده، پایدار کننده و الكل است. که بسیاری از این رایحه ها به علت کمیاب و خاص بودنشان و داشتن شیشه های لوکس و تجملی به گرانی آنها می افزاید.

انتخاب یک عطر با کیفیت در زندگی روزمره چه تاثیری دارد؟
انتخاب یک عطر با کیفیت در زندگی روزمره چه تاثیری دارد؟

در دنیای مدرن امروزی با آمدن وقایع غیر منتظره و مشکلات خاص جهانی، اقتصاد کشورها با مشکلاتی مواجه شد و همین امر باعث شده که خرید عطر و ادکلن به یک کالای لوکس و گران قیمت تبدیل شود تا جایی که مردم نتوانند به راحتی از خود برندهای اصلی تولید عطر، عطر و ادکلن تهیه کنند.

با در نظر گرفتن این مهم شرکت هایی نظیر مجموعه عطر اکسیر و پخش شمیم عطر خورشید با بیش از 14 سال سابقه در بررسی و آنالیز در بین 120 نمونه از شرکت های تولید مواد اولیه عطر و ادکلن در حال حاضر نماینده فروش دو شرکت بزرگ سوییسی جیودان Givaudan و لوزی Luzi در ایران است.

نمایندگی شرکتهای تولید اسانس و عطر

شرکت ژیوادان (جیوادان) پیشقدم در تولید صنایع اسانس، عطر و طعم در سطح جهانی، محصولات خود را در مناطق مختلف دنیا به شرکت های بزرگ فعال در زمینه های عطر، خوشبو کننده ها و اسانسهای خوراکی و غیره عرضه می کند.

شرکت ژیوادان (جیوادان) پیشقدم در تولید صنایع اسانس، عطر
شرکت ژیوادان (جیوادان) پیشقدم در تولید صنایع اسانس، عطر

شرکت ژیوادان (Givaudan) سوئیس، دارای بیش از نیمی از سهم بازار چندین میلیارد دلاری صنعت عطر و طعم می باشد؛ به همین ترتیب شرکت سوییسی دیگر به نام لوزی هم یکی دیگر از شرکت های معروف برای تولید رایحه ها و اسانس های منحصر به فرد می باشد که همیشه شعار مشتری گرایی را در دستور کار شرکت خود قرار داده است.

شمیم عطر خورشید و عطر اکسیر با بررسی شرکت های فاین فراگرانس فرانسوی و دیگر شرکتهای آلمانی و اسپانیایی مانند: کاربنل، مان، شارابوت، ارگویل، ایبرشم (ایبرکم)، سوله ،IFF، SFA، کیوا، صفا رایحه، فرگوورد، فرگ ارماتیک، شری، پایان، بل و چند شرکت دیگر توانسته اند نت های اولیه و تشکیل دهنده رایحه های اورجینال را مطابق با رایحه مواد اولیه بسازند.

آنها مسیر ده ساله تست رایحه را برای تولید کنندگان و خالص فروشان را توانستند به راحتی هموار کنند.

عطر اکسیر

مجموعه عطر اکسیر – فروشگاه عطرسان – با تهیه مواد اورجینال اولیه از شرکتهای معتبر مذکور نظیر ژیوادان سوئیس و لوزی، فعالیت های خود را به صورت تخصصی در زمینه تولید انواع عطر و ادکلن مشابه با برندهای مطرح دنیا را چندین سال سابقه خود شروع کرد.

ما در شرکت عطر اکسیر می توانیم در جهت مشاوره و خدمات در کنار شما باشیم و نهایت همکاری را در جهت تولید ادکلن، بادی اسپلش، خوشبو کننده محیط و لوازم ارایشی، عطر و ادکلن بصورت رسمی و با ارائه مجوزهای لازم را برای شما مهیا کرده و همچنین تمام ماشین های صنعتی و خدمات و انواع ملزومات و انواع مختلف شیشه های عطر را در اختیار شما قرار می دهیم.

عطر و ادکلن اکسیر امروزه توانسته است ضمن رعایت تضمینی کیفیت محصولات خود، برندهای جهانی را به قیمتی مناسب در اختیار خریداران محترم به صورت کلی و جزئی قرار دهد.

توجه داشته باشید که رضایت مشتری برای ما یکی از مهم ترین اولویت های مجموعه عطر اکسیر است و این مجموعه در این راستا تلاش می کند تا خریدهای شما را چه به صورت آنلاین چه به صورت حضوری، طبق درخواست مشتریان به دست آن ها برساند که با این وجود ممکن است مشتریان گرامی بعد از خرید محصولات با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی فروشگاه عطرسان خدماتی را در چارچوب خدمات پس از فروش، در نظر گرفته است. همچنین همه محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی عطرسان دارای گارانتی اصالت مجموعه اکسیر و سلامت فیزیکی می باشند.

ویژگیهای عطر و ادکلن اکسیر
ویژگیهای عطر و ادکلن اکسیر

ویژگیهای عطر و ادکلن اکسیر

عطر و ادکلن دارای رایحه های مختلفی می باشند و بهتر است شما با برخی از ویژگی های این رایحه ها آشنا باشید تا بتوانید عطر یا ادکلنی با رایحه مناسب با خود  را خریداری کنید.

– کیفیت محصولات اکسیر و نوع رایحه ها کاملا شبیه با عطر اورجینال اصلی می باشد.

-عطر و ادکلن در مجموعه اکسیر نسبت به نمونه اورجینال آن ها با قیمت بسیار مناسب تری می باشد.

– فروشگاه اینترنتی عطرسان به شما حق این انتخاب را می دهد که عطر مورد نظرتان را با توجه به حجم مورد نیاز خود خریداری کرده و همچنین این امکان را برای همکاران گرامی به فراهم کرده که به صورت عمده نیز سفارش خود را ثبت کنند.

خرید با اطمینان از عطرسان

در صورت تمایل می توانید برای کسب اطلاعات بیشتراز جدیدترین محصولات مجموعه اکسیر و خرید آن ها به صفحه اینستاگرام با آدرس @Atrsunco و @elixir_atr2  یا وب سایت خرید آنلاین با آدرس www.atrsun.com مراجعه نمایید.