طی چند سال گذشته بسیاری از برندهای معتبر در زمینه لوازم الکتریکی خانه با ضرر و زیان‌های غیر قابل جبران مواجه شده‌اند که همه این اتفاقات به دلیل عدم مدیریت صحیح در همه زمینه‌های تولید، پس از تولید و برنامه‌های تبلیغاتی است

داستان برند : جنرال الکتریک نماد نوآوری سده بیستم

. اما برند پر قدمت جنرال الکتریک بالغ بر بیش از 125 سال در کنار مصرف کنندگان از سراسر جهان بوده است و هر سال بیش از سال گذشته موفقیت‌های بیشتری را کسب کرده است؛ چرا که همیشه با مدیریت رو به تکامل و پیشرفت برنامه ریزی شده همراه بوده است.

اگر از لوازم خانگی جنرال الکتریک استفاده می‌کنید میتوانید به صفحه این برند مراجعه کنید و اطلاعات تکمیلی را در خصوص لوازم خانگی جنرال الکتریک و تعمیرات در نمایندگی این برند در ایران را دریافت کنید.
www.repairsidebyside.com/GeneralElectric

از طرفی برای یک مصرف کننده از هر جای دنیا پیشرفت و توسعه و همچنین مرغوبیت کالا بسیار مهم و حائز اهمیت است، موضوعی که در برند جنرال همیشه در صدر برنامه ریزی قرار دارد و برای همین است که بالای یک قرن محبوبیت و جایگاه خود را در بازار وسایل خانگی حفظ کرده است.

در این مقاله به جنرال الکتریک نماد نوآوری قرن بیستم می‌پردازیم تا با اطمینان بیشتر و بهتری برای خرید محصولاتش اقدام کنید.

جنرال الکتریک

کمتر کسی وجود دارد که نام برند جنرال الکتریک را نشنیده باشد و از محصولاتش استفاده نکرده باشد. جنرال یک شرکت چند منظوره است که در ایالت ماساچوست امریکا واقع شده است. بیش از 125 سال است که کار خود را آغاز کرده است. اولین تولیدی این شرکت ارائه لامپ‌های الکتریکی بود. که با گذشت زمان و دست یافتن به موفقیت‌های بیشتر و رضایت مشتری دست به اقدامات جسورانه دیگری از جمله لوازم برقی خانگی، محصولات پزشکی،سرمایه گذاری در نفت و گاز و در حال حاضر تنظیم و طراحی جت موشکی را هم انجام می‌دهد. که این همه موفقیت برای برند جنرال الکتریک با این همه قدمت و مدیریت بالا چیز عجیبی نیست.

شرکت جنرال الکتریک GE سال‌های زیادی در لیست شرکت‌های معتبر جهانی قرار داشته است. یکی از این مجلات معتبر از جمله مجله فورچن است که اخیرا نام این شرکت را در رتبه 31 قرار داده است.

شاید برای شما جالب باشد که موسس این شرکت آقای توماس ادیسون مخترع برق هستند که خود می‌تواند اعتبار دیگری برای این شرکت باشد.

جنرال الکتریک و توماس ادیسون

توماس ادیسون بعد از اولین اختراعات خود از جمله لامپ‌های الکتریکی تصمیم می‌گیرد اختراعات خود را تجاری سازی کند و برای همین مدتی در موسسه منلو پارک نیوجرسی شروع به کار کرد و موفیت‌های خوبی را هم بدست آورد. از جمله اختراع رشته‌های لامپ پایدار و گرامافون بود که نام او را بیش از پیش بر سر زبان‌ها انداخت.

از آن به بعد ادیسون با شرکت‌ها و موسسات معتبری همکاری کرد که در نهایت سال 1889 تصمیم گرفت همه شرکت‌ها را با هم ادغام کند و تحت نام ادیسون جنرال الکتریک پایه گذاری کند. نامی که هنوزم که هنوزه زنده و پایدار است.

جف ایملت و مسیر جدید جنرال الکتریک : نوآوری، تحول و پیروزی در قرن بیست و یکم

ابتدای سال 2000 میلادی بود که مدیریت و هدایت جنرال الکتریک به دست جف ایملت افتاد. بسیاری شروع کردن به ساز مخالف زدن و ابراز نامیدی که او نمی‌تواند جنرال را به اندازه تاریخ صد ساله‌ای که داشته به موفقیت برساند. اما همان زمان بسیاری از کشورها درگیر نرخ تورم و شکست‌های اقتصادی مثل هند و چین شدند، ایملت ناامید نشد و به مدت 6 سال سود جنرال را به 60 درصد افزایش داد. و شرکت جنرال الکتریک توانست جایگاه خود را به عنوان رهبر جهان در نوآوری و اختراع تثبیت کند.

اما جف ایملت چه کار کرد که این اتفاق شگفت انگیز برای برند جنرال الکتریک افتاد، او شرح کارهای خود را به صورت خلاصه اینگونه بیان می‌کند:

  • اجبار کردن نوآوری پیشرفته و بدون وقفه
  • شریک ساختن مشتریان در رشد و سود شرکت
  • توسعه محصولات و خدمات متناسب با هر منطقه‌ای
  • همکاری با شرکت‌های نوپا و تازه نفس برای سبقت گرفتن در تکنولوژی و پیشرفت

ملاحظه می‌کنید که مدیران ارشد جنرال الکتریک با برنامه‌های مدون و طولانی مدت همیشه سعی در پیشبرد این برند در جهان بوده‌اند. به گونه‌ای که هم آسایش مخاطبان فراهم شود و هم در چرخ صنعتی و رشد سود پول قدم‌های موثری را تا به الان برداشته‌اند.